Ottelut ja ”show”

  • 662 672
  • 2 620

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Mites sen LOKOMO-tapauksen suhteen on käynyt? Ymmärtääkseni Jokerit sai idean täältä foorumilta, mutta saiko keksijänsä Jokereilta jotain korvausta?
Ei ole mitään kuulunut. Laitoin e-mailin toimistolle muutamalla hymiöllä varustettuna, mutta ainakaan vielä ei vastausta ole kuulunut. En kyllä tosissani mitään odottanutkaan :) Mulle riittää, että ketju jatkaa loistavia otteitaan ja ratkoo pelejä, vaikka otteet ei niin loistavia muuten olisikaan, niinkuin Sibir-matsissa tapahtui.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ei ole mitään kuulunut. Laitoin e-mailin toimistolle muutamalla hymiöllä varustettuna, mutta ainakaan vielä ei vastausta ole kuulunut. En kyllä tosissani mitään odottanutkaan :) Mulle riittää, että ketju jatkaa loistavia otteitaan ja ratkoo pelejä, vaikka otteet ei niin loistavia muuten olisikaan, niinkuin Sibir-matsissa tapahtui.
Pelipaita LOKOMO nimellä olisi kyllä vähintä :)
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jos tuossa sisääntulossa pitää väkisin olla joku torvi messissä, niin miksi se ei sitten ole Jokereiden maalitorvi? Terveisiä vaan show:sta vastaavalle.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Pieni kehitysehdotus näille sunnuntai kotimatseille, jotka ei selvästi vedä porukkaa:

Mitäs jos sunnuntaisin olisi koko perheen Jokeritapahtumia muutama tunti ennen peliä? Varmaan lähtisi enemmän perheitäkin messiin, jos olisi skideille jotain toimintaa mallia pomppulinna, pelaajien tervehtimisiä yms. Sunnuntai on monille perheille se ainoa päivä kuitenkin.

Surullisen paljon näyttää nyt meininki tiistai-illan Liiga-Jokerit matsilta, ei toimi!
 
Viimeksi muokattu:

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko sanoa, että useita kertoja ottelussa iskevä "We are the noise - 120 db" likipitäen hiljaisessa hallissa patukanläpsytysanimaation säestämänä on todella vaivaannuttavaa.
 

zuuzo97

Jäsen
Pakko sanoa, että useita kertoja ottelussa iskevä "We are the noise - 120 db" likipitäen hiljaisessa hallissa patukanläpsytysanimaation säestämänä on todella vaivaannuttavaa.

Suorastaan kiusallista.

Jutut jotka skulaa itänaapurissamme taikka ämeriikoissa, eivät välttämättä (lue: todellakaan) skulaa meillä. Nämä we are the noise jutut on niin pohjanoteerausta että huhhuh. Suomalainen perus-lätkäkatsoja kun ei suutaan avaa vaikka aseella osoitettaisiin. Vois tuo show-puoli luovuttaa jo noiden suhteen. Kun ei toimi niin ei toimi.
 
Suorastaan kiusallista.

Jutut jotka skulaa itänaapurissamme taikka ämeriikoissa, eivät välttämättä (lue: todellakaan) skulaa meillä. Nämä we are the noise jutut on niin pohjanoteerausta että huhhuh. Suomalainen perus-lätkäkatsoja kun ei suutaan avaa vaikka aseella osoitettaisiin. Vois tuo show-puoli luovuttaa jo noiden suhteen. Kun ei toimi niin ei toimi.
Nämä elementit ovat tulleet Rotenbergilta. On halunnut kontrolloida itse aika paljon show'ta, tunkee muutenkin näppejään koko ajan vähän sinne sun tänne. Hävettää pelaajien puolesta, kun on roudattu siihen "tsemppaamaan" yleisöä huutamaan.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Aikoinani paljonkin "perinteikkään" Florida Panthersin ja muitakin pohjois-amerikkalaisia urheilutapahtumia nähneenä luulin, että yhtään muovisemmaksi ei voisi mennä. Erehdyin pahasti. RR on tuonut Arenalle niin muovisen ja hävettävän show:n, että itse kiekko alkaa jäämään ikävästi taka-alalle.

Muutaman edellisen matsin olen päädyn sijasta ollut yläkatsomossa, takana istuvien ns. peruskatsojien (kenelle show tehty?) kommentteja kuunnellessa hävettää organisaation puolesta. En ole kuullut keneltäkään mitään postiivista sanottavaa show-meiningistä. No tokihan ne alle 10v. skidit hakkaa niitä ilmapamppuja, joten kai show on sitten osunut jollekkin kohderyhmälle.

Koittakaa nyt toimistolla saada RR ymmärtämään, että se mikä toimii Pietarissa, ei toimi Stadissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
RR on tuonut Arenalle niin muovisen ja hävettävän show:n, että itse kiekko alkaa jäämään ikävästi taka-alalle.

Mikä siellä nyt on niin perustavanlaatuisesti pielessä että kiekko alkaa jäämään taka-alalle? Mikä siinä showssa on niin kamalan muovista ja hävettävää?

Minusta pelin ulkopuolinen show on mennyt kauden alusta ajatellen parempaan suuntaan, eikä se ainakaan minun pelin seuraamista ole haitannut tai ole siirtänyt huomiota pois siitä että pääsääntöisesti peli on todella viihdyttävää ja ollaan nähty pitkästä aikaa todellista Jokerikiekkoa, siis sitä pirullisen taitavaa kiekkoa jolla vielä tunnutaan voittavan pelejä. Minä olen viihtynyt ja mitä olen ympärillä olevia katsojia seurannut niin aikalailla sielläkin on tunnuttu viihtyvän ja hallilta poistutaan hymy huulilla.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jokeri23 kiteytti viimeisessä lauseessaan omat fiilikset tällä kaudella verrattuna muutamaan edelliseen kauteen. Enään en mene hallille velvollisuudentunnosta koska Joukkekin on siellä ja kausarikin ostettu, vaan nykyään menen viihtymään ja nauttimaan kiekkoviihteestä. Tästä kuuluu toki myös iso kiitos KHL:n suuntaan, jossa pelit ovet olleet viihdyttävämpiä kuin liigassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Eihän itse showssa ole rakenteellisia vikoja muita kuin se typerä kansallislauluosuus, joka tappaa tunnelman sataprosenntisesti. Pikkuvikoja löytyy sitten jonkin verran musiikin suhteen sekä ohjatun kannattamisen osalla. Niin ja sen tankeron kaukalokuuluttajan voisi laittaa englannin kurssille. Jos se on suomeksi Tässä tulevat aloittavat kokoonpanot, englanninkielinen vastine on Here are the starting lineups, ei here come, eikä varsinkaan here comes the lineups. Lisäksi ääntämistä voisi harjoitella muutamia satoja tunteja, koska nykyisin tulee melkoista finglissiä.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Jos tämä pitäisi paikkaansa ei meillä olisi yli kymppitonnia porukkaa hallissa lähes poikkeuksetta, sarjan ollessa jo puolivälissä. Kyllä minä ainakin olen nähnyt flintin tapaan enimmäkseen iloisia ja tyytyväisiä ihmisiä tämän kauden matseissa. Muutaman kerran olen jopa ajatellut miten paljon positiivisempi ja iloisempi viihdetapahtuma nykyään on kyseessä, verrattuna vanhaan siis. Ihmiset nauttivat olostaan Arenalla, enää sinne ei tarvitse mennä velvollisuudentunnosta.

Kyllä se jääkiekon laatu on se, joka lisääntyneet katsojamäärät selittää. Sen sijaan tämä vastemielinen jenkkishow tuskin tuo yhtään täysi-ikäistä katsojaa halliin. Se että muovishow ei ole saanut Jatkoajassa läheskään riittävästi kritiikkiä, johtuu yksinomaan Jokerien hyvistä otteista kentällä, jotka näyttävät sumentavan porukan aivot kaikelta pelin ulkopuoliselta. Jos Jokerit olisi nykytilanteen sijaan sarjan häntäpäässä olisi täällä varmasti käynnissä oikein kunnon valitusvirsi kentän ulkopuolisesta ottelutapahtumasta.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Täällä on pari kirjoittelijaa, jotka tekisi mieli ignorata ajoittain. Kuitenkin niillä on välillä ihan asiallisiakin kirjoituksia, joten olen vieläkin kahden vaiheilla. Mutta tämä jatkuva kitinä ottelutapahtumasta alkaa tympimään. Minkähänlaista "Showta" Max Power noin niinkuin esimerkkishowna suosittelisi? Suuret sanat ei kuulemma suuta halkaise, mutta "Jenkkishow" ja "Muovishow" kuulostavat todella ääliömäisiltä sanoilta kuvaamaan Jokereiden kotiotteluiden visuaalista puolta. Jos sen olisi kirjoittanut joku naapurista, ymmärtäisin sen kuuluvan kontekstivittuiluun, mutta "oman" miehen suusta se menee yli hilseen, ja korkealta.

Toinen on tämä V.G., jota ei nappaa voitettiin tai hävittiin. Kunhan käy hallilla vanhasta muistista läpyttelemässä. Ei siinä mitään, mutta vituttaa kun se oma aijaa-asenne pitää jatkuvasti ja itseään toistaen kirjoittaa tänne jokeri-sivuille? Kyllä me jo se tiedetään, että ryssät on perseestä ja ei kiinnosta ja voitto ei tunnu missään ja jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se on luettu täällä niin moneen kertaan, että nyt ei enää kiinnosta täälläkään. Kiitos!
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Kovin varmana sä näitä faktoja tykkäät jaella. Paljon olen kuullut showsta kehuja ja pääosin olen itsekin tykännyt. Ikävä ei ole viime kauden Lukko-matsin kaltaista hiljaisuutta, jossa ilmastointilaitteen hurina kuului kovempaa kuin yleisön äänet. Hyvä show luo muutakin ääntä katsomoon.

Viime kausi on aika väsynyt esimerkki, kun syyt tunnelman puuttumiselle tietää jokainen vähänkin asioista perillä oleva. Jos Jokerit pelaisi surkeasti ja sarjasijoitus olisi lähellä häntäpäätä niin tuskin hallissa olisi yhtään enemmän katsojia kuin ennen.

Nykyistä ottelutapahtumaa ei kyllä mitenkään voi kutsua hyväksi showksi tai viihdyttäväksi. Yleisön äänet hukutetaan bassojumputuksen ja myötähäpeää herättävän ''we are the noise''-spedeilyn alle, jumbolla näytetään matsiin eksyneitä julliapinoita ja todella noloja wannabekansainvälisiä sloganeja minkä lisäksijokainen ottelu aloitetaan superväsyneillä kansallislauluilla. En nyt tuota hirveän viihdyttäväksi kutsuisi. Jos kerran hyvä show luo ääntä katsomoon niin miksi se ääni pitää luoda keinotekoisesti läpsyttimillä ja muilla muovihärpäkkeillä joihin ei luulisi kenenkään aikuisen koskevan? Päätykin on pelkkä huono vitsi siitä mitä se oli vielä toissakaudella. Normikatsojat nyt eivät avaa suutaan ellei kentällä tapahdu jotain todella poikkeuksellista(toki poislukien maalit jolloin hyvällä tuurilla puolet katsojista nousee edes seisomaan). Miten show on siis muka luonut tähän mennessä tunnelmaa, kun sitä en tähän mennessä ole yhdessäkään ottelussa havainnut? Ja sitä heinäsirkkaparvelta kuulostavaa läpsyttelyä en tosiaan viitsi laskea hyväksi tunnelmaksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toinen on tämä V.G., jota ei nappaa voitettiin tai hävittiin. Kunhan käy hallilla vanhasta muistista läpyttelemässä. Ei siinä mitään, mutta vituttaa kun se oma aijaa-asenne pitää jatkuvasti ja itseään toistaen kirjoittaa tänne jokeri-sivuille? Kyllä me jo se tiedetään, että ryssät on perseestä ja ei kiinnosta ja voitto ei tunnu missään ja jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se on luettu täällä niin moneen kertaan, että nyt ei enää kiinnosta täälläkään. Kiitos!
Arvon Detrilus. Pahoitteluni, jos toisessa ketjussa kirjoittamani viesti sai sinut pois tolaltasi. Sinunkin on kuitenkin hyvä huomata, että tuon ketjun otsikoinnissa pyydetään fiiliksiä siitä, miltä tämä uusi sarja tuntuu milloinkin. Jos ei kiinnosta lukea, älä lue. Tähän ketjuunhan minä suorastaan kehuin nykymeininkiä, ainakin niin paljon kuin se ylipäätään on just nyt mahdollista. Kyllä muakin välillä kyrsii lukea Jokeripuolen ketjuista, kuinka mikään ei harmita ja kaikki on ihanaa, vaikka kuinka asioita ryssitään (kirjaimellisesti, häh häh!). Sitä paitsi kirjoitin, että vain voitot kelpaavat ja että Jokerit kiinnostaa.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit laittoi yleisötavoitteeksi 11 tuhatta katsojaa peliä kohden, niin ei taideta kovin kaukana siitä olla. Jollain tarkkaa tietoo tän hetkisestä yleisö keskiarvosta?
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohonen sanoi eilen keskiarvon olevan jotain 10500 luokkaa ja se on ollut positiivinen yllätys ja kaikin puolin enemmän kuin odotettiin. Siinä suhteessa puheet 11000 keskiarvosta ovat mielestäni koko ajan olleet vähän utopistisia. Yllättävän lähellä sitä ollaan, mutta toisaalta lopuissa peleissä pitäisi olla liki täysi tupa, että tavoitteeseen päästään. Markkinointi on ollut onnistunutta ja menestystäkin tullut, joten on tuonkin luvun eteen tehty valtavasti töitä.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäistä kertaa eilen kävi itseäkin rassaamaan ne we are noise-jumputukset. Niitä tuli ensinnäkin aivan liian usein ja sen lisäksi kenties huonoa tsägää, mutta usein osu juuri niille pelikatkoille jotka venyivät jostain tuomarien ja valmentajien välisestä puinnista johtuen paljon pidemmmiksi kuin normaalit pelikatkot. Liikaa teknojumputusta tällä kertaa mun korville ja tuntui, että taas olisi äänenvoimakkuus käännetty uusiin lukemiin. Muuten ei kyllä ole vituttanut show tänä vuonna juuri yhtään, mitä nyt kömpelyyttä englanninkielisissä käännöksissä ja muutenkin show vähän sinnepäin moneltakin osin. Kuitenki se show on edelleen huomattavasti parempi kuin edellisinä vuosina, jo yksistään ledipaneelien ja paremman äänentoiston takia. Yks tykkää äidistä ja toinen sedästä, mutta hyvin siellä näyttää kuitenkin pääosa yleisöstä viihtyvän ja se on viimekädessä se tärkein asia sen sijaan, että muutama mielensäpahoittanut puritaanifani ei koe showta omakseen.

Sitä taas en ymmärrä yhtään, että Max Power tai kukaan muukaan rupee kritisoimaan EP:n kannustusta. Kyllä, se on selvästi hiljaisempaa ja vaisumpaa kuin menneinä vuosina, mutta sitä kuitenkin on. Mutta kritiikkiä sen vaisummasta nykymuodosta ansaitsee kaikista vähiten ne, jotka siellä edelleen jaksaa ja yrittää sitä ääntä pitää, vaikka porukkaa ympäriltä kadonnut oikealta ja vasemmalta, kun löytäneet uuden kivan jutun elämäänsä seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Mielummin pieni ja hiljaisempi katsomo, jossa kaikki ovat sydämellä mukana siinä toiminnassa, kuin täysi katsomo täynnä bandwagon-porukkaa. Enkä voi välttyä ajatukselta, etteikö juuri tota bandwagon-porukkaa olisi iso osa EP:stä ollut menneinä vuosina.
 

Masentaja

Jäsen
Mikäs sen biisin nimi nyt onkaan mikä lähtee soimaan aina vastustajan tehdessä maalin?

Nyt ei ole vastausta itse biisiin, mutta ehdottomasti pois musiikki vihollisen tehdessä maalin!
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Mikä siellä nyt on niin perustavanlaatuisesti pielessä että kiekko alkaa jäämään taka-alalle? Mikä siinä showssa on niin kamalan muovista ja hävettävää?

En nyt lähde jokaista yksittäin luettelemaan, kun olen aiheesta varmaan jo novellin verran avautunut. Flintin vihtyyvyttä en epäile niin kauan, kuin DanceTeam on paikalla ;)

Ehdottomasti suurin ongelma on tilannetajun puuttuminen. Esim. kannustus eilisessä matsissa oli ajoittain ihan ok, mutta päälle pitää laittaa 120db-showta, jolla tapettiin sekin yritys. Sama tapahtui katupoikienlaulussa, joka otettiin ihan uskomattomaan paikkaan, muutenkin "seuralaulua" ei tarvitsisi puhkikuluttaa. SKA pelin Jimmy-Cola:n livebändin katupoikienlaulu on ollut äärimmäinen esimerkki tilannetajun puutteesta sekä muutenkin totaalisesti pieleen menneestä keissistä.

Jos tämä pitäisi paikkaansa ei meillä olisi yli kymppitonnia porukkaa hallissa lähes poikkeuksetta, sarjan ollessa jo puolivälissä.

Aika suuri osa katsojista on "turisteja", jotka käyvät katsomassa 44€/4-lippua kokeilulla matsia, jatkavatko nämä matsissa katsomista myös ensikokeilujen jälkeen? En usko, pahoin pelkään, että samanlainen yleisökato lähenee ajan kanssa mitä kävi aikoinaan Arenan alkuhuuman häivyttyä. Lippujen hinnat on ehdottomasti postiivinen juttu ja kaikki mitä tapahtuu kaukalon sisäpuolella on ollut niin laadukasta, että vetää varmasti jengiä hallille.

MIkä showssa on ollut esim. parina edellisenä kautena vikana ja miksi sitä on pitänyt lähteä muuttamaan? Väittääkö joku tosiaan, että nämä db-skaba ja we're the noise pelleilyt ovat toimineet? Eilen tuli keskityttyä ottelutapahtumaan ja max.10% vaivautui edes koskemaan niihin ilmapamppuihin (Tästä ISO peukku), mutta silti usean kerran matsissa laitettiin samaa tuubaa kerta toisensa jälkeen. Mikäli halliin halutaan saada tunnelmaa se pitää lähteä kannustajista itsestään, mikäli pääty on tulessa, lähtee halli mukaan taputuksiin jne. Ilman megafonia tämä tosin on hankalaa, mutta päädyssä on potentiaalia mikäli yrittämistä ei täysin tapeta show-meiningillä.

Haluaako show:n puolustajat tosiaan Pietarin SKA-shown Arenalle? Tähän ollaan nähtävästi kovaa vauhtia menossa.

Mutta laitetaan nyt jotain postiiivistakin.

+Disko jumppa vähentynyt ja enemmän rockahtavampaa (Sopii mielestäni paremmin lätkämatsiin)
+Äänen voimakkuus ei ole ihan koko ottelua väännetty täysille.
 

Masentaja

Jäsen
Sitä mä ihmettelen aina kovasti, miks se musa pitää ampua heti täysiä. 90db bassojytkettä "yllättäen", se tekee oikeesti pahaa. Ei luulisi olevan mahdotonta säätää sillai että vaikka voimistuisi nopeasti niin pieni "liukuma" tekisi siitä paljon vähemmän ärsyttävää. Sitä kun miettii, niin sama kun käynnistäisi auton ja radio on täysillä. Todella epämiellyttävää. Pari kertaa tuntunut siltä kuin joku vetäis pesarilla takaraivoon kun jytke alkaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Bassojytke on kyllä omille korville paljon ystävällisempää kuin se änärin valikkomusa mitä rockiksi sanotaan. Ajoittain musiikki on turhan kovalla, mutta se ei ole uutta. Lähinnä tuo diskanttivoittoinen äänisaaste on se mikä korvat tuhoaa. Hyvänen aika noista "pampuista" lähtee vastenmielinen ääni, mutta kaikki alle 12v näyttää niistä nauttivan täysin rinnoin. Hävettää myöntää, mutta kyllähän tuolle kiss camille tulee aina höröteltyä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En nyt lähde jokaista yksittäin luettelemaan, kun olen aiheesta varmaan jo novellin verran avautunut. Flintin vihtyyvyttä en epäile niin kauan, kuin DanceTeam on paikalla ;)

Sen verran korjaan että Cheer Up Teamin kanssa viihtyisin varmasti Dance Team ei ole vielä täysin voittanut mua puolelleen. Kyllä mulle tärkeintä on milaista peliä Jokerit pystyy esittämään ja se määrittää aika pitkälle kuinka viihdyttävää hallissa on, pois en osaisi pysyä sen on useampi aivan kuraa tarjonnut liigakausi opettanut. Tällä hetkellä pelillisesti menee kuitenkin lujaa ja sille pohjalle on hyvä rakentaa oheisshowta. Ei se parasta ikinä missään ole mutta ei se ainakaan minua häiritse ja pääsääntöisesti olen pitänyt näkemästäni. Aina tietenkin voi parantaa.

Aika suuri osa katsojista on "turisteja", jotka käyvät katsomassa 44€/4-lippua kokeilulla matsia, jatkavatko nämä matsissa katsomista myös ensikokeilujen jälkeen? En usko, pahoin pelkään, että samanlainen yleisökato lähenee ajan kanssa mitä kävi aikoinaan Arenan alkuhuuman häivyttyä.

Koko kauden ajan vai? Jokereilla on nyt yli 10 000 katsojan keskiarvo alkukauden osalta ja hyvin näyttää katsojia paikalle saapuvan jatkuvasti joten vaikka varmasti uutuuden viehätys kariseekin ja osa ei välttämättä koe hommaa omakseen niin kyllä tuossa katsojamäärässä varmasti on sellaisia jotka tulevat toistuvasti paikalle ja uskon ja toivon että Jokerit on tässä alkukauden aikana löytänyt myös uusia katsojia puolelleen. Paljon kovempaa tää on katsojien osalta mennyt kuin pessimistit Jokereille ennen kauden alkua povasi. Mutta niinhän se on että pessimisti ei pety.

MIkä showssa on ollut esim. parina edellisenä kautena vikana ja miksi sitä on pitänyt lähteä muuttamaan? Väittääkö joku tosiaan, että nämä db-skaba ja we're the noise pelleilyt ovat toimineet? Eilen tuli keskityttyä ottelutapahtumaan ja max.10% vaivautui edes koskemaan niihin ilmapamppuihin (Tästä ISO peukku), mutta silti usean kerran matsissa laitettiin samaa tuubaa kerta toisensa jälkeen. Mikäli halliin halutaan saada tunnelmaa se pitää lähteä kannustajista itsestään, mikäli pääty on tulessa, lähtee halli mukaan taputuksiin jne. Ilman megafonia tämä tosin on hankalaa, mutta päädyssä on potentiaalia mikäli yrittämistä ei täysin tapeta show-meiningillä.

Db-skabaa ei suuremmin ole alku kauden jälkeen nähty, koska ne ei ole toimineet. Minua taas We're noise ei ole häirinnyt ja sopivasti laitettuna se on ihan viihdyttävää ja ne tanssitytötkin keikistelee sen rytmiin ihan mukavasti. Sitä minä en ymmärrä mikä niissä ilmapampuissa ja läpsyttimissä on olevinaan niin kamalaa, kun ainakin lapsille niiden läpsyttely näyttää ihan toimivan. EP:n kannustuksiin ja lauluihin ei moni sivukatsomoissa saatikka vastakkaisessa päädyssä oleva kykene lähtemään mukaan, kun laulut ei kuulu tarpeeksi pitkälle saatikka että monet osaisivat laulujen sanoja (osaan edelleen suurimman osan vaikka en päädyssä useampaan vuoteen ole enää ollut mukana). Mitä enemmän mekkalaa katsomo pitää sen parempi minusta, hienoahan se olisi jos koko halli osaisi laulaa päädyn mukana ja tahti saataisiin pysymään jotenkin koko hallin laulaessa mutta yksinkertaiset huudot lienevät ainoat jolla on edes mahdollisuus tähän, joten en näe että muun hallin toiminta olisi mitenkään EP:n ansiokkaasta kannustuksesta pois tai että ne olisivat toisen poissulkevia. Parhaiten katsomo on toiminut SKA pelissä jossa koko katsomo hiillosti Ilyan pois raiteiltaan ja hallissa oli todella hyvä meininki läpi ottelun. Tottakai parempaa pelisilmää voisi aina käyttää shown rytmityksessä ja välillä show varmasti häiritsee päädyn kannustusta. Eihän EP samoissa voimissa ole kuin parhaimmillaan oltiin mutta silti hatunnosto niille jotka hommaa edelleen jatkaa ja pienistä puroista voi kasvaa iso virta joten toivotaan että homma menee ajan kuluessa aina vain paremmaksi. Kannustuksesta sen verran että oma mielipiteeni on että annetaan kaikkien kukkien kukkia, eikä Jokereiden puolesta taputtaminen, läpsyttely, lauleskelu yms ei väärin kannattamista vaan kaikki kannustus on positiivista. Näillä mennään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös