Otteluseuranta 15.10.2014 Jokerit – Dinamo Riika

  • 13 454
  • 84

Jokeri0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo
Nyt viimeistään pitäisi tunkea Koukalille ja Mosekselle jatkosopparia, ja tarjota vielä pullakahvit päälle!

Totta, heitä ei saisi kyllä päästää muualle KHL seuroihin. Varmasti kauden edetessä aletaan miettiä jo ensi vuoden syksyn joukkuettakin. Kyllä mä näkisin, että pitäisi yrittää pitää koossa esim ykkösketju ja Moses & Koukal.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Omark karvaa ja Moses saa laittaa maaliin.
 

Jokeri0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo
Siellä on ! Holy Moses!!!! Onpa tänään ihan eri peli, kuin viimeksi kun Dinamo Riika vieraili Helsingissä.
 

Jeffrey

Jäsen
On tuo Omark kyllä hieno mies! Kokoa ei ole nimeksikään, mutta silti haastaa kulmissa vastustajien pakkeja. Ja nytkin tuossa tilanteessa otti itsellensä sen yhden sekunnin kymmenyksen, joka mahdollisti syötön Mosekselle. Tämä altisti hänet taklaukselle ja kivulle. Joku arkajalka hienohelma olisi lähtenyt tuossa vastataklaamaan, unohtaen samalla kiekon, ja missaten maalipaikan...
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
On tuo Omark-Koukal-Moses kyllä tulessa. Vikan erän voi pilata vain Viaplayn perinteinen bufferointi...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisi kirjoittaa sama kuin edellisen erän jälkeen mutta isoilla kirjaimilla. Voi Hessun kulkuset että on nautinto katsella Moses-Koukal-Omark pelailemassa lätkää. Jätkillä hirveä asenne ja kaikki tuntuu onnistuvan.

Nyt pitäisi aloittaa (taas) uudelleen keskustelu riittääkö Mosse KHL tasolla. Annetaan toki vielä pari matsia aikaa näyttää...
 

Jokeri0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo
On se Moses ihan ilmiliekeissä. Meni kyllä viime keväänä aamiaismurot melkein väärään kurkkuun, kun katselin tätä palstaa, ja monet sano, ettei Moses mahtuisi Jokereiden KHL jengiin. Itse en täällä vielä silloin kirjoitellut, mutta luin palstaa aktiivisesti. Teki mieli silloin jo kirjoittaa, että kyllä se Mosse antaa kunnon näpäytyksen. Kohta se johtaa Jokereiden maalipörssiä. Eikä siihen kovin kauaa mene, kun Hagman on poissa pelistä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Hiton Riiga ja 6,30 kerroin! Joka kerta kun palstavinkin perusteella hylkään "en enää koskaan lyö urheiluvetoja" lupaukseni, niin käy näin; Jokereiden kovista loukkaantumisista (loukkaantumisesta) kärsinyt joukkue herää pelaamaan aina maalivahtia myöten ja vastustaja yllättäen alisuorittaa. Viime vuonna sama juttu eräässä "varma häviö" -liigapelissä.

Jokereiden puolesta ja heidän suoritustasostaan olen onnellinen. Omaa tyhmyyttäni tässä kiroilen ja olen valmis taas kerran ottamaan vastaan "mitäs veikkasit omaa joukkuetta vastaan" nälvimiset. Vittu!
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Lokomo-ketju: pelkkää seksiä. Omarkia ja Mosesta on kehuttu täällä, mutta kyllä Koukalkin ansaitsee vähintään samanlaisia kehuja. Tekee näille taitureille tilaa upeasti! Aaltonen väläytteli jo toisessa erässä, jokohan viimeisessä erässä uppois? Huhtala ja Kapanen olleet vähän pimennossa.
 

Jokeri0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo
Hiton Riiga ja 6,30 kerroin! Joka kerta kun palstavinkin perusteella hylkään "en enää koskaan lyö urheiluvetoja" lupaukseni, niin käy näin; Jokereiden kovista loukkaantumisista (loukkaantumisesta) kärsinyt joukkue herää pelaamaan aina maalivahtia myöten ja vastustaja yllättäen alisuorittaa. Viime vuonna sama juttu eräässä "varma häviö" -liigapelissä.

Jokereiden puolesta ja heidän suoritustasostaan olen onnellinen. Omaa tyhmyyttäni tässä kiroilen ja olen valmis taas kerran ottamaan vastaan "mitäs veikkasit omaa joukkuetta vastaan" nälvimiset. Vittu!


Mä en oo edes ikinä uskaltanut tuohon. Veikata Jokereidelle häviötä, vaikka oliskin viime kaudella ollut aihetta. Tällä hetkellä on aika hyvä fiilis, veikkaukset on menossa oikein. Pelasin HIFK-HPK peliäkin ja, joko HPK:n voittoa tai tasapeliä, eli tein vapaavalintaisen järjestelmän. Sitten myös Kärpät - Lukko. 2. Saattaisipa osua oikeaan. Heh, mutta aina on ilo katsella kun HIFK kämmää. Eikä ole muuten HIFK:n venäläinen kultapoika saanut mitään aikaan tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös