Otteluseuranta U20 MM-kisat - Välierät

  • 17 790
  • 183

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ovatko kanukkiselostajat kännissä vai miksi he kertoivat joukkueen itse valitsevan ottelun parhaan pelaajan?!?

Eihän tuossa ole mitään järkeä ja ei tuo voi oikeasti noin olla?!?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pahin facepalm koskaan ikinä missään. Kukaan ei voi olla noin kännissä.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ovatko kanukkiselostajat kännissä vai miksi he kertoivat joukkueen itse valitsevan ottelun parhaan pelaajan?!?

Eihän tuossa ole mitään järkeä ja ei tuo voi oikeasti noin olla?!?
Vaahterasiirappipöhnyissä varmaan. Mutta joo, kaikki tietää (varsinkin yleisö paikan päällä) kuka oli ottelun ehdoton kuningas Slovakian puolelta. Toivottavasti Godla noteerataan sitten turnauksen loputtua parhaimpana maalivahtina. Sen on ansainnut.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Slovakialla oli tässä ottelussa paikkoja tehdä useampi maali, ja peli oli itse asiassa melko tiukka. Oli mahtavaa nähdä kun mm. Cernak laittoi nikkaria seinälle, ja pelasi muutenkin erittäin hyvän pelin.

Mutta pakko vielä ylistää tuota Godlaa. Ihan käsittämätön ukko.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jos valinnan teki oikeasti joku Slovakian puolelta, vaadin välitöntä karkotusta maasta ja potkuja toimenkuvasta. Kanadalainen yleisö huusi pelin jälkeen Godlan nimeä kun Skalický valittiin parhaaksi. Taisi Skalický itsekin ihmetellä.

Kuka saatanan tonttu on ollut noin sumuissa?

Itse pelistä. Niin noh. DENIS GODLA. Mulla ei muuta. Hyvää yötä!
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kisasivuilla on ainakin, että joukkue valitsee. Ehkä Slovakialla oli valinnassa sellainen asenne, että kun Godla on jo kerran palkinnon saanut (Suomea vastaan) niin ei palkita toistamiseen.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Jos valinnan teki oikeasti joku Slovakian puolelta, vaadin välitöntä karkotusta maasta ja potkuja toimenkuvasta. Kanadalainen yleisö huusi pelin jälkeen Godlan nimeä kun Skalický valittiin parhaaksi. Taisi Skalický itsekin ihmetellä.

Kuka saatanan tonttu on ollut noin sumuissa?

Vähän myöhässä, mutta siis näinhän se yleensä on mennyt, ettei samaa pelaajaa valita parhaaksi joka kerta. Muistuupa mieleeni mm. 2012 -kisoista kun Usa-Tshekki -pelin jälkeen koko halli (täynnä kanadalaisia) huusi Petr Mrazekin nimeä, mutta valinta kohdistui johonkin toiseen, koska Mrazek oli jo valittu.

Hienoja nämä maalivahtitarinat kyllä u20-kisoissa aina. Conz, Mrazek, Saros ja nyt Godla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös