Otteluseuranta 19.–20.4.2023

  • 3 375
  • 68

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Wild hölmöilee oikein urakalla. Hintzille pari maalia läpiajoista, onneksi sentään Fleury maalissa esittämässä taas omia kevätliikkeitään, niin ei tuhlata Gusin itseluottamusta tähän. Kovaa tulee Stars koko ajan ja Wild ei pysty vastaamaan tempoon.
 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kings jaksoi puolustaa puolitoista erää. Nyt sitten kavennus ja heti perään pääsevät ylivoimalle. Oilers on kuitenkin selvä ykkönen tässä sarjassa toistaiseksi. Jospa se realisoituisi vielä voittojenkin muodossa.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Katselin tuossa ennen tämän iltaista LAK-EDM -matsia aiemman pelin highlightit, ja rupesin sitten katselemaan Game 2:ta livenä. Mulla on sen verran tuoreessa muistissa Ilveksen ja Pelicansin väliset liigavälierät, että väkisinkin Edmontonin pelistä tulee Ilveksen touhut mieleen.

Kyllähän Edmonton on pitkälti ollut kuskin paikalla, mutta väliin tulee niin ihmeellisiä koomailuja ja löysäilyä, että luulisi cup droughtin olleen paljon lyhempi. Mitään hätää ei ollut noin puoleen peliin, ja Kings taisi saada ekassa erässä vain yhden vedon kohti maalia. Silti yhtäkkiä puntti alkaa tutista ihan surutta. Mikäli olisin sekä Ilveksen että Edmontonin fani, joutuisin varmaankin hakemaan ammattiapua. Tsemppiä kuitenkin Oilers-faneille ja tiimille.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hintzille hatullinen täyteen!
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Herään ja mitä nään TEKSTI-TV:stä. Heiskanen 0+4 ja Hintz 3+1. Florida pessyt Bostonin 3-6. Hieno yö ja minä olen sen skipannut täysin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pakko kirjoittaa jälkikäteen, kun tuli aamu kytättyä, että tuleeko pinnoja. Seattle eteni jatkoon WHL:ssä, kun voittivat Prince George Cougarsin 8-2. Lambertille pari syöttöpinnaa. Kuuteen peliin 2+14 ja pistepörssissä neljäntenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös