Otteluseuranta 27.–28.4.2017

  • 4 591
  • 71

Rocko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kävin kääntymässä läpsyttelyliigan kultajuhlissa ja mehua tuli imettyä ihan mukavissa määrin, mutta sen verran täytyi myös pyörähtää täällä, että saadaan keskustelu ohjattua itse asiaan eli:

Thursday, April 27 5 p.m. NY Rangers at Ottawa CNBC, CBC, TVA Sports

Thursday, April 27 5:30 p.m. Pittsburgh at Washington NBCSN, Sportsnet, TVA Sports

Ei moni uskonu, että näillä pareilla lähdettäis pelaamaan, mutta näin se on.

Keskustelua aiheesta.
 

Snagari

Jäsen
Joo-o kaivelin vähän kuvia twitteristä ja näköjään tosiaan halli ei lähellekkään loppuunmyyty. Oli aivan sama kumpi tän sarjan voittaa, mutta eihän tuollainen kotiyleisö ansaitse mitään, joten sympatiat Ragsille.

Onneksi kohta mennään ja lujaa Washingtonissa. Jännittää niin pirusti.
 

Ferris

Jäsen
Heh mitä ylihehkutusta Capsien senttereistä. Kaivoivat varmaan sen ainoan positiivisen vaihdon Beaglelta ekalta kiepiltä, että saivat sopimaan juoneen. Ei sillä, täällä vahvasti toivotaan, että Dogi tänään palaa runkosarjan ja viime kevään vireeseen.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Olihan siinä vähän spekuloitavissa ehkä että oliko vähän kevyt vihellys, mutta tyhmää tarjota edes mahdollisuutta viheltää tuollaista jäähyä.

Tämäpä juuri. Jo pelkästään tuo mahollisuuden antaminen näissä peleissä on liikaa.
 

Ferris

Jäsen
Hyvin käänty pelin painopiste Ovechkinin jäähyn jälkeen Caps-päätyyn pitkäksi aikaa. Toivottavasti joku Trotzin johtokunnasta vähän käy juttelees Ovien kanssa. Capsien pakit osallistuu kyllä aika ahneesti hyökkäyksiin.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Burakovskylta aikamoinen jalkakikka, väärään lapaan.

E. No eihän se nyt vittu voi mennä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Itse asiassa itse oon ihan tyytyväinen tähän astiseen, eipä ole suuremmin ollut hätiä omissakaan. Keskialueella tosin pari aika riskiä kiekonmenetystä, mutta muuten ihan ok.

On tuo Capsin hyökkäyspeli alkanut tässä viime minuuttien aikana hyvältä. Kuznetsov on pelipäällä.
 

Ferris

Jäsen
Hitto kun tolle Orloville joku vielä opettais, että poffeissa kiekko heitetään noissa maalille eikä haeta sitä takatolppasyöttöä....
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Hyvä erä muutamaa huonoa hetkeä lukuunottamatta. Keskialueen ylitykset ja pelinavaukset toimi välillä oikeinkin hyvin ja paineen alta päästiin hyvin pois. Maali nyt vaan jäi puuttumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös