Otteluseuranta 23.–24.12.2016

  • 3 323
  • 38

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Columbus - Montreal 02.05

NY Islanders - Buffalo 02.05

NY Rangers - Minnesota 02.05

Pittsburgh - New Jersey 02.05

Washington - Tampa Bay 02.05

Carolina - Boston 02.35

Florida - Detroit 02.35

Chicago - Colorado 03.35

Dallas - Los Angeles 03.35

Arizona - Toronto 04.05

Calgary - Vancouver 04.05

San Jose - Edmonton 05.35
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Crosbyn lämäri puhuu ja peli 1-0.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tänään Luongolla on mahdollisuus mennä voitoissa Terry Sawchukin ohi. Itse kunnioitan Sawchukia aivan uskomattoman paljon vaikka en ole ollut elossa samaan aikaan hänen kanssaan. Aika hahmo äijä ja ylivoimaisen hyvä heti tulokkaana.

Hieno mailikivi Luongolle, jos tänään kisulit pelin voittaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Madisonilla Kreider vei hienolla maalilla Rangersin johtoon, mutta Henrik imutteli Granlundin vedon pian tämän jälkeen. 1-1 20 min.
 

P3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Pitäis kyllä tuo HBK ketju erottaa toisistaan. Malkin&Kessel kaksikko toimi nätisti tuossa viitisen peliä taaksepäin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko nutivaara ollut koko kauden ylhäällä? Columbus aina ollut mulle täydellisen HMV-jengi NHLssä, niin ei ole tullut seurattua. Mites se on pelaillut?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Devils sählää oman maalin edessä ja Pens 2-0 johtoon. Taisi osua Fehriin viimeisenä.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Onko nutivaara ollut koko kauden ylhäällä? Columbus aina ollut mulle täydellisen HMV-jengi NHLssä, niin ei ole tullut seurattua. Mites se on pelaillut?
Taitaa olla ainakon omassa lohkossaan piikkipaikalla, et hyvin on alkanut. Itse en ole myöskään seurannut muuten kuin tilastojen ja sarjataulukon perusteella.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onko nutivaara ollut koko kauden ylhäällä? Columbus aina ollut mulle täydellisen HMV-jengi NHLssä, niin ei ole tullut seurattua. Mites se on pelaillut?

Nutivaara on tosiaan pelannut kaikki pelit tällä kaudella ja Columbus johtaa koko sarjaa. Johtanee myös tämän kierroksen jälkeen.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Ihan mielenkiintoinen ensimmäinen erä. Trochek yrittää todella kovaa, kuten aina nuoruuden kaupungin (muutti vasta 13v Detroitiin, sitä ennen likainen Steel cityläinen poika) jenggiänsä vastaan. Toivottavsti energiamäärä kohdistuu tuloksen tekoon, eikä jäähyilyyn.

Yandle ja Ekblad voisivat parantaa, muuten kaikki pelasivat ihan ok 1. erän.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei tainnu Henrikillä oikein tarttua. Olin just kinkkuhommissa maaliryppään aikana, mutta selostajat ei päätä silitelleet. Kai se pitää lähteä nukkumaan, ei niinkään tilanteen takia, vaan rankka päivä huomenna;)
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Zucker iskee Minnesotalle 2-5.
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Dumba survoo ylivoimalla 6-2.

Aiai, tulee keväällä hienot finaalit Columbuksen kanssa.

Edit: Ei toivookaan mistään finaaliin pääsystä, Stepan 6-3.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Marchand ohjaa Bruinsin 0-2 johtoon ylivoimalla.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitäs se Barkov siellä ny pelleilee? Yleensä ku se on iskussa niin iskee maalin heti ensimmäiseen erään.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Kronwall tuhoaa Smithin. Reilly katsoo taakseen, kun hän yrittää ottaa syöttöä vastaan takaata päin ja ottaa vastaan Kronwallin sekä hänen kypäränsä. Poistuu jäältä naama melko verisenä, koska kypärän visiiri leikkaa hieman Smithin naamaa.

Seuraavassa vaihdossa Larkin tulistuu Mathesonille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös