Otteluseuranta 3.–4.3.2017

  • 1 918
  • 12

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
02.00
Tampa Bay - Pittsburgh

02.30
Arizona - Carolina

03.00
St.Louis - Winnipeg

03.30
NY Islanders - Chicago

04.00
Detroit - Calgary

05.00
Toronto - Anaheim
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Wheeler pääsi ylivoimalla äsken laukomaan ns. Laineen paikalta. Naurahdin.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Wheeler oli hyvä ensimmäisessä erässä. Sanoin Armia ja Buff. Ehlers pörrää kivasti mutta tuloksettomasti. Scheifelen ketju ei oikein saanut mitään aikaiseksi.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
On kyllä uskomatonta miten paskasti Winnipeg käyttää Lainetta ylivoimalla. Ei ole tainnut koko kauden aikana tulla yhtään syöttöä neliön läpi Laineelle, ainakaa niissä matseissa mitä olen itse nähnyt. Nyt ongelmana on se, että Laineen viisikko ei edes saa kiekkoa alueelle. Sen lisäksi Scheiffele häviää about jokaisen hyökkäyspään aloituksen ja kiekko on kokoajan omissa. PoMo puhuu kokoajan kuinka toinen ylivoima on suunniteltu niin, että Laineelle saadaan mahdollisimman paljon vetopaikkoja, mutta ainoat paikat mitä Laineelle tulee, on joko hänen itse luomia paikkojaan, tai sitten syöttö viivasta ja siitä veto. Se viivasyöttö on kuitenkin niin helppo lukea veskan toimesta, että siitä tulee maaleja todella pienellä prosentilla. Voisi Maurice jotain ehkä tehdä tuolle yyveelle.
 
Viimeksi muokattu:

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
On kyllä uskomatonta miten paskasti Winnipeg käyttää Lainetta ylivoimalla. Ei ole tainnut koko kauden aikana tulla yhtään syöttöä neliön läpi Laineelle, ainakaa niissä matseissa mitä olen itse nähnyt. Nyt ongelmana on se, että Laineen viisikko ei edes saa kiekkoa alueelle. Sen lisäksi Scheiffele häviää about jokaisen hyökkäyspään aloituksen ja kiekko on kokoajan omissa. PoMo puhuu kokoajan kuinka toinen ylivoima on suunniteltu niin, että Laineelle saadaan mahdollisimman paljon vetopaikkoja, mutta ainoat paikat mitä Laineelle tulee, on joko hänen itse luomia paikkojaan, tai sitten syöttö viivasta ja siitä veto. Se viivasyöttö on kuitenkin niin helppo lukea veskan toimesta, että siitä tulee maaleja todella pienellä prosentilla. Voisi Maurice jotain ehkä tehdä tuolle yyveelle.
Ei ole toiminut ollenkaan tuo ylivoima pitkään aikaan. Oon aika varma, että vuosi pari ja Laine tulee pelaamaan ison osan ylivoimista. Scheifele häviää kyllä paljon hyökkäyspään aloituksia.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Jetsiltä 3-0 voitto, heikko peli Laineelta. Kai sitä voisi laittaa Leafs-Ducks pelin pyörimään ja miettiä nukkumista.
Täällä samat. Oli kyllä huono peli Laineelta. Ensi yönä uusi, hyvä mahdollisuus maalien tekoon kun vastassa luvalla sanoen heikko Colorado kotona.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Täällä samat. Oli kyllä huono peli Laineelta. Ensi yönä uusi, hyvä mahdollisuus maalien tekoon kun vastassa luvalla sanoen heikko Colorado kotona.
Peliaikakin jäi 14min 40s pelissä. Ei kyllä vakuuttanut ollenkaan. No näitä pelejä tulee väliin ja toivotaan, että seuraavassa pelissä tulisi maali tai pari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös