Osallistuisitko väkivallattomaan omistusliitteen, välimerkkien ja yhdyssanojen kannatustilaisuuteen?

  • 1 029
  • 4

Osallistuisitko possessiivisuffiksin, välimerkkien ja yhdyssanojen kannatustilaisuuteen?

  • Osallistuisin mielihyvin ja kutsuisin myös ystäväni mukaan, jotta asiamme saisi medianäkyvyyttä.

    Ääniä: 3 30,0%
  • Minun mieli pide on että en

    Ääniä: 1 10,0%
  • En voi vastata juuri nyt, sillä olen sienestämässä. Ole hyvä, ja yritä myöhemmin uudelleen.

    Ääniä: 3 30,0%
  • ?Toimestani omataan ja, tullaan omaamaan,, TÄYSIN: kieli oppi ja oikein Kirjoitus vapaamielipide!

    Ääniä: 3 30,0%

  • Äänestäjiä
    10
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Osallistuisitko possessiivisuffiksin, välimerkkien ja yhdyssanojen kannatustilaisuuteen?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vaikka en yleensä kannata kieli opillista väki-valtaa...niin tässä tapauksessa olisin valmis vähän saunan takana jakamaan näille kommu nisti pummeille oman käden oikeutta. Menisivät töihin eivätkä loisisi tyhjän päiväisinä lauseiden kustannuksella...meidän vero varoilla! Agricolan seinässä on se kuuluisa kuvitteellinen reikä josta revitään vaan rahaa näiden yllä pitoon eikäloppua näy.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä lähdin minun toimesta sienestämään, sillä sienimetsä on toistaiseksi pakolaisvapaata aluetta. Tosin vielä vähemmän siellä näkee pakolaisuuden vastustajia kanssa sienikorien.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Painuako vittuun vaiko eikö painua, kas siinäpä kysymys! totesi hamlet ja tuijotti naapurin persläven kallonpohjaan. Lopuksi laittoi kallon sienestäjien iloksi mättääseen jotta kusiaisilla on ikioma mustanaamio-tyylinen kesähuvila. Tosin pakolaismuurahaisilta naapurikusiaispesästä ei ollut asiaa sinne, kuten ei minullakaan valkoisena vääräuskoisena arabien tattimetsään Jambalaya!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti en.

Sellaiseen, missä vedetään kaikkia turpiin, etenkin enään- ja kuullostaa-sanojen käyttäjiä, ja rikotaan kaikki paikat, osallistuisin ehdottomasti.

E: Pilkku virheitäkorjattu. Armoa ei Siperiaan.

E2: tai sitten korjasin kieli oppia ni entistä enemmän perse elleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös