Otteluseuranta 2.–3.3.2017

  • 4 322
  • 50

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Buchnevich Rangersille 0-1. Kyllähän tämän melkein arvasi kun Bruins ei ole paikoistaan tehnyt.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Montakohan jäähyä Zucker on hankkinut tällä kaudella? Pakko olla top3:ssa.
Zucker on jäähyjen määrässä vasta sijalla 165 ja hän on ottanut ennen tätä peliä vain 14 jäähyä.

TOP-5:

1) Byfuglien (D) WIN, 37 kpl
2) Phaneuf (D) OTT, 36 kpl
2) Roussel (L) DAL, 36 kpl
4) Tkachuk (L) CGY, 35 kpl
5) Malkin (C), PIT, 35 kpl

Täytyy sanoa, että olen todella yllättynyt Malkinin olevan koko liigan ykkösenä otettujen kakkosten määrässä (35 kpl)!

PS. @Skoger, en osannut edes lukea, mutta ehkä ymmärrät sen tähän aikaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Spezza käveli kyllä niin pehmeillä käsillä ohi Leddystä, että alta pois. Siihen perään syöttö hieman epäonnistuu ja päätyy Seguinille, joka tarjoileekin Bennille avopaikan, ja Jamie ampuu aika näpsän ranteen yläpeltiin. Dallas siis tasoihin juuri ennen erän loppua.
 

Nick Neim

Jäsen
Zucker on jäähyjen määrässä vasta sijalla 165 ja hän on ottanut ennen tätä peliä vain 14 jäähyä.

TOP-5:

1) Byfuglien (D) WIN, 37 kpl
2) Phaneuf (D) OTT, 36 kpl
2) Roussel (L) DAL, 36 kpl
4) Tkachuk (L) CGY, 35 kpl
5) Malkin (C), PIT, 35 kpl

Täytyy sanoa, että olen todella yllättynyt Malkinin olevan koko liigan ykkösenä otettujen kakkosten määrässä (35 kpl)!
Hih. Siinä @Skoger kyseli kuinka monta jäähyä Zucker on hankkinut, ei itse ottanut.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jooh, kaippa sitä voisi hiljalleen mennä nukkumaan. Rangers 0-2.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Hih. Siinä @Skoger kyseli kuinka monta jäähyä Zucker on hankkinut, ei itse ottanut.
Kiitos vaan! Katos, kun ei osaa lukea enää, niin pitää kirjoittaa.

Minullahan meni pasmat ihan sekaisin siinä kohtaa, kun huomasin Malkinilla olevan eniten kakkosia, joten tämä on jo Tilastokummajaiset ketjun kamaa ehdottomasti!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Noh, ei mennä ihan vielä, Marchand kaventaa 1-2.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Siinä oli Sashalla melkoinen mesta 18 sekuntia ennen loppua, mutta Mason ryövää.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Flyersilla oli myös tuhannen taalan paikka 2 minuuttia ennen loppua, semmoista pyöritystä että Panthers saa olla tyytyväinen yhteenkin pisteeseen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nämä treidatut pelaajat ovat aika kovassa tikissä maalinteon suhteen tänä yönä:
- Burrows (2), Filppula (1), Pulkkinen (1)
ja ilta on vasta nuori...
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Eikä ole helppo matsi Torontolla tänään tiedossa.

Erän verran tulen perässä, mutta ei todellakaan. Los Angeles saa sitoa ja koukkia ilman jäähyjä. Toronto saanut kaksi naurettavan kevyttä jäähyä. Mailan saa ihan reilusti lyödä kainaloon jos on musta paita päällä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Ja sinne kolahtaa heti kolmannen erän alkuun, Kopitarin laukaus muuttaa Zaitsevista suntaa ja Kings tulee peliin mukaan.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Jaahas, Tanner Pearson ja peli tasoihin. Toronto tekee sen ihan itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös