Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 548 365
  • 18 014

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.

Joku voisi sanoa että hän ilmaisi mielipiteensä turhan rajusti. Minä en.

Jätkät harrastaa jääkiekkoa ammatikseen, tienaavat hyvää rahaa ja suurinta osaa porukasta ei kiinnosta paskaskaan logo tai organisaatio. Määttä, Rubin, JMJ ja JJ saavat synninpäästön tästä.

Kyllä meilläpäin on tapana että palkanmaksaja antaa palautetta jos hommat hoidetaan päin vittua
 

Ramsss

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku voisi sanoa että hän ilmaisi mielipiteensä turhan rajusti. Minä en.

Jätkät harrastaa jääkiekkoa ammatikseen, tienaavat hyvää rahaa ja suurinta osaa porukasta ei kiinnosta paskaskaan logo tai organisaatio. Määttä, Rubin, JMJ ja JJ saavat synninpäästön tästä.

Kyllä meilläpäin on tapana että palkanmaksaja antaa palautetta jos hommat hoidetaan päin vittua
Saahan sitä häpäistä itsensä noinkin. Oliko huutelija vielä seuran omistajia?
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Niin sinänsä totta,että ilman asiakkaita ei olisi työpaikkaa, mutta perinteisessä mielessä palkanmaksajalla tarkoitetaan työnantajaa.
Palkanmaksaja on työnantaja, työnantajan rahat tulevat asiakkailta. Tästä voi vetää johtopäätöksen, notta asiakkaat välikäden kautta maksavat pelaajien palkat.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joku voisi sanoa että hän ilmaisi mielipiteensä turhan rajusti. Minä en.

Jätkät harrastaa jääkiekkoa ammatikseen, tienaavat hyvää rahaa ja suurinta osaa porukasta ei kiinnosta paskaskaan logo tai organisaatio. Määttä, Rubin, JMJ ja JJ saavat synninpäästön tästä.

Kyllä meilläpäin on tapana että palkanmaksaja antaa palautetta jos hommat hoidetaan päin vittua
Turhaa kai se tossa vaiheessa enää on huutaa, kun kausi on lopussa. No jos se oloa hetken helpottaa niin mikäs siinä.

Bäää…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös