Otteluseurantaketju NHL pe-la ilta/yö 7.-8.10.2011

  • 15 880
  • 92

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Mikä täällä nyt on tilanne GameCenterin kanssa? Minulle tuli sähköpostia sieltä että rahat palautetaan tililleni.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mikä täällä nyt on tilanne GameCenterin kanssa? Minulle tuli sähköpostia sieltä että rahat palautetaan tililleni.

Ruotsiin näkyi ihan nätisti viime yönä kauden avaus Vancouverista. Onko tässä nyt kyse pelkästään Suomesta vai mikä mättää? (Keskustelua voisi tietysti aiheesta jatkaa toisaalla.)
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Emmerton! 3-0. Alkaa näyttää jo siltä miltä pitääkin. Ja heti perään Hudler 4-0. Tuollaista lahjaa ei pidä Pavelille antaa.
 

Tempura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Hämäläinen kiakko, Ässäsympatiat.
Miller järkkäsi jämäkästi Emmertonille maalin tuosta. Ei Ottawa ole niin paska ollut, että kolme maalia takissa pitäisi olla, mutta minkäs teet.

edit: hohoo, nyt ropisee. Pavelia rakastan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kaberlella on kaikki maailman taidot, mutta pelisilmä sijaitsee perseessä. Ajotukset ja ratkasut, kuten millon laukasta ja millon rauhottaa, etenee kuin junanraiteilla. Ylivoima ollut heikkoa.

McCrimmon ja Vasicek käsitelty tokan erän aikana Raleighissa, vois olettaa että ekoissa matseissa näitä käydään läpi. Traagista ja koskettavaa, mutta kun synkän kesän aikana monet toivo että kausi alkais ja päästäs palaamaan arkeen, niin sillä tiellä ollaan. Ja se on ihan tervettä. Perheille ja läheisille varmasti pitkä prosessi.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Wings tullut hyvällä liikkeellä toiseen erään, ja se näkyy kyllä taululla.. Ekat 15min oli kyllä ihan eri joukkue kentällä.. Noinkohan Neil yrittää saada nahinaa aikaseks.. Vähän näyttäs siltä, että haluais herätellä joukkuettaan.

Mikä täällä nyt on tilanne GameCenterin kanssa? Minulle tuli sähköpostia sieltä että rahat palautetaan tililleni.

Ei mulle ainakaan ole tullut mitään sähköpostia, ja GCL toimii normaalisti..
 

Tempura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Hämäläinen kiakko, Ässäsympatiat.
McCrimmon ja Vasicek käsitelty tokan erän aikana Raleighissa, vois olettaa että ekoissa matseissa näitä käydään läpi. Traagista ja koskettavaa, mutta kun synkän kesän aikana monet toivo että kausi alkais ja päästäs palaamaan arkeen, niin sillä tiellä ollaan. Ja se on ihan tervettä. Perheille ja läheisille varmasti pitkä prosessi.

JLA:llakin oli ennen peliä pieni tilaisuus, missä McCrimmonin perhe sai kapteenistolta taputuksia, halauksia ja kukkia. Poika puki isänsä pelipaidan ylleen.

Kaberle taitaa olla eniten kotona Torontossa, hoh. Sielläkin tosin kaverista sanottiin että eihän se perhana lauo ikinä.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Skinnerillä riittää virtaa ja pääsee paikoille, saisi vain alkaa pistämään börsään. Pari kertaa jo kurvannut maalin taakse, vaikka olisi voinut laukoa. Erittäin hyvä peli toki tähän mennessä.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Ja sitten 5-3 YV:llä Tampa menee johtoon.

Saiko Jokinen muka 2+10 tuosta laukauksesta, vai tuliko se kakkonen jostain aiemmasta?

Edit: vai tulikohan siitä edes muuta kuin 2 min. Mitäs sekoilen näin kolmelta aamuyöstä...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pitkänen rikkoi nopeudella ja ulottuvuudella läpiajon ennen laukausta. Faulk otti estämis-kakkosen ja Jokinen kaikessa viisaudessaan protestoi huitasemalla kiekkoa - tuomarin jalkaan. 3vs5 ja heti helähti Lecavalierin toimesta. 2-1 Lightning
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Ei mulle ainakaan ole tullut mitään sähköpostia, ja GCL toimii normaalisti..


Mitä hemmettiä? Olenko missannut jotain, siis GCL ei toimi tällä kaudella Suomessa eikö näin ole? Olen maksanut sen ja sen jälkeen ilmoitettiin että ei toimikaan Suomessa.

Anteeksi offtopic

Go Wings!
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Predatorsin Craig Smith liittyi juuri niiden pelaajien joukkoon, jotka ovat onnistuneet maalinteossa ensimmäisessä NHL-ottelussaan.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Bolts oli täysin kusessa 1. erässä, mutta kakkosperiodi lievästi vieraiden hallintaa. Tampa Bayn uusista pelaajista Shannon on ollut yritteliäs, Connolly pysyy hyvin isojen miesten vauhdissa ja Gilroy vielä vähän ulapalla. 2. eräntauolle siirrytään Lightningin 1-2-johdossa. Numerot voisivat olla 2-2:kin, mutta Roloson on venynyt pariin hyvään tupla-torjuntaan.

Wrathchild > Katsoin tuossa äsken sähköpostin, niin sinne ei ollut tullut mitään ilmoitusta rahojen palauttamisesta tms. Ainakin tuuriman mainitsi tuossa ylempänä saaneensa sellaisen tiedon. Tuuriman mainitsikin asiasta, sorry en aluksi huomannut.
 
Viimeksi muokattu:

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Mitä hemmettiä? Olenko missannut jotain, siis GCL ei toimi tällä kaudella Suomessa eikö näin ole? Olen maksanut sen ja sen jälkeen ilmoitettiin että ei toimikaan Suomessa.

Anteeksi offtopic

Go Wings!

En mä tiedä muuta kuin sen, että NHL:n facebook sivuilla luki että GCL avattiin uudelleen kansainvälisille faneille silloin ennen liigan ensimmäistä peliä eilen. Sen jälkeen mulla on toiminut normaalisti, ja nytkin sieltä katson. Enkä ole saanut mitään sähköpostia, ettei toimis jatkossa.. Oletko sitten vaatinut rahoja takaisin jossain vaiheessa tjs?
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
En mä tiedä muuta kuin sen, että NHL:n facebook sivuilla luki että GCL avattiin uudelleen kansainvälisille faneille silloin ennen liigan ensimmäistä peliä eilen. Sen jälkeen mulla on toiminut normaalisti, ja nytkin sieltä katson. Enkä ole saanut mitään sähköpostia, ettei toimis jatkossa.. Oletko sitten vaatinut rahoja takaisin jossain vaiheessa tjs?

Myös täällä gamecenter live käy ja kukkuu. Juuri tarkastin sähköpostinkin eikä sinne ollut mitään tullut.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
En mä tiedä muuta kuin sen, että NHL:n facebook sivuilla luki että GCL avattiin uudelleen kansainvälisille faneille silloin ennen liigan ensimmäistä peliä eilen. Sen jälkeen mulla on toiminut normaalisti, ja nytkin sieltä katson. Enkä ole saanut mitään sähköpostia, ettei toimis jatkossa.. Oletko sitten vaatinut rahoja takaisin jossain vaiheessa tjs?

Hassun hauskaa. Koitin äsken tilata GCL:n, niin heitti suoraan Vault:n sivulle. Eli ei näköjään voi vieläkään/taaskaan ainakaan ostaa täälläpäin. Vituttaa kuin pientä oravaa.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Hassun hauskaa. Koitin äsken tilata GCL:n, niin heitti suoraan Vault:n sivulle. Eli ei näköjään voi vieläkään/taaskaan ainakaan ostaa täälläpäin. Vituttaa kuin pientä oravaa.

Niihä tuo kuulemma tekee.. Varmaan liittyy tuohon tv-oikeus kiistaan, niin eivät uskalla myydä lisää ennen kuin se ratkee.. Voihan se olla että itseltäkin vedetään matto alta jossain vaiheessa!? No, mut väärä ketju puida asiaa.. :)
 
Lehtonen aloittanut maalilla hyvin. Ottanut pari aika pahaa.

Sama toisessa päässä vaikka Crow ei niin montaa ole joutunut ottamaan.

Muutenkin mukavan vauhdikkaan oloista peliä tuon Ducks hidastelun jälkeen.

EDIT: huhhuh mitkä Kynät kasikasilta... Lehtoselta vaan vielä parempi torjunta.
 

Tempura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Hämäläinen kiakko, Ässäsympatiat.
Kane pääsi kikkailemaan isosta vauhdista itsensä maalille, Lehtonen otti komeasti patjalla rystyvedon tolpan vierestä. Aikamoista. Crawford ollut myös aika jäätävä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Loistava pelastus Andersonilta ja seuraavasta aloituksesta siniviivalta lurahtaa lepakko verkon perukoille. White 5-0.
Perhana, sinne meni Howardin nolla. Loistavasti pelannut, nyt ei mahtanut enää mitään tuolle ohjaukselle.
 
Kane pääsi kikkailemaan isosta vauhdista itsensä maalille, Lehtonen otti komeasti patjalla rystyvedon tolpan vierestä. Aikamoista. Crawford ollut myös aika jäätävä.

Tuosta vielä sanottava että Brunette teki kiekottomana aivan hemmetin hienosti lisätilaa Kanelle luistelemalla juuri siitä "edestä".
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ottawalta komea ylivoimamaali, vauhdilla sisään ja pam! 5-2, Detroit jatkaa tuttua kolmannen erän traditiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös