Otteluseurantaketju to-pe yö (3.-4.10.2013)

  • 40 859
  • 309
Lähes maalin jälkeen Barkov on päästä läpi, hyvin pääsi pakki kuitenkin pelastamaan tilanteen. Hyvin on kyllä Sasha pelaillut.

Ja tilanteessa näki hyvin, että Barkov on yllättävän nopea niin tahtoessaan. Usein kuitenkin pelaa maltilla ja käyttää liukua hyväkseen. Tästä tulee usein mielikuva, että kyseessä olisi jotenkin erityisen hidas pelaaja.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Gudas teloo Lucicin poikittaisella selästä laitaan, tuolla ei juuri hankita Bostonista kavereita. Saattaa vielä kauden aikana kuulla tuosta, vaikka kakkonen ei kostaudukaan kun tuli sekunteja ennen loppua.
 

Hönde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Real Madrid
4-4 60 minuutin jälkeen. Hieno nousu kolmen maalin takaa, joten pitää olla siihen tyytyväinen.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Thomas ylipelaa tilanteen järkyttävästi ja Chiasson iskee pelin tasoihin...
Taisi uudet maalitkin hiukan avittaa kiepautusta.

Onkohan pohjoisella pallinpuoliskolla koskaan maailman historiassa ollut vastenmielisempää jääkiekkoilijaa kuin ovechkin...vaikka ihmislimoista ruutu ja benamor keittäisi jonkun spermasopan niin ei päästäisi edes lähelle.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Jopas on Barkov kehittänyt huimasti luisteluaan. Viime kaudella Tapparassa näytti vähän verkkaiselta luistellessaan, nyt ei näytä olevan mitään merkkejä enään siitä.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Nasville kaventaa 2-3. Ensin toisessa päässä Oshie pistää ylärimaan ja heti samassa hyökkäyksesssä Legwand kaventaa.

Missä on Bluussin jalat? Alettaisiinko taas pelaamaan?
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Taisi uudet maalitkin hiukan avittaa kiepautusta.

Onkohan pohjoisella pallinpuoliskolla koskaan maailman historiassa ollut vastenmielisempää jääkiekkoilijaa kuin ovechkin...vaikka ihmislimoista ruutu ja benamor keittäisi jonkun spermasopan niin ei päästäisi edes lähelle.
Perusteluja tähän kiitos? Toivon että modet ottaisivat sinut pian seurantaan... Naurettavaa ja lapsellista provosointia joka viesti täynnä.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ja tilanteessa näki hyvin, että Barkov on yllättävän nopea niin tahtoessaan. Usein kuitenkin pelaa maltilla ja käyttää liukua hyväkseen. Tästä tulee usein mielikuva, että kyseessä olisi jotenkin erityisen hidas pelaaja.

Tulee Gaborik mieleen. Barkovista saattaa tulla aikamoinen peluri jos tahdet osuu kohdilleen.
 

DrJerker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Maukasta kyllä pitkästä aikaa kattoa oikeaa jääkiekkoa.
Vois kyllä laittaa capsin seuraaviin kymmeneen peliin over 5,5 tasaisella padilla niin jäänee voitolle.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Hyvin tosiaan Barkov pelannut, jos nyt jotain parannettavaa niin aloituksia täytyisi vähän paremmin kauhoa. Suomalaisittain hienot dedyytin Ristolaiselta, Määtältä ja Brakovilta (tähän asti), lisäksi Vatanen ja Granlund aloittanut hyvin. Suomalaisittain siis melko makoisaa.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Perusteluja tähän kiitos? Toivon että modet ottaisivat sinut pian seurantaan... Naurettavaa ja lapsellista provosointia joka viesti täynnä.
Mihin perusteluja? Siihen että pidän ovechkinia vastenmielisenä vai? Sinua parempana ihmisenä ei ilmeisesti mikään eikä kukaan (paitsi näköjään minä) ärsytä, mutta henkkoht minua on kyseisen kaverin koko habitus aina ärsyttänyt aivan helvetisti. Olin Hunterin ja Iafraten aikoihin kovakin capsin symppaaja, mutta ovien saapumisen jälkeen en voi sietää koko poppoota. Olen todella syvästi ja aidosti pahoillani että järkytin aamuasi tuomalla tämän kieroutuneen ja ilmeisen väärän mielipiteeni esille. Toivon että modet puuttuisivat harrastamaasi itsemoderointiin.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Noniin nyt nähtiin ensimmänen väläys Morrroooosta. Kaveri ottaa Fisherin taklin suorilta jaloilta ja Fisher kanveesiin tästä Fisher tuskastu ja ottaa tyhmän estämisjäähyn maalin edesä Morroota vastaan. Blues yv;lle.

2-4 nuoteille. Toinen yv maali Bluesseille. Stewart iskee maalin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Loistavaa pyöritystä Floridalta ja oli lähellä, että ei ois Barkov laittanut maalia. Lehtonen vois nyt vähän jeesata. :)
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ei nyt ihan Gaborik sentään, Barkovin liike ei ihan samalla temmolla kuitenkaan suuntaudu eteenpäin...

Enemman se liukuminen ja liikkeeseen lahdon nopeus yhdistettyna pelisilmaan. Gaborikilla on etuna aivan mieleton rajahtava nopeus kun paasee lahtemaan eteenpain kiekon kanssa.
 

ceenub

Jäsen
capseille voitto pilkuilla. Grabovski ja Ove laitto molemmat rystyltä sisään ja Neuvirth hoiti molemmat Calgaryn vedot. Hyvä että saatiin voitto vaikka oltiin 0-3 eka erän jälkeen häviöllä. ja ovella tehot 2+1 ja johansson 0+3.
 

DrJerker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Mihin perusteluja? Siihen että pidän ovechkinia vastenmielisenä vai? Sinua parempana ihmisenä ei ilmeisesti mikään eikä kukaan (paitsi näköjään minä) ärsytä, mutta henkkoht minua on kyseisen kaverin koko habitus aina ärsyttänyt aivan helvetisti. Olin Hunterin ja Iafraten aikoihin kovakin capsin symppaaja, mutta ovien saapumisen jälkeen en voi sietää koko poppoota. Olen todella syvästi ja aidosti pahoillani että järkytin aamuasi tuomalla tämän kieroutuneen ja ilmeisen väärän mielipiteeni esille. Toivon että modet puuttuisivat harrastamaasi itsemoderointiin.

Tarkoitti varmaan että mistä moinen vihakommentti tähän väliin. Tekikö ovie jotain vastenmielistä vai kyrpikö nuo pari tämän päivän kihausta?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kohta alkaa itselle se yön, tai oikeastaan jo kohtapuolin aamun pääottelu, kun San Jose Sharks avaa kautensa kotona Vancouver Canucksia vastaan.

Sharksin kotiavaus, Andy Niemi johdattaa joukkueen jäälle ja esitellään viimeisenä. Paljon on tultu eteenpäin vuoden takaisesta, kun ainakin Sharksin naamakirjassa kovasti haukuttiin Vantaan suurta miestä. Go Andy, kohti Vezinaa!

Brent Burns sitten päätti aloittaa uuden kauden samalla parralla mihin viime kevään pleijarit lopetti...
 
Suosikkijoukkue
scholl
Tarkoitti varmaan että mistä moinen vihakommentti tähän väliin. Tekikö ovie jotain vastenmielistä vai kyrpikö nuo pari tämän päivän kihausta?
Pelkkä hänen olemassaolonsa riittää kyrpimään, ne kaksi "yllättäen" ylivoimamaalia oli vaan bonuksia.
Aika mitäänsanomaton erä dallasissa.
 
Suosikkijoukkue
scholl

Mitäs outoa siinä on? Kaikki ei tykkää kaikista. Minä en tykkää oviesta. Eikös teidänkin tiimin hc-osastolla kovasti halveksita tuota "united smile" -meininkiä? Näin olen ainakin antanut tälläkin palstalla itselleni kertoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös