Otteluseurantaketju La-Su yö 26.-27.10.2013

  • 12 827
  • 99

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Jaa, että sellasta. Krug ottaa ensin 4 minuuttia ennen loppua 2+2min ja kaks minuuttia ennen loppua Bergeron ottaa 2min. No tällä aikaa Devils tekee kaks ylivoima maalia ja peli 3-2 tilanteesta 3-4.. 45 sekuntia aikaa vielä
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jaa, että sellasta. Krug ottaa ensin 4 minuuttia ennen loppua 2+2min ja kaks minuuttia ennen loppua Bergeron ottaa 2min. No tällä aikaa Devils tekee kaks ylivoima maalia ja peli 3-2 tilanteesta 3-4.. 45 sekuntia aikaa vielä

Erikoinen loppu kyllä. Zidlicky paukuttaa 3-3 kuudella kolmea vastaan, joka aiheutti pienoisen hymähdyksen allekirjoittaneella.
 

penzwei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Sellanen matsi.
Oli kyllä jännittävä loppu, jotenkin tuli sellanen olo tasoitusmaalin jälkeen, että kohta helähtää uusiksi ja sielähän helisi.
 

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Ei kyllä ymmärrä miksei Mikkeä laiteta tuohon 5vs3 yv:lle kun tuo on joka ikinen kerta samaa mielikuvituksetonta paskaa. Suter ja Pominville syöttelee sulle mulle kokoajan, muiden katsoessa vieressä. Jos kerran Heatleyn pitää tuolla olla niin miksei sen laukausta käytetä hyväksi vaan parhaan kudin omaava seisoo maskissa.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Sellanen matsi.
Oli kyllä jännittävä loppu, jotenkin tuli sellanen olo tasoitusmaalin jälkeen, että kohta helähtää uusiksi ja sielähän helisi.

Tuolla tämän päivän pelillä melkein jo ansaitsee hävitä.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno syöttö Mikeltä! Tuossa joku uteli miksei Mikkeä ole näkynyt paljoa tokassa erässä, niin Yeolla on tapana peluuttaa mielin määrin Brodziakia ja Koivua sillon kun joukkue on pienimuotoisessa ahdingossa. Pientä luottamuspulaahan tuo edelleen on Granlundia kohtaan, vaikka mielestäni poika hoitaa puolustustehtävät erittäin mallikkaasti.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Perkele, Winnipeg voittaa 2-1 rankkareilla.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Hieno syöttö Mikeltä! Tuossa joku uteli miksei Mikkeä ole näkynyt paljoa tokassa erässä, niin Yeolla on tapana peluuttaa mielin määrin Brodziakia ja Koivua sillon kun joukkue on pienimuotoisessa ahdingossa. Pientä luottamuspulaahan tuo edelleen on Granlundia kohtaan, vaikka mielestäni poika hoitaa puolustustehtävät erittäin mallikkaasti.

Juu kovin erikoiselta vaikuttikin. Hieno syöttö maaliin ja Mikke oli kyllä pirteä jo tuossa ensimmäisessä erässäkin.

Tosiaan oli tuo 5-3 yv oli sysipaskaa. Siinä oli tilaisuus lyödä peli pakettiin. Granlund tuohon kannattaisi tosiaan heittää kokeilemaan, voisi tuoda mielikuvitusta ja luovuutta siihen.
 

Skoger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeistään tän illan esityksen perusteella voidaan unohtaa Granlundin pärjäämättömyys NHL-tason tulosyksikössä. Nyt jos vaan Yeo heräisi...
 
Näkyy se kakkossentterin puute tossa Hawksin pelissä niin valtavasti, että en mä kyllä ymmärrä millä helvetillä me voitettiin SC Handzus sillä paikalla...
 
Viimeistään tän illan esityksen perusteella voidaan unohtaa Granlundin pärjäämättömyys NHL-tason tulosyksikössä. Nyt jos vaan Yeo heräisi...

Yeo toimii Miken kanssa helvetin paljon fiksummin kun esim mitä Rolston toimii Grigorenkon kanssa.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Näkyy se kakkossentterin puute tossa Hawksin pelissä niin valtavasti, että en mä kyllä ymmärrä millä helvetillä me voitettiin SC Handzus sillä paikalla...
Joo mestaruuskrapulassa yksi tappio kymmeneen peliin eli kaiken täytyy olla päin persettä. Seuraavaksi sitten ilmeisesti luvassa yksi kierros sitä, että Sharpin pitäisi pelata kakkosen keskellä?

Kane kaventaa.
 
Joo mestaruuskrapulassa yksi tappio kymmeneen peliin eli kaiken täytyy olla päin persettä. Seuraavaksi sitten ilmeisesti luvassa yksi kierros sitä, että Sharpin pitäisi pelata kakkosen keskellä?

Kane kaventaa.

Paskat, turha tässä on ruveta kritisoimaan tuota kun siellä jätkät tietää paremmin mitä tekevät. 2 mestaruutta 4 vuodessa kertoo kuitenkin kaiken.

Minä vaan en jumalauta silti ymmärrä miten toi jengi toimii ilman sitä kakkos senaa. Sori vaan, ehkä mä en sit vaan ymmärrä lätkää.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Paskat, turha tässä on ruveta kritisoimaan tuota kun siellä jätkät tietää paremmin mitä tekevät. 2 mestaruutta 4 vuodessa kertoo kuitenkin kaiken.

Minä vaan en jumalauta silti ymmärrä miten toi jengi toimii ilman sitä kakkos senaa. Sori vaan, ehkä mä en sit vaan ymmärrä lätkää.
Tän levyn avausraita on "Kakkossentteriongelma". Meikä osaa jo sanatkin ulkoa.
 
Tän levyn avausraita on "Kakkossentteriongelma". Meikä osaa jo sanatkin ulkoa.

Jep jep. Olishan tohon pari argumenttia heittää, miten viimesen 10 vuoden aikana SC voittajilla on ollut lähes poikkeuksetta kovat neljä sentteriä.
Poikkeuksena tosiaan Hawks ja viime vuosi.

Mutta ei tästä jaksa kukaan vääntää.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jep jep. Olishan tohon pari argumenttia heittää, miten viimesen 10 vuoden aikana SC voittajilla on ollut lähes poikkeuksetta kovat neljä sentteriä.
Poikkeuksena tosiaan Hawks ja viime vuosi.

Mutta ei tästä jaksa kukaan vääntää.

Onhan teillä top-femma, maailman paras ja kaikki vastustajat ovat huumorijoukkueita. Ei siinä tarvita kovaa kakkos sentteriä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös