Ottelutapahtuma

  • 92 683
  • 427

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ydinjätejoukkue
Täytyy kyllä sanoa, että Nightwish toimii sisääntulobiisinä tehokkaammin kuin Bad boys are here. Tai sitten siihen vain ehti tottumaan vuosien saatossa.
Nightwish on todella hyvä. Kylmät väreet joka kerta. Mielestäni tuo Bad boys are here sopii varsin mainiosti pelaajien esittelyyn ja on tyylikkäämpi kuin se, että soitettaisiin jokaisen pelaajan kohdalla omat kappaleet.
 

Eipou

Jäsen
Nightwish on todella hyvä. Kylmät väreet joka kerta. Mielestäni tuo Bad boys are here sopii varsin mainiosti pelaajien esittelyyn ja on tyylikkäämpi kuin se, että soitettaisiin jokaisen pelaajan kohdalla omat kappaleet.
Et ole lainkaan yksin mielipiteesi kanssa. Tuo pelaajien omavalintaisten kappaleiden soitto oli varmasti paperilla parempi idea, kuin itse käytännön toteutus ottelutapahtumassa. Mielestäni tuo noin neljän sekunnin soitto oli lähinnä kiusallista, enkä muista yhdenkään pelaajan todenneen sen olleen jotenkin erityisen henkeänostattavaa.

Toisaalta olen myös iloinen, että Lumonilla pyritään tekemään erinäisiä asioita jostakin muusta kuin perinteisestä kulmasta. Mitään uuttahan tuokaan idea ei käyttöön tullessaankaan ollut, mutta on tärkeää yrittää edes jotakin. Nykyään käytännössä kaikessa yrittämisessä täytyy pyrkiä mahdollisimman laadukkaaseen tekemiseen oman visionsa kautta, jotta idea ostetaan ja se omilla mittareillaan voi menestyä toivotulla tavalla. Edes isoimpien seurojen kannattajakunnalle ei enää riitä 90-luvun perinteinen ottelutapahtuma, jossa itse jääkiekon seuraaminen olisi aktiviteettina käytännössä ainoassa roolissa.

Kävin vajaa vuosi sitten katsomassa meininkiä rapakon takana kahdessa New Yorkin ja yhdessä Miamin alueen halleista. Mielestäni jääkiekko ei ollut enää niin suuressa roolissa itse ottelutapahtumassa, vaan kyseessä oli nimenomaan tapahtuma. Penkitkin olivat Liigasta poiketen tuolla mukitelineelliset, lähes elokuvateatterimaisen leveät sekä pehmeämmät. Huomionarvoista oli sekin, että vaikka yhdessäkin ottelussa kotijoukkue oli ottavana osapuolena kontallaan käytännössä koko pelin sekä tuloksellisesti hävinnyt ottelun jo toisen erän aikana, oli silti katsomossa iloinen tunnelma ja kannustettiin omia joukkueen hyvistä yksittäisistä suorituksista, suurella todennäköisyydellä saapuvasta tappiosta huolimatta. Virkistystuotteita ja syötävää vaikutti menevän kaupaksi reilusti koko ottelutapahtuman ajan, kuten myös fanituotteita (hävityn) ottelun jälkeenkin. Toisin sanoen lähes täysin päinvastaisesti kotimaiseen Liigaan verrattuna.

Monet seurat näin Liigassakin voisivat hyötyä vieläkin enemmän kävijäkuntansa ammattimaisesta analysoinnista sekä riittävästi dataa sisältävistä kyselymittauksista. Voisin kirjoittaa tästä pelkästään KooKoon osalta paljonkin tekstiä, mutta se jääköön toiseen kertaan.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo.fi -sivulla on KooKoon kävijäkysely. Kannattaa käydä vastaamassa.
Esim. fanituotteista kysyttiin, toivoin laadukkaampia fanituotteita.
Myös jäähallista kysyttiin yleisestä mm. istuimista, mainitsin, että istuimet olisi jo syytä uusia.
Paljon muitakin kysymyksiä oli esim. juoma- ja ruokatarjontaan liittyen.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös