Ilmoitukset

Nimimerkki Lätkä huilaa seuraavan kuukauden sääntöjen 5§:n ja 9§:n perusteella. Nimimerkin aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen.

Nimimerkki nummenkallio huilaa kaksi viikkoa sääntöjen 4 ja 9§:n perusteella.

Nimimerkki bebeto huilaa kuukauden sääntöjen 7§:n perusteella.

Otteluseuranta 5.–6.1.2017 (8. kisapäivä)

Viestiketju osiossa 'U20 MM-kisat 2017, Montreal ja Toronto' , aloittajana Petros, 06.01.2017 klo 03.06.

1. Raid76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    ÄSSÄT V-M Savinainen, Ruudut ja Ässien sylkykupit
    Ihan oikein meni. USA oli pelirohkeampi kolmannessa ja jatkoilla.

2. Jymäkkä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis)
    Juu, onnea USA:lle. Kanadan puolella olin, mutta kun rankuille meni, niin aika sama sen jälkeen mulle kumpi vie. Oishan fiilis hallissa tosin komeampi, jos Kanada olisi voittanut.

3. Raid76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    ÄSSÄT V-M Savinainen, Ruudut ja Ässien sylkykupit
    Lainaus:
    Veikkaan että kaatui.

4. J.Hotti Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK RedWings Barca A.Niemi J.Hakanpää ValleF
    Hah hah! Vahingonilo on yleensä säälittävää, mutta ei vaan voi muutakaan juuri nyt : )

"Hockey is our game" - Yeah right sanoo jenkit.

Olihan muuten kesyjä rankkareita. Nuorilla pojilla kipsasi aika lailla.

5. Espen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Old time hockey like Eddie Shore
    Kanadan joukkueeseen jatkossa muutama neukku ratkomaan rankkarikisat. Ei olisi uskonut miten kädetöntä touhua. Niin kyllä voittajiltakin.

6. Mont-Blanc Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, Buccaneers, Mets
    Harmi että toinen joukkueista tämän joutui häviämään. USA:n puolella olin, mutta niin huikea ja tiukka ottelu oli, että olisi Kanadakin tästä jotain muuta kuin hopean ansainnut.

7. Luotain Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Rankkuskaban aluksi olin kanukkien puolella, koska nikkariveskari antoi urheilullisen tsemppiläpyn vastakkaisluistelussa ja jenkkimokke ei. Sitten alkoi voimakkaasti vituttaa yleisön brasilialaistyylinen vislaaminen, vitun sammakot.

8. red.machine Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Slovakia, Hurricanes, Suomi, viivelähdöt
    Lainaus:
    Oikein veikattu.

9. Jymäkkä Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis)
    Fyysiset rajat tulee vastaan. VMP, rankut tv- kuvioiden takia ainoastaan. Tietenkin pudotuspeleissä pakko ampua rankut ennen finaalia, mutta ei todellakaan enää finaalissa. Jos se nyt kerran pariin kymmeneen vuoteen venyy kuuteen erään, niin mitä sitten? Legendaksi sellaiset pelit vaan muodostuu.

10. Kimmo Stasi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Leijonat
    Kyllä jääkiekko on vaan parhaimmillaan jotain aivan käsittämättömän kaunista katseltavaa. Vaikkei edes omaa minkäänlaisia tunnesiteitä pelaaviin joukkueisiin, kuten nyt finaalissa.

Koskettavaa. Ja ehdottomasti oli nyt parhaat joukkueet finaalissa vastakkain, tekee hyvää koko lajille tuollainen spektaakkeli.

Hyvin hörähteli muuten vielä finaalin jälkeen se ärsyttävän näköinen rillipää-kääpiökommentaattori, että "vaikea kuvitella Suomen joukkuetta tuohon vauhtiin mukaan" ja sai kerrankin myös minut hymyilemään jorinoillaan, sillä ajattelin koko finaalin (ja myös semifinaaleiden) ajan ihan samaa. Onhan noiden top 4-maiden luisteluvauhti vaan ihan eri planeetalta. Ei oltais pärjätty tänä vuonna, vaikka valmentajana olis ollu itse Viktor Tihonov.

11. Mechalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Espoo Blues, Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
    Lainaus:
    Salmisen Rikuako tarkoitat?

12. Petri1981 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Florida Panthers, ManU, Vaasan Sport
    Lainaus:
    Ensimmäinen viesti, mitä tuolla tuli vastaan oli se, että kuinka USA:n voitto ei ollut "a real win" ja oli ansaitsematon. On se uskomatonta.

13. Snagari Jäsen

USA:lle kolme kertaa enemmän jäähyjä kuin kanukeille. Nyt meni Kurikassakin mämmit väärään kurkkuun, kuka olisi arvannut.

Paras joukkue voitti, Kanada hävisi finaalin, olen tyytyväinen.

14. Hyman Roth Jäsen

Onnea USA. Hieno juttu, että ylimieliset elviskanukit lopulta hävisivät omassa kotimaassaan.