Otteluseuranta 21.–22.4.2017

  • 11 381
  • 196

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hmmh. Tuskin tällä palstalla kovin monelle NHL-joukkue on valikoitunut kotipaikkakunnan tai 1900 vuosituhannen alun sankaritekojen perusteella. Itselle Capitals valikoitui 98. Tuon nimimerkin takaa olisin odottanut että sielläkin on hiukan pelaaja(t) vaikuttanut.

Pelin 1-1. Tää on tätä.

Miksköhän Wilson lähti boksiin kun Carrick huito korkeella? No varmaan jonkun Burakovskyn syy sekin.
Itse asiassa minulla on vähän samanlainen tarina kuin @speksi llä. Sukulaisia asuu Toronton lähistöllä ja vuonna -82 tulivat käymään Suomessa ja toivat tuliaisina Toronton t-paidan ja lippiksen. Olin sen jälkeen kotikylän kuningas.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
No ei toivota kenellekään loukkaantumista. Enkä minä huuda täällä että kenenkään pitäisi painaa Matthewsilta polvet paskaksi. Eri ääni oli kellossa teikäläiselläkin kun Andersenia osuttiin reidellä päähän.

Perseellä ohimoon. Sestitolta täysin typerä ja älytön temppu, josta ei tullut kuin 2min. Noita tilanteita näkee aina silloin tällöin mutta harva pelaaja hyppää perse edellä maalivahtia päähän vaikka tuolla maalin edessä tiukkaa onkin, vain ne pelaajat jotka pelaa pari peliä kaudessa ja teloo kaikkea mikä liikkuu.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Teillä on kuitenkin oikeus valittaa tuomareista? Kelaa vaikka se pätkä pelistä se oli selvä koukkaaminen.

Täälläkin alkaa olla playoffs henkeä...

On tässä ainakin viikko lupaa valittaa kun Kadri jatkaa kaukalossa!

Toki kesälomilta ei malta valittaa. Ikävästi kääntynyt peli sinisille tuon taklin jälkeen.
 

Snagari

Jäsen
Perseellä ohimoon. Sestitolta täysin typerä ja älytön temppu, josta ei tullut kuin 2min. Noita tilanteita näkee aina silloin tällöin mutta harva pelaaja hyppää perse edellä maalivahtia päähän vaikka tuolla maalin edessä tiukkaa onkin, vain ne pelaajat jotka pelaa pari peliä kaudessa ja teloo kaikkea mikä liikkuu.
Ok. Eli ei toivota nyt loukkaantumista, mutta jos Tom Sestito osuu Frederik Andersenia perseellä ohimoon niin vastustajan loukkaannuttaminen on okei. Pistetään muistiin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Itse asiassa minulla on vähän samanlainen tarina kuin @speksi llä. Sukulaisia asuu Toronton lähistöllä ja vuonna -82 tulivat käymään Suomessa ja toivat tuliaisina Toronton t-paidan ja lippiksen. Olin sen jälkeen kotikylän kuningas.

Onko siis väärin kannatettu jos suosikkitiimi on valikoitunut ilman sukulaisia ja fanikamoja?
Bruins osui itseleni Ray Bourquen takia joskus 90-luvulla. Ja siis, maailman hienoin logo kaupanpäälle.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Voisko joku ykkösketjun takaa tehä joskus maalin.. ja tosta sitte taas Wilson boksiin, emmää tiä.

Ja siis luonnollisesti Andersen vetää nyt jonkun elämänsä 2 pelin kohtauksen.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Toronto ylivoiman ylösvienti aika tuskasen näköistä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onko siis väärin kannatettu jos suosikkitiimi on valikoitunut ilman sukulaisia ja fanikamoja?
Bruins osui itseleni Ray Bourquen takia joskus 90-luvulla. Ja siis, maailman hienoin logo kaupanpäälle.
Ei, koska mikä kenenkin venettä liikuttaa. Vapaa maa jne... Minulle vain joukkue on suurempi kuin joku pelaaja, siksi en ymmärrä joukkueen fanitusta tietyn pelaajan vuoksi. Pikkupojalle hieno logo (Bruinsin ei muuten ole) voi olla hyvä syy alkaa seurata jotain joukkuetta. Eihän jollain Anaheimilla tai San Josella olisi muuten yhtään fania.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Kadri olisi voinut ajaa kiekollisen Carlsonin täysin pystyyn, mutta jostain syystä himmaa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ei, koska mikä kenenkin venettä liikuttaa. Vapaa maa jne... Minulle vain joukkue on suurempi kuin joku pelaaja, siksi en ymmärrä joukkueen fanitusta tietyn pelaajan vuoksi. Pikkupojalle hieno logo (Bruinsin ei muuten ole) voi olla hyvä syy alkaa seurata jotain joukkuetta. Eihän jollain Anaheimilla tai San Josella olisi muuten yhtään fania.

Niin, onhan minullekin joukkue suurempi kuin yksi pelaaja, Reiska ei kuitenkaan ole seitsemääntoista vuoteen enää Bruinsissa pelannut. Mutta jotenkin se suosikkijoukkue valikoituu, aika usein yhden pelaajan kautta nuorena poikasena. Mutta joo, ei ehkä otteluseurannan juttuja nämä, jatketaanpa pelien seuraamista :)
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ovetskin on hieno mies....
 
Voisko joku ykkösketjun takaa tehä joskus maalin.. ja tosta sitte taas Wilson boksiin, emmää tiä.

Ja siis luonnollisesti Andersen vetää nyt jonkun elämänsä 2 pelin kohtauksen.

Tuo alempien kenttien tehottomuushan se on Capsille ollut kohtalokasta useasti ennenkin ja sama vaikuttais jatkuvan tänäkin keväänä. Kyllähän tuo näin punasinisten lasien takaa vähän aiheuttaa ahdistusta, kun ykköskentän pitäis taas hinata koko jengiä perässään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ovetskin on hieno mies....

Olin just laittamassa et eikö tota ämmää vois vaikka Leksa käydä noutamassa. Perus ämmämäisyyttä. Koko ajan poikkaria ja mailalla huitomista kiekottomiin.
Säälittävää. Samalla mitalla takaisin
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Jotain pitäs nyt muuttua. Toronto vie peliä 100-0 molempien maalien edustoilla ja seuraava "onnekas pomppu" on vaan ajan kysymys
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Bruins sulaa. 2-0 heti toisen erän alkuun, Pageau läpiajosta. Ei kiesus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös