Otteluseuranta 28.2.–1.3.2017

  • 9 637
  • 133

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ja lisää Jets ylivoimaa. Todella typerä jäähy Ninolta, ei tarvitse käydä kentällä enää tänään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nielsen toinen, 0-2.
 

Kimmo Stasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Laineella oli äsken kovasti asiaa näköjään Haulalle. Eerikki ei tosin näyttänyt olevan juttutuulella. Vai onko unohtanu suomenkielen ämeriikassa ihan tyystin? :)
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
JASON ZUCKER!!!!!!!!!! AH MÄ RAKASTAN SUA!
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Laine tuplaa typerästi ja turhaan Haulaan ja Zucker jää yksin. Boom!
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei herran jumala mitä syöttöjä noi Jetsit antaa...
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Huh! Luojalle kiitos ei hävitty tätä peliä.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mutta mielenkiintoinen peli, paljon maaleja ja suomalaiset pääs hienosti esille, kiitos!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Siitä kun ois Koivu tehnyt niin ois ollu 5 suomalaista maalintekijää samaan matsiin.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vielä ku olis Koivu laittanut tyhjiin. Onkohan koskaan 5 eri suomalaista tehnyt maalia samassa pelissä? Veikkaan, että 4 pelaajaa on tehnyt.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhen ottelu suomalaistehot 4+5!
 

Norsupallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Laine takakarvasi omaa puoltaan, Enström tuplasi toiselta puolelta ja jätti Zuckerin vapaaksi.
.

Ja näin. En ymmärrä, miten tuon muuten voisi nähdä. Järkyttävä määrä noita ja muita aivopieruja kauden aikana Jetsin puolustuspelissä ollut niin ei sillä pudotuspeleihin marssita.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Laine takakarvasi omaa puoltaan, Enström tuplasi toiselta puolelta ja jätti Zuckerin vapaaksi.

edit. Ja onhan toi naurettavaa, että Jets voisi tuolla maalivahtipelillä pelata vaikka kuudella pelaajalla.

Mun silmiin Laine tuplasi, mutta voi olla, että se oli Enström. Itse aina miellän, että pakki on se joka menee noissa tilanteissa, lähempänä pelaajana iholle ja takana oleva kaveri katsoo syötön. Huonoa kommunikaatiota joka tapauksessa molemmilta ja siitä voittomaali, en valita. :)

Molempien joukkueiden aloittavilta maalivahdeilta melko brutaali peli.

edit:

No kyllä tuossa maalissa Lainekin sekoili yhtä paljon kuin Enström. Sen jälkeen kun Haula oli syötön saanut perille, niin Laine kääntää keskelle ja vetää liinat kiinni eikä edes yritä blokata vetoa, vaan antaa Zuckerille tilaa ja kurkkaa taakse, ettei Zucker enää saa syötettyä Haulalle. Zucker vain on jo niin lähellä maalia tuossa, ettei edes Perreault lähtisi hakemaan syöttöä enää.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
No kyllä tuossa maalissa Lainekin sekoili yhtä paljon kuin Enström.

Jos Enström olisi pelannut Zuckerin, olisi Haula päässyt itse vapaasti maalille. Laine oli Haulasta jäljessä niin, ettei ollut toivoakaan pelata pois. Nyt jäi keskusta tyhjäksi. Siitä tila haltuun ja PAM!

Laineen jarrutus maalin edessä oli aika jännä.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Jos Enström olisi pelannut Zuckerin, olisi Haula päässyt itse vapaasti maalille. Laine oli Haulasta jäljessä niin, ettei ollut toivoakaan pelata pois. Nyt jäi keskusta tyhjäksi. Siitä tila haltuun ja PAM!

Laineen jarrutus maalin edessä oli aika jännä.

Juurikin näin.

Täytyy samaan hengenvetoon toki todeta, että olihan tuo Haulalta aivan jäätävä suoritus, eikä pidä liikaa tuijottaa puolustavan jengin virheitä.

Wildin puolustus oli tänään aivan kassalla, eikä maalivahtipelikään ollut terävimmillään. Onneksi Jetsin vastaavat olivat vieläkin paskempia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös