Oskari Setänen – seuraava lukkolainen huippumaalivahti

  • 218 676
  • 1 135

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Erinomaisen hyvä peli tänään. Voi sanoa että kolme game saveria Setänen otti, yhden ensimmäisessä erässä ja kaksi toisessa. Maalikin otti Gagnonista kimmokkeen eikä sille maalivahti mitään voi. Ihan tuli mieleen parastaan paneva Zapolski.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Toivottavasti nuo Sport-huhut on ainoastaan pystykaffepuheita.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Setänen on kyllä loistava kun hyvä päivä osuu kohdille. Lähes kuin Zapo mutta ei ihan. Mutta ei paljon jäljessä ole. Tällä hetkellä parempi kuin Zapo.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Oskari Oskari. Jatka vaan samaan tyyliin. Ensi kaudella Lukon ykkösveskari?
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Jatkoa nyt tälle Euran kylämopoilijalle äkkiä! Vaikka olisi ihmisenä täysi kyrpä niin kaukalossa on kylmähermoisempi ja parempi mitä Raanta tuon ikäsenä oli. Kolme viimeisintä peliä Liigassa huikeita ja kolme voittoa. Need I say more?

Miten perustelet hänen olevan "täysi kyrpä"? Itse olen ainakin saanut hänet hyvin tuntevalta taholta, että missään nimessä ei ole näin.
 

Ribals

Jäsen
Miten perustelet hänen olevan "täysi kyrpä"? Itse olen ainakin saanut hänet hyvin tuntevalta taholta, että missään nimessä ei ole näin.

Eikös täällä aikaisemmin puhuttu, että olisi vähän hankala ihmisenä? Muistasin, että nimimerkit Anu Saukko ja Domi28 jotain siitä kirjoittelivat. Siihen varmaan Lakaisija viittaa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lakaisija on kerran tavannut humalaisen jääkiekkoilijan baarissa ja nyt jonkun kännijuttujen perusteella mustamaalaa pelaajaa kasuaalisti vähän joka viestissä. Nice job. Näin niitä "totuuksia" syntyy.

Olen minäkin humalassa silloin tällöin toheltanut mutta pidän itseäni silti ihan perusmukavana jamppana.
 
Siis mitä? Just sanoin ettei sillä ole mitään väliä millainen on ihmisenä jos kaukalossa koppi tarttuu. Jatkoa Oskarille ja täällä kirjoittajilta hiekat pois sieltä pimpistä nyt. Ihme porukkaa nykyään täällä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis mitä? Just sanoin ettei sillä ole mitään väliä millainen on ihmisenä jos kaukalossa koppi tarttuu. Jatkoa Oskarille ja täällä kirjoittajilta hiekat pois sieltä pimpistä nyt. Ihme porukkaa nykyään täällä.
Nykyään ja nykyään, on mulla tänne jo tunnukset monta vuotta ollut.

Juu sanoit ja tottahan tuo, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos joku levittelisi minusta tuollaista paskaa melkoisen suositulla ja luetulla keskustelupalstalla yhden humalaisen kohtaamisen takia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olipa Setäsellä sopimus minne vain (ainakin Sportiin ja Ässiin hänellä siis on sopimus, ja Lukkoon ei missään nimessä), niin aika aikaisin on diilin tehnyt. Hyvät otteet nyt Zapolskin ollessa vempassa poikivat varmasti peliaikaa myös Zapon kuntouduttua, ja hyvät otteet myös kasvattavat palkkapyyntiä jatkuvasti. Pahimmassa tapauksessa (Setäsen kannalta) Setänen olisi torjumassa Lukkoa mestariksi ja siirtyisi sitten ensi kaudeksi johonkin Sportiin tai Ässiin syksyllä annettujen näyttöjen perusteella tehdyllä diilillä.
Sinänsä en ole Lukon ensi kauden maalivahdeista huolissani, eiköhän sinne joku raumalainen saada (tai Zapo).
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
En tiedä Setäsen sopimustilanteesta tällä hetkellä mitään, mutta varmasti sitä on vaikeuttanut ettei ole juurikaan päässyt pelaamaan. Nyt antanut väkevät näytöt. Ainakin tuossa kuukausi takaperin kuulin ettei sopimusta olisi ollut mihinkään.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä Setäsen sopimustilanteesta tällä hetkellä mitään, mutta varmasti sitä on vaikeuttanut ettei ole juurikaan päässyt pelaamaan. Nyt antanut väkevät näytöt. Ainakin tuossa kuukausi takaperin kuulin ettei sopimusta olisi ollut mihinkään.

Voisi kysyä, että miksi mikään joukkue tekisi sopimusta pelaajan kanssa, joka ei ole edes antanut kunnon näyttöjä. Setänen antaa parhaillaan niitä näyttöjä ja veikkailen, että joulutauolla sorvataan jatkosopimus Lukon kanssa, jollei sellaista ole vielä tehtynä. Ensi kaudella Setänen torjuu ykkösveskana.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Siis mitä? Just sanoin ettei sillä ole mitään väliä millainen on ihmisenä jos kaukalossa koppi tarttuu. Jatkoa Oskarille ja täällä kirjoittajilta hiekat pois sieltä pimpistä nyt. Ihme porukkaa nykyään täällä.

Kertoisitko ystävällisesti, että miten Setänen on "kyrpä ihmisenä" koska kukaan hänet tunteva ei allekirjoita tälläistä hänestä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Voisi kysyä, että miksi mikään joukkue tekisi sopimusta pelaajan kanssa, joka ei ole edes antanut kunnon näyttöjä. Setänen antaa parhaillaan niitä näyttöjä ja veikkailen, että joulutauolla sorvataan jatkosopimus Lukon kanssa, jollei sellaista ole vielä tehtynä. Ensi kaudella Setänen torjuu ykkösveskana.

Kyllä nuorille lupaaville pelaajille sorvataan sopimuksia pelkän potentiaalinkin vuoksi, vaikka ei näyttöpaikkoja olisi hirveästi siunaantunut.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisi kysyä, että miksi mikään joukkue tekisi sopimusta pelaajan kanssa, joka ei ole edes antanut kunnon näyttöjä. Setänen antaa parhaillaan niitä näyttöjä ja veikkailen, että joulutauolla sorvataan jatkosopimus Lukon kanssa, jollei sellaista ole vielä tehtynä. Ensi kaudella Setänen torjuu ykkösveskana.
Projektina pariksi kolmeksi vuodeksi voi hyvinkin tehdä potentiaalin tähden. Seurat tietävät omat ja toistensa pelaajat jo paljon ennen edustuksessa annettuja näyttöjä. Sitä en lähde arvuuttelemaan onko näin tapahtunut tai tapahtumassa. Sportin osalta epäilen ettei siellä ole projektille oikeaa vetäjää ja näin ollen kiinnostus voisi olla aika laimeaa sekä seuran, että pelaajan kannalta katsottuna.
Ässien kohdalla en lähde arvailemaan, mutta pitäisin todennäköisempänä kuin Sportia. Eiköhän se ole jompikumpi satakunnan seuroista kuitenkin.
Voisin kuitenkin kuvitella jomman kumman seuran jo tehneen sopimuksen, mutta tämä on pelkkää mutuilua.
 
Kertoisitko ystävällisesti, että miten Setänen on "kyrpä ihmisenä" koska kukaan hänet tunteva ei allekirjoita tälläistä hänestä.

Sanoin "vaikka olisi". Itse en häntä pidä minään mukavana veijarina ja taisi Setäsen luonteesta joku muukin täällä puhua vastaavaa "paskaa" kuin minä. Mutta mitä helvetin väliä? Pääasia että pelaa hyvin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Setänen ei ole mikään kauhean hyvä luonne. Vähän samaa vikaa kuin Eero Elossa, eli kusi nousee helposti hattuun. Tuntuu olevan yleinen vika tämän kylän A-Junnuihin ja liigajoukkueeseen päässeillä nuorukaisilla. Lisäksi paineensietokyky kusipäisestä luonteesta johtuen lapsen kengissä. Hyvä lisä olisi Ässiin. Me voidaan keskittyä Juho Tommilan jatkosoppariin.

Niin. Tilaisuudet on tilaisuuksia. Tämän kalastajakylän juottolassa sai sen "ei niin asiallisen" Oskarin paremmin esille kun ensin sopersi minulle kovaan ääneen panevansa ketä tahansa yökerhossa olevaa ja sen jälkeen kehotti "lorttoja" menemään jonoon että halukkaat saa jutella liigavahdille. Parhaimman näköiset jatkoon. Hieno mies? Joopa joo.

Tapaamisen ajankohta Lokakuu kuluvaa vuotta. Tervemenoa Ass:iin. Voi löytää kavereita...
Sanoin "vaikka olisi". Itse en häntä pidä minään mukavana veijarina ja taisi Setäsen luonteesta joku muukin täällä puhua vastaavaa "paskaa" kuin minä. Mutta mitä helvetin väliä? Pääasia että pelaa hyvin.

Sinähän tuolla ensimmäisenä huutelit, että ei ole helppo luonne ja baarissakin oli huudellut. Kukaan muu paitsi joku porilainen ei ole ollut kanssasi samaa mieltä asiasta. Lopeta jo.
 
Sinähän tuolla ensimmäisenä huutelit, että ei ole helppo luonne ja baarissakin oli huudellut. Kukaan muu paitsi joku porilainen ei ole ollut kanssasi samaa mieltä asiasta. Lopeta jo.

Setänen on ammatikseen jääkiekkoa pelaava ihminen ja täten julkisuuden henkilö. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta jossa on ennenkin sanottu nimimerkkien takaa mielipiteitä kyseisten julkisuuden henkilöiden siviiliministä. Miksi tämä nyt ottaa niin koville joillekin jos en Setäsestä ihmisenä pidä?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Se nyt on aivan sama kuka sanoo ja mitä. Ne ketkä paremmin kyseessä olevan henkilön tietävät (siis ihan yleisesti, ei pelkästään tässä tapauksessa) pitävät yleensä turpansa kiinni. Hyvään maineeseen riittää parit pystökaffet torilla, vaikka henkilö olisi sitten millainen. Kyllähän melkein kaikista oman (tai viereisen) kylän pojista kuuluu juttuja. Honkaheimo oli parempi laulamaan kuin pelaamaan, Torkki rikkoo nopeusennätyksiä, Viirlas haastoo tappeluita, jnejne. Osa on totta ja osa ei, enkä ihmettelisi vaikka jutut pitäisivät paikkansa kun otetaan hallilisä pois.

Torkin Nortamonkadun ennätys tosin taitaa olla virallisesti vahvistettu virkavallan taholta.

edit. Nimi vaihdettu oikeaan.
 
Viimeksi muokattu:

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Setänen on ammatikseen jääkiekkoa pelaava ihminen ja täten julkisuuden henkilö. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta jossa on ennenkin sanottu nimimerkkien takaa mielipiteitä kyseisten julkisuuden henkilöiden siviiliministä. Miksi tämä nyt ottaa niin koville joillekin jos en Setäsestä ihmisenä pidä?


Koska ilmeisesti se on perusteetonta. Kai nyt käsität, että kyseessä on parikymppinen kaveri joka pilke silmäkulmassa on heitellyt noita kommenttejaan jossain baarissa. Ei kuitenkaan kerro ihmisestä sen enempää jos kännissä tai perusluonteeltaan on hieman erinlainen mitä muut kiekkoilijat julkisuudessa antavat kuvan itsestään.

Ja kuten jo mainitsin niin kyseessä on sen ikäinen kaveri, että tälläistä tekstiä saattaakin tulla ja se on melko normaalia. OIen ymmärtänyt, että kyseessä on kuitenkin melkoisen jalat maassa-tyyppi sekä erittäin ulospäin suuntautunut ihminen.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Setänen on ammatikseen jääkiekkoa pelaava ihminen ja täten julkisuuden henkilö. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta jossa on ennenkin sanottu nimimerkkien takaa mielipiteitä kyseisten julkisuuden henkilöiden siviiliministä. Miksi tämä nyt ottaa niin koville joillekin jos en Setäsestä ihmisenä pidä?

Luultavasti sen takia, että pari humalaiselta ihmiseltä kuulemaasi läpällä heitettyä lausetta ei ole riittävä määrä dataa tekemään kyseisestä ihmisestä "kusipäätä". Enemmän mielestäni kertoo hänen kanssaan pelanneiden joukkuekavereiden mielipiteet, jotka ovat poikkeuksetta olleet positiivisia. Olet varmasti itsekin tullut heittäneeksi vitsillä alkoholin vaikutuksen alaisena jotain mitä et selvinpäin allekirjoittaisi. Kaikkea et varmasti edes muista. En esimerkiksi itse pidä nuorien ja lupaavien jääkiekkoilijoiden lyttäämisestä keskustelupalstalla parin lauseen takia, mutta en silti sano sinua kusipääksi. Perheesi, sukulaisesi, työkaverisi ja muut tuttusi osaavat varmasti paremmin sanoa millainen ihminen olet kuin minä, joka tunnen sinua kolmen Jatkoajalle lähettämäsi viestin verran.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Niskalan Nortamonkadun ennätys tosin taitaa olla virallisesti vahvistettu virkavallan taholta.
Muistankos väärin vai mahdatko nyt tarkoittaa nuorempaa Torkkia?
 

linduck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Lukko
Osku-fanina haluan kantaa oman korteni kekoon tässä kusipäisyyskeskustelussa :D on Setänen varmaankin sitten vähäsen ylimielinen, mutta kyllä veikkaisin että monella meistäkin kihahtaisi vähäsen pissiä päähän kakskymppisenä ja (useimmiten) helkkarin hyvänä maalivahtina:)
Viime kaudella seurailin Oskun otteita Jukureissa näin mikkeliläisenä ja nuorimieshän on todella, todella suloinen ja mukava persoona! Niin tomerasti aina tuli kuviin tai kirjoittamaan nimmareita tai juttelemaan kun pyysi ja vaikutti todella "jalat maassa"-tyypiltä kokonaisuudessaan. Itse en ole siihen kusipää/ylimielisen Oskariin ikinä törmännyt, vaikka monet monet kerrat olen herran kanssa jutellut :)

Ja kyllä se maaginen maalivahti paikkansa pitää, ainakin meillä täällä Setänen piti joukkueen pystyssä koko pleijareiden ajan!
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt ei koppi tartu Setäselle. Helppoja menee. Suurin syy sille ettei tullut kolmea pistettä on, että veskari nyt vaan vuotaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös