Otteluseuranta 9.–10.12.2017

  • 5 159
  • 76

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Carey Pricea ei mielestäni voi enää kutsua NHL:n parhaaksi maalivahdiksi. Eikä tämä arvio perustu pelkästään tähän peliin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ainut mika harmittaa tassa Habsien konttaamisessa on se etten asu enaa siella. Voi luoja sita marinaa kahdella kielella. Aivan tajutonta
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Stars tasoitti 1-1. Komea ja taidokas osuma. Eli karmea sähläys ja hakkaus maalinedessä josta syntyi maali.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Ei vain tämänkertaiseen haastoon liittyen, mutta näin yleisesti tuolla aitiossa pitäisi kieltää kaikki tabletit. Haaston tapahduttava ilman apuvälineitä. Mielestäni nykyinen sääntö on muutoin ihan ok.
 
Ei vain tämänkertaiseen haastoon liittyen, mutta näin yleisesti tuolla aitiossa pitäisi kieltää kaikki tabletit. Haaston tapahduttava ilman apuvälineitä. Mielestäni nykyinen sääntö on muutoin ihan ok.
Itse olen erimieltä, haastomahdollisuus ja tabletit ovat siellä, että saadaan se oikeudenmukainen lopputulos. Olisihan se hankala sieltä penkiltä katsoa oli moken häirintää vai ei.

Tuon maalin olisin toki itse hyväksynyt hidastusten jälkeen. Aika selkeästi Chiarot työnsi Tampan hyökkääjän moken päälle.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Saa vähä Stamkos kattoa peiliin tuota maalia. Menetti kiekon omissa. Toki, olihan siinä mailaa laukasulinjalla, hyvin kehitelty Jetsiltä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
NHL-peleissä on eroja. Kyl sillain jossain määrin huomaa, että Tampa-Winnipeg kaks laatujengiä vastassa. Pelin rakenne, kurinalasuus, kiekollisuus. Tampa hallinnut, mutta ottelu tasan. Winnipeg on kyllä jotenkin vittumainen vastus.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Itse olen erimieltä, haastomahdollisuus ja tabletit ovat siellä, että saadaan se oikeudenmukainen lopputulos. Olisihan se hankala sieltä penkiltä katsoa oli moken häirintää vai ei.

Tuon maalin olisin toki itse hyväksynyt hidastusten jälkeen. Aika selkeästi Chiarot työnsi Tampan hyökkääjän moken päälle.
Relevatti näkökanta. Tuolla talblettibannilla haen lähinnä sitä, että homma ei menisi "Brett Hullin luistin sentin maalivahdin alueen sisällä" -suuntaan. Näitä fifty-sixty maalivahdin häiritsemisiä tulee jatkuvasti otteluissa. Toki säännöt ovat sääntöjä, mutta jos menee liian tarkaksi, niin ei sekään ole pelkästään hyvä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Marchand hölmöilee, Bruins AV.

Edit: Marchand femma, joku nobody Islesiltä 2 min.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Paikkojäähy islesille, pitkää 4vs4 vedetään.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Bruins 2-0, DeBrusk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös