Otteluseuranta 2.–3.12.2017

  • 10 164
  • 150

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Joo, luulin jo että olen itse sekaisin, mutta juu, Viaplay, hyyyyvä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
KAKSI SEKUNTIA AIKAA! Ja Hanifin ratkaisee jatkoajalla, Canes 3-2.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kaksi sekuntia aikaa, kaaaksi sekuntia aikaa. Hanifin ratkoo jatkoajalla.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Hanifin iskee aikalailla näytöstyyliin lopussa. Halli ja etenkin Canesin selostaja olivat jäätävän innoissaan. Tuollaista, kun näkisi Sunrisessakin joskus. Viimeiset muistot tuollaisesta hurmoksesta ovat Islandersia vastaan 2016 pleijareissa.

No eipä siinä, Hurricanes voittaa ansaitusti. Ei edes harmita, koska niin hieno maali.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Hanifin iskee aikalailla näytöstyyliin lopussa. Halli ja etenkin Canesin selostaja olivat jäätävän innoissaan. Tuollaista, kun näkisi Sunrisessakin joskus. Viimeiset muistot tuollaisesta hurmoksesta ovat Islandersia vastaan 2016 pleijareissa.

No eipä siinä, Hurricanes voittaa ansaitusti. Ei edes harmita, koska niin hieno maali.

Ei tuollaista hurmosta ole läheskään joka kotipelissä näkynyt. Itse asiassa viimeksi avausmatsissa Wildia vastaan muistan moista nähneeni. Toki jokunen kotipeli on jäänyt välistä, joten en ihan varmaksi sano.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Hyvä Jesse! Muutenkin taas hyvä alku peliin, pari kertaa saanut laitettua McDavidin vauhtiin näppärällä pikkusyötöllä ja kaikki ratkaisut ollut järkeviä.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Pulju "pikkasen" tuurilla illan toinen! Perskele, eihän tässä pääse nukkumaan vaan pakko väijyä jos se nakkais sen hatunkin vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös