Otteluseuranta 3.–4.5.2017

  • 7 190
  • 86

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Ovechkin näyttänyt viime peleissä kyllä älyttömän saamattomalta. Onko pahempaakin vammaa taustalla?
Kadri taklas sitä jalkaan viime sarjassa Torontoa vastaan.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Jäi 2+2 viheltämättä capseille.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Luulis että tuo ensimmäiseen mieheen ampuminen vaatii jo todella kovaa yritystäkin. Käsittämätön määrä vetoja liian helposti blokkeihin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kas, hyökkäyspään jäähy. Taisi kuolla se loppukiri siihen.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Washington oli ottamassa jo maalivahtia pois, mutta Oshielta tyhmä hyökkäyspään jäähy.
 

Snagari

Jäsen
Tekisi mieli sanoa että "mitä minä sanoin", mutta kai mä vaan olen luovuttaja. Huomenna saan taas lukea miten meidän Caps kyllä nousee. Paskanvitut.
 

Eeyore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@EmeraldSapphire Maila ei osunut lähellekään Oshien kasvoja. Hipaisi olkapäähään. Itselleni tosin se ja sama miten pelissä käy. NHL ei herätä tunteita.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Al-Qaidalta hieno myynti ja loppukiri kuolee. No Oshie antoi mahdollisuuden puhaltaa. Tämän ottelun häviäminen edustaa sen luokan housuunpaskomista että en ole ennen nähnyt.
 

miesuimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Uskomatonta ettei Caps voittanu tätä matsia. Noh, sarja on vielä kesken ja etu edelleen pääkaupunkilaisilla johtuen Pensin pelaajatilanteesta.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Pens kestää ja siirtyy sarjassa johtoon 3-1. Jos seuraavissa peleissä ollaan samalla lailla purjeissa Capseja vastaan, tulee melko hikiseksi urakaksi raapia se yksi, sarjan katkaiseva voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös