Otteluseurantaketju 19.3.2015 TsSKA Moskova - Jokerit (GAME 5)

  • 32 531
  • 305

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Hyvää kesää, rakkat Jokerifani-kollegat! It was a pleasure.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eiköhän tässä käy niin, että Jokereille aloitusvoitto joka lähtee liian kovana ja lipuu omaan maaliin. Jotenki kruunais tän sarjan.
Aika hyvin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Yksi paikka oli, mutta se siitä.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Se oli siinä, Panin tyhjiin ja 4-2, Gundersson sössi sinisellä aloituksen jälkeen.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai se oli JMA. Ei oo Game seven. Ei tarvinnu tehä.
Yrittihän tuo, taispa olla tuo JMA:n jatko ainoa maalipaikka tuolla YV:llä mutta siihenkin veli venäläinen sai mailan väliin. Joskus menee, joskus ei. Ensi vuonna uudestaan
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Lelut kentälle ja kausi siihen. Saappaat jalassa kaaduttiin, katkera sarjahan tämä oli ja lopulta nakertaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kiitoksia syväluotaavista ja laajaan empiriaan perustuvista analyyseistä. On aina kehittävää lukea hyvin perusteltua ja rakentavaa kritiikkiä.

Tuo lopun ylivoima kiteytti hyvin Jokereiden tason tässä sarjassa.
Tämä viesti kiteytti hyvin tasosi tällä palstalla. Ei juurikaan Kerhoa parempi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kaikesta huolimatta mä olen ylpeä tästä jengistä. Teemu, mäkin itken.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä siinä, kiitän Jokereita mielenkiintoisesta kaudesta, varmaankin sellaiset parikymmentä Jokerien ottelua tuli katsottua.

TsSKA on mulla lapulla Gagarin Cupin voittajaksi, joten en ihan kauhean pahoillani ole Jokerien kauden päättymisestä. Ei esityksissään mun mielestä suuremmin mitään hävettävää ollut, tässä sarjassa vaan vastustaja oli liian kova. Toivotaan, että TsSKA nostaa maljaa kauden päätteeksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos Jokerit !

Takki on ihan tyhjä. Kiitos Jokerit kuitenkin kaudesta. Yksi hienoimmista joukkueista tämän seuran historiassa. Sattuu ja tuntuu pahalta, mutta tämä on urheilua ja parempi voittaa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koko kauden ongelma: vastustaja on vahvempi ja voittaa 90% kulmaväännöistä ja kaksinkamppailuista. AJ:n viisaus osui ja upposi: parempi pitkä kuin punalamppu. Seuraavalla kaudella pitää osata purkaa kiekko pois omasta päädystä.
Tätä on kyllä tullut manattua koko kausi. Ja Minskiä vastaan ja nyt TsSKA:a vastaan. Siniviivan siirto... Kivaa katsoa omassa hyökkäyspäässä mutta sattuu silmiin puolustuspäässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös