Otteluseurantaketju Mestis ke 16.12.2009

  • 9 123
  • 55

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jäi selvä kampitus jäähy viheltämättä KooKoolle siinä tilanteessa missä KooKoo tuon voitto maalin teki. Hyvä näin!
Kellossa alle 10 sekuntia jäljellä, kun kiekko on Vantaan puolustajalla, jolla on paikka purkaa kiekko keskialueelle. KooKoon pelaaja ehkä liukastuu ja luisuu jäätä pitkin päin Vantaan puolustajaa, joka menettää kiekon. Tästä viisi sekuntia ja Hokkanen on kasvokkain Niemisen edessä. Kaksi sekuntia ennen loppua kiekko on maalissa ja Vantaan pelaajat eivät ihme kyllä protestoi tilannetta juurikaan, vaikka aihetta siihen varmasti olisi.
 

Trifolium

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, Tappara.
Kiren ei kuulemma pystynyt jatkamaan peliä ja itse kerrot, että jatkoi pelaamista. Kumpi tieto on oikea?

Jos peliaikaseuranta on oikeassa, niin sitten mulla on ollu pakko mennä miehet sekaisin toisen erän lopussa. joka tapauksessa ei sieltä vaihtopenkiltä mielestäni ketään koppiin lähtenyt kuin vasta erätauon alkaessa.

Tunteita nostattava tilanne!

EDIT: Ok, olin väärässä. Otteluraportissa mainitulla vammoilla (olkapää, nenä, aivotärähdys) ei kyllä kukaan ole tullut takaisin jäälle vetämään seuraavaa vaihtoa.
 
Viimeksi muokattu:

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pasi Järvinen ei pelannut tänään kun 41,35! Aika kunnioitettavat minuutit.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pasi Järvinen ei pelannut tänään kun 41,35! Aika kunnioitettavat minuutit.

Aivan uskomattomat minuutit kyllä, huh huh! Hatut päästä jos törmäätte Kouvolan kaduilla. Tuskin Pabloa ja monia muitakaan pelaajia nämä kiekkovakiomitalit kauheasti kiinnostaa, mutta se päivä kun noista raadeista löytyy oikeasti jostain pelisilmää edes kerran ja huomaisi tälläiset asiat niiden iänikuisten kahden maalin, kolmen syötön ja 57 torjunnan sijaan, minä lupaan...
 

Afan

Jäsen
Jos peliaikaseuranta on oikeassa, niin sitten mulla on ollu pakko mennä miehet sekaisin toisen erän lopussa. joka tapauksessa ei sieltä vaihtopenkiltä mielestäni ketään koppiin lähtenyt kuin vasta erätauon alkaessa.
Kiren lähti suoraan tilanteen jälkeen koppiin, ei pelannut enää ottelussa eikä taida pelata ihan vähään aikaan muutenkaan. Harmillinen tapaus.

Talajan ulosajo oli ihan oikea tuomio. Ei törkeä teko, mutta liikaa vauhtia ja liikaa intoa.
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihan tasokasta peliä, PAITSI että tuomarit päätti tänkin ratkaista tikkurilassa. Puhdas talajan taklaus, Kiren kuoli sinne nurkkaan, Pinomaa ei uskaltanut jättää viheltämättä ja antoi arpomisen jälkeen 5+20. Ja kun roopen selkä katosi kulman taakse, niin kiren sitten vaan samantien kentälle yv:hen...

Aivan ämmä jätkä.

Kouvolan Sanomien mukaan Kireniltä meni tilanteessa olkapää sijoiltaan, paha aivotärähdys ja nenä poskella eli tuskinpa palasi enää missään vaiheessa kentälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös