Otteluseuranta 26.–27.4.2017

  • 7 179
  • 94

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Gibson ja tolppa pelastelee.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vitun vittu. Getzlafin maila rikki ja tasoitus.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Josko nyt kun on saatu McOilers taululle, voisi alkaa viheltää myös noita vihellyksen jälkeisiä rottailuja kuten Maroonin poikkari Mansoniin...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kappas. Slepyshev sai jäähyn veskarin kolaamisesta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Richie piti kiinni Edmontonin pelaajasta, selvä kiinnipitäminen mielestäni.
Piti kyllä mutta toisaalta se EDM-pakki otti Ritchien käden syliinsä ennen sitä ja piti siitä kiinni. Ihan normi kamppailutilanne.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Nyt pitäisi saada jäähy jollekin, mieluummin Edmontonille, että nähtäisiin taas maali.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Mitä varten Perry yrittää aina laidan kautta ohi (eikä koskaan pääse)? Eikö keskeltä pääsisi paremmalla prosentilla ohi, ainakin tuolla oikeassa laidassa rightin pelaaja?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitä varten Perry yrittää aina laidan kautta ohi (eikä koskaan pääse)? Eikö keskeltä pääsisi paremmalla prosentilla ohi, ainakin tuolla oikeassa laidassa rightin pelaaja?
Keskeltä menemisessä on iso vaara ylivoimaiselle vastahyökkäykselle mikä taas olisi itsemurhaa Oilersin kaltaista joukkuetta vastaan. Sieltä löytyy käsiä ja jalkoja.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Keskeltä menemisessä on iso vaara ylivoimaiselle vastahyökkäykselle mikä taas olisi itsemurhaa Oilersin kaltaista joukkuetta vastaan. Sieltä löytyy käsiä ja jalkoja.
Ehkä sitten noin. Sitä on vain turhauttava katsella. Aina sama homma.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ehkä sitten noin. Sitä on vain turhauttava katsella. Aina sama homma.
Kieltämättä. Varmasti osittain selkäytimessä ja nyt kun on jonkin verran hidastunut niin ei enää toimi samalla tavalla kuin joskus.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Keskeltä menemisessä on iso vaara ylivoimaiselle vastahyökkäykselle mikä taas olisi itsemurhaa Oilersin kaltaista joukkuetta vastaan. Sieltä löytyy käsiä ja jalkoja.
Ajattelin, että laittaisi vaikka kiekon sieltä laidan kautta ohi ja menisi itse ohi vasemmalta keskeltä. Ei kai siitä mitään ylivoimahyökkäystä vastapuolelle syntyisi? Ja usein Perry on yksin siellä menossa ja muut ovat valmiina vastahyökkäykseen vähän taaempana. Ja sama homma hitaampiakin joukkueita vastaan kuin Oilersit. No, en kai minä ole koutsi, kai ne ammattilaiset tietävät mitä tekevät.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ajattelin, että laittaisi vaikka kiekon sieltä laidan kautta ohi ja menisi itse ohi vasemmalta keskeltä. Ei kai siitä mitään ylivoimahyökkäystä vastapuolelle syntyisi? Ja usein Perry on yksin siellä menossa ja muut ovat valmiina vastahyökkäykseen vähän taaempana. Ja sama homma hitaampiakin joukkueita vastaan kuin Oilersit. No, en kai minä ole koutsi, kai ne ammattilaiset tietävät mitä tekevät.
Joo en mäkään ihan täysin kartalla ole siitä mitä Perry noissa ajattelee. Muutenkin voisi hyvin dumpata kiekkoa ristikulmaan ja antaa Rakellin ja Thompsonin juosta ja nousta itse tekopaikoille painottomalle puolelle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Siinä huidottiin taas Ducks-pelaajalta maila pois kourasta eikä mitään. Ja samalla 3-1. Vittu mitä skeidaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös