Otteluseuranta 5.–6.1.2017 (8. kisapäivä)

  • 13 276
  • 138
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Juu, onnea USA:lle. Kanadan puolella olin, mutta kun rankuille meni, niin aika sama sen jälkeen mulle kumpi vie. Oishan fiilis hallissa tosin komeampi, jos Kanada olisi voittanut.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Hah hah! Vahingonilo on yleensä säälittävää, mutta ei vaan voi muutakaan juuri nyt : )

"Hockey is our game" - Yeah right sanoo jenkit.

Olihan muuten kesyjä rankkareita. Nuorilla pojilla kipsasi aika lailla.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Kanadan joukkueeseen jatkossa muutama neukku ratkomaan rankkarikisat. Ei olisi uskonut miten kädetöntä touhua. Niin kyllä voittajiltakin.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Harmi että toinen joukkueista tämän joutui häviämään. USA:n puolella olin, mutta niin huikea ja tiukka ottelu oli, että olisi Kanadakin tästä jotain muuta kuin hopean ansainnut.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rankkuskaban aluksi olin kanukkien puolella, koska nikkariveskari antoi urheilullisen tsemppiläpyn vastakkaisluistelussa ja jenkkimokke ei. Sitten alkoi voimakkaasti vituttaa yleisön brasilialaistyylinen vislaaminen, vitun sammakot.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Fyysiset rajat tulee vastaan. VMP, rankut tv- kuvioiden takia ainoastaan. Tietenkin pudotuspeleissä pakko ampua rankut ennen finaalia, mutta ei todellakaan enää finaalissa. Jos se nyt kerran pariin kymmeneen vuoteen venyy kuuteen erään, niin mitä sitten? Legendaksi sellaiset pelit vaan muodostuu.
 

Kimmo Stasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä jääkiekko on vaan parhaimmillaan jotain aivan käsittämättömän kaunista katseltavaa. Vaikkei edes omaa minkäänlaisia tunnesiteitä pelaaviin joukkueisiin, kuten nyt finaalissa.

Koskettavaa. Ja ehdottomasti oli nyt parhaat joukkueet finaalissa vastakkain, tekee hyvää koko lajille tuollainen spektaakkeli.

Hyvin hörähteli muuten vielä finaalin jälkeen se ärsyttävän näköinen rillipää-kääpiökommentaattori, että "vaikea kuvitella Suomen joukkuetta tuohon vauhtiin mukaan" ja sai kerrankin myös minut hymyilemään jorinoillaan, sillä ajattelin koko finaalin (ja myös semifinaaleiden) ajan ihan samaa. Onhan noiden top 4-maiden luisteluvauhti vaan ihan eri planeetalta. Ei oltais pärjätty tänä vuonna, vaikka valmentajana olis ollu itse Viktor Tihonov.
 

Snagari

Jäsen
USA:lle kolme kertaa enemmän jäähyjä kuin kanukeille. Nyt meni Kurikassakin mämmit väärään kurkkuun, kuka olisi arvannut.

Paras joukkue voitti, Kanada hävisi finaalin, olen tyytyväinen.
 
Onnea USA. Hieno juttu, että ylimieliset elviskanukit lopulta hävisivät omassa kotimaassaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös