Otteluseuranta 26.–27.4.2017

  • 7 191
  • 94

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ducks on ollut selvästi parempi tasakentällisin. Vain jäähyt ovat antaneet selkeää etua Oilersille. Osa jäähyistä on ollut helppoja, osa oikeutettuja. Myös Oilersille on jäänyt viheltämättä muutamia. Kuten juuri nyt huitominen kulmassa. Vittu.

Edit. Silf! Tasan! Justice!
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Tulihan alun neppailun jälkeen kunnon matsi.

jaa menee haastoon molarin häirinnästä ilmeisesti

Maali hyväksyttiin!
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
McLellan haastaa, mutta en näe tuossa mitään epäselvää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Lucicilta kova pommi Fowleriin. Pelin eka laatuaan.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Larsson ja 3-4 Oilersille, aika huikea kolmas erä.

Täysin säkämaali. Veto maalin takaa pakin luistimeen joka päivysti molarin edessä, luistimista pieni pomppu ja ping pong maaliin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mahtava peli, kerrassaan! 5 maalia kolmannessa erässä. Go Oilers!!
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
3-5 ja naula arkkuun. Hyvä Oilers!!

Lucicilta hyvää työtä ja hyvä syöttö Draisaitelille joka teki helposti tyhjiin
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onpa ollut kerrassa turhauttava ja ärsyttävä peli kerta kaikkiaan. Oilers on taululla ainoastaan vitullisen ylivoimamäärän ja yhden tuuripompun ansiosta. Ankkojen pitää pelata jatkossa vielä huomattavasti kovempaa ja pelata pojilta puhti pois. Ongelma siinä on tietysti se, että tuomarit viheltävät Oilersille todella helposti ylivoimaa vaikka on pleijarit...
 

Gemondo

Jäsen
Nyt mä muistankin taas miksi Ducks on niin oksettava jengi. NHL:n Hifk.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
No jopas , tappelua vielä vaikka 3s jäljellä. Kesler vs Kassian. Muitakin lyöjiä lähinnä Ducksin joukkueesta. Aika typerää touhua siitä mitä seuraava peli tulee olemaan Ducksien puolelta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nyt mä muistankin taas miksi Ducks on niin oksettava jengi. NHL:n Hifk.
Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.

Kesler vs Kassian.
Kassian aloitti kovalla poikkarilla selkään tilanteen ulkopuolella. Ei ihme että kuumeni. Sekera huitaisi pohkeille.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.


Kassian aloitti kovalla poikkarilla selkään tilanteen ulkopuolella. Ei ihme että kuumeni. Sekera huitaisi pohkeille.
Juu näin oli, Kassian sen aloitti aivan typerästi.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.


Kassian aloitti kovalla poikkarilla selkään tilanteen ulkopuolella. Ei ihme että kuumeni. Sekera huitaisi pohkeille.
Juu näin oli, Kassian sen aloitti aivan typerästi.
 

Gemondo

Jäsen
Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.

Kusipääsakkeja saisi olla enemmänkin, toisin kuin Anaheimin kaltaisia jengejä joista löytyy joka nuhjaukseen aina se kolmas mies joka tulee selän takaa mukaan kahinoihin.

Toisaalta taas tietysti ihan kiva että aiheuttaa edes jotain tunteita, toisin kuin vaikka Rangers jonka pelien seuraamiselle on lähes mahdotonta keksiä (teko)syytä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kusipääsakkeja saisi olla enemmänkin, toisin kuin Anaheimin kaltaisia jengejä joista löytyy joka nuhjaukseen aina se kolmas mies joka tulee selän takaa mukaan kahinoihin.
Mielipideasioita, mikä lopulta vituttaa, mutta eipä tuossa "kolmatta miestä" ollut muuta kuin se Getzyn naaman hierominen kun Kassian aloitti Kesleriä vastaan poikkarilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös