Otteluseuranta 12.–13.1.2018

  • 2 890
  • 30

Ist0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toimiva Ilves, Jets, Leki
Kolmannessa erässä alkoi sitten itse päästä maalipaikoille, ja hieman oli huonoa tuuriakin että maalit jäi yhteen. Dallasia vastaan olis ollut 3+1 tehot tuolla esityksellä.

Siinä ainoassa kävikin vähän sitä tuuria, ettei nollille jäänyt.

Ei ollut hyvä peli Laineelta tänäänkään. Hän joutuu maalittomiin putkiin, koska on niin yksiulotteinen pelaaja.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
En mä ymmärrä, miten olisi ollut huono peli Laineelta (vaikka olisi jäänyt ilman maalia). Jatkuvastihan tuo syötti omille ja ainakin kerran pelasi näppärästi kaverin tuhannen taalan maalipaikkaan jo ekassa tai toisessa erässä. Kolmannessa erässä alkoi sitten itse päästä maalipaikoille, ja hieman oli huonoa tuuriakin että maalit jäi yhteen. Dallasia vastaan olis ollut 3+1 tehot tuolla esityksellä.

Jos omille syöttäminen tekee Laineen ottelusta onnistuneen, niin okei, todella onnistunut matsi varmasti. Vastapainoksi menetti omissa kiekkoja useaan otteeseen ja vaikutti olevan hukassa ennen Jetsin ensimmäistä ylivoimaa: katson tietysti Blackhawksin pelaajia enemmän kuin Lainetta, mutta ennen ylivoimaa en huomannut ainuttakaan oikeasti hyvää ratkaisua Laineelta. Kolmannessa erässä vasta vaikutti pääsevän mukaan peliin, Oesterle blokkasi mailallaan varman maalin ja sen jälkeen Laine nosti tasoaan. Vai nostiko? Sai kiekon pari kertaa lapaansa seisoessaan pointilla, onhan se joo tolla laukauksella vaarallinen joka kerta, mutta ei se mun mielestä vaadi niin paljoa. Enemmänkin puolustuksen huonoutta.

Ja ne pari keskialueen ylitystäkin mistä se maalikin tuli olivat vähän jo semmoisia mihin aika moni pystyy ilman, että niitä kehuttaisiin älyttömästi. Toki Laine vain tekee maaleja sieltä kauempaa, mihin muut eivät tässä sarjassa pysty.

Huono peli, mutta viimeiset 5 minuuttia erinomaista, koska vaikutti tekevän jotain muutakin kuin seisoi. Ihan kuin liikekin olisi parantunut hetkessä.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Pulju pelaa nöyrää 0+0:aa. Ei saatana pisteen pistettä tullu moneen peliin. Olihan tämä hetken ihan hauskaakin.
 

Ist0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toimiva Ilves, Jets, Leki
Huono peli, mutta viimeiset 5 minuuttia erinomaista, koska vaikutti tekevän jotain muutakin kuin seisoi. Ihan kuin liikekin olisi parantunut hetkessä.

Hawks laski loppua kohden karvausta ja miehitti oman alueen, jolloin keskialueelle tuli enemmän tilaa. Hyvinhän se vieläpä toimi, mitä nyt pakki yhden ohjaa ylämyssyyn. Näitä sattuu.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hawks laski loppua kohden karvausta ja miehitti oman alueen, jolloin keskialueelle tuli enemmän tilaa. Hyvinhän se vieläpä toimi, mitä nyt pakki yhden ohjaa ylämyssyyn. Näitä sattuu.

Toki tämäkin aina tuohon vaikuttaa. Oikeassa olet.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ollut merkittäviä mokia, oli hyviä syöttöjä, jopa maalipaikan luonti = ei ollut paskaa peliä kaksi ensimmäistäkään erää, vaikkei ollutkaan näkyvä. Näin minä sen näen.

Voi se Laine kai pelata joskus kohtalaisenkin pelin, ei aina tarvi olla joko mahtava tai surkea. Hypen vastapainona on ylikriittisyyttä havaittavissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös