Onko Petri Varis meille oikea kapteeni?

  • 8 432
  • 40

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
jester kirjoitti:
Kirjoitetaan tännekkin, mielestäni Jantusen valinta kapteeniksi oli hyvä valinta.

Kyllähän chicagolaiset pystyvät stunttaamaan hätätilassa stadilaisia kun eivät mitään korviin särkevää aksenttia puheessaan omaa, joten onnea Jantuselle ylennyksen johdosta. Olisi tietty mukava tietää miten tähän jengissä päädyttiin. Varis itse saattaakin olla enemmin helpottunut kuin pettynyt ratkaisusta.

Kanna jokerinatsoja kunnialla Herr Kapitän Jantunen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
jester kirjoitti:
Kaikkia keinoja on jo kokeiltu, joten henkisen painopisteen vaihtaminen pukukopissa, ja johtajuuden esille tuominen Jantusen kaltaisen persoonan muodossa on paikallaan.

Nyt meillä on kapteeni joka vihaa häviämistä energisesti oikealla tavalla

Tämä on kapteenin vaihdoksen positiivinen puoli, Jarna on persoonana positiivista peli-iloa pursuava, toivottavasti saa sitä samaa levitettyä koko joukkueen tekemiseen. Huono puoli Jarnan valinnassa on se että Jarna ei varsinaisesti ole leimallisesti Jokeri toisin kuin esimerkiksi ex-kapteeni Pete on. No annetaan Jarnalle mahdollisuus, huonommin ei enää oikeastaan voisi mennä. Ja minusta tämän uppoavan laivan kapteenin natsojen vastaanottaminen on joka tapauksessa rohkea teko Jarnalta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
cobol kirjoittaa toisessa ketjussa:

cobol kirjoitti:
Jantunen on Jokereiden kapteeni jatkossa. Varis on varalla, samoin Martikainen ja Pakaslahti. Ja varalla on nyt myös Norton.

ja itse kirjoitin tässä ketjussa aiemmin näin:

Gags kirjoitti:
Mä en ole niinkään huolestunut Petri Variksen sopivuudesta kapteeniksi ja kapteenin hommien hoitamisestaan, kun siitä että Variksen oma peli on täysin kateissa ja kapteeniuden vaikutusta siihen. Ei nimittäin Varis olisi läheskään ensimmäinen pelaaja jonka oma peli menee sekaisin kapteeniudesta. Tätä olettamusta vastaan mä ottaisin "C":n veks Peteltä ja nimeäisin uuden kapteenin nelikosta Jarna-Tomek-Paka-Martikanen.

Tähän valintaan olen todella tyytyväinen, sekä joukkueen että ennenkaikkea Peten kannalta, jonka panos toivottavasti tämän jälkeen paranee.

Onkohan Curre oppinut suomea vai onko Masa taas eksynyt sivuille?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin! Ei voi ainakaan väittää, ettei kaikkia keinoja käytettäisi joukkueen herättämiseksi. Jantunen on loistava valinta uudeksi kapteeniksi. Saa varmasti pelaajien huomion eri tavalla kuin Pete sai. Jarna ei tietysti ole mikään perusjokeri, mutta silti mielestäni täydellinen valinta kapteeniksi tuosta rosterista. Näillä mennään...
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän Jantunenkin olisi ollut hyvä valinta kapteeniksi, mutta kyllä sitä johtajuutta ja esimerkkiä voi näyttää kaukalossa ilman C:täkin. Kyllä minä ainakin haluan, että kapteenina on pelaaja, joka oikeasti välittää ja on sydämeltään Jokeri.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Panzerfaust kirjoitti:
Onko cobolilla tietoa miten ja keiden aloitteesta joukkueessa tähän päädyttiin? Ja vastaa vaikka "onko Varis oikea kapteeni" -ketjussa.

Nämä on asioita, jotka joukkue ja johto pohtivat ja päättävät keskuudessaan. Ja annetaan asian niin myös olla.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
cobol kirjoitti:
Nämä on asioita, jotka joukkue ja johto pohtivat ja päättävät keskuudessaan. Ja annetaan asian niin myös olla.

Normaalisti nämä asiat kyllä kuuluu päättää Jatkoajassa, mutta annetaan nyt sitten tämän kerran olla.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mietin pitkään, nostaisinko ketjun "Kuinka kulkee, Petri Varis?", vai tämän. Päädyin tähän, sillä Pete on todellakin näyttänyt kapteenina mallia muille pelaamisen merkeissä. Kyllä Pete on oikea kapteeni meille vaikka hiljaisen ja rauhallisen oloinen onkin, sitä kannustuspuolta taitaa kuitenkin jeesata mm. herra Passmore. Pete hoitaa pelillisen puolen, tämäniltaisetkin kaksi maalia osoittavat sen, että kapteeni taistelee joukkueen puolesta. Varsinkin viimeinen maali oli esimerkillinen tahtomaali.

Hieno nähdä, että Petellä kulkee taas!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Petehän taisi tehdä illan ensimmäisensä tänään lämärillä. Mun muisti ei pysty rekisteröimään kuin yhden lämäri-maalin Peteltä aiemmin. Ei niitä varmasti montaa ole.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oiva kirjoitti:
Petehän taisi tehdä illan ensimmäisensä tänään lämärillä. Mun muisti ei pysty rekisteröimään kuin yhden lämäri-maalin Peteltä aiemmin. Ei niitä varmasti montaa ole.
No, jos ensimmäinen lipsahti vähän epätyypilliseksi, niin toinen sitten korjasi asian. Eli yhdellä kädellä väännetty sörkkäisy metrin päästä maalilta. Keskimäärin siis varsin tyypillisiä Peten maaleja.

Mutta todella hieno katsoa kapteenin peliä tänään ja aiemminkin. On se kumma juttu, se jokerisydän.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Oiva kirjoitti:
Petehän taisi tehdä illan ensimmäisensä tänään lämärillä. Mun muisti ei pysty rekisteröimään kuin yhden lämäri-maalin Peteltä aiemmin. Ei niitä varmasti montaa ole.
Itse väittää Jatkoajan otteluraportissakin, että kolme lämärimaalia olisi koko uransa aikana tehnyt, joista kaksi tällä kaudella. Ehkä tuossa on vähän huumoriakin mukana, mutta ei se nyt niin mahdottoman kaukana todellisuudesta ole kuitenkaan.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
eh kirjoitti:
Itse väittää Jatkoajan otteluraportissakin, että kolme lämärimaalia olisi koko uransa aikana tehnyt, joista kaksi tällä kaudella. Ehkä tuossa on vähän huumoriakin mukana, mutta ei se nyt niin mahdottoman kaukana todellisuudesta ole kuitenkaan.

Kyllähän Varis neljännenkin on iskenyt ja oikein oppikirjalämärillä.

Hockey Night, rest in peace.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta pitää koittaa ymmärtää Peteä. Ei se sen vika ole, ettei ole päässyt lämäreillä maaleja iskemään. Aika monet maaleista ovat kuitenkin syntyneet Janeckyn ''avustuksella'' eikä kiekkoa tällöin ole kauhean usein tarvinnut maaliin enää lämätä. Perkeleen Otto, ei se oo Pete sun vikas.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokeri23 kirjoitti:
Kyllähän Pete on loppukaudesta osoittanut ehdottomasti kuuluvansa Jokereiden kapteeniksi. Tekee uskomattoman määrän työtä kentällä, vääntää ja karvaa. Maaleja ja pisteitäkin on tullut mukavaan tahtiin. Juuri tällainen kapteenin pitääkin olla. Pete näyttää loistavaa esimerkkiä muille omalla pelillään.

Aivan oikein. Se on tärkeintä, että Varis tsemppaa, näyttää mallia ja auttaa porukkaa hädän hetkellä (on sen verran kokenut, että voi helposti auttaa jengiä). Ei ole ehkä luistelun perusteella mikään paras, mutta onko Raipe? Ei ole. Joten haluaisin nähdä Variksen ensi kaudella Jokereissa, jos samanlainen asenne jatkuu: Työtä, tsemppausta ja herättelemistä (elikkäs mahdollisesti sanoo suoraan omat mielipiteet toisilleen). Ja kyllä kun Varis paikan saa, niin yleensä tuloksena on maali.

Variksen rinnalle vain joku nuori pelaaja (mahdollisesti oma junnu) ja sitä kautta antaa kokemusta nuoremmalle ja hyviä ohjeita. Voisi toimia hyvin.
 

Uusjokru -64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Kärpät
En ymmärrä, miksi tämä kysymys ?

Mielestäni tätä asiaa on turha puida täällä, sillä
joukkue itse valitsi kapteenin ja tätä asiaa pitää
kunnioittaa.

Petri on oikea henkilö tähän tehtävään ja sillä siisti,
jos tähän asiaan puututaan, alkaa joukkueen sisällä
taas epävarmuus ja "huono" olo, jota tuskin tarvitaan.

Joten suut suppuun, please.
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Uusjokru -64 kirjoitti:
Joten suut suppuun, please.

Jos vaivautuisit katsomaan, nii huomaisit, että tämä ketju on avattu marraskuussa, jolloin pelimme oli täyttä kaaosta, jolloin oli erittäin aiheellista kyseenalaistaa Variksen kapteenius. Silloin mies itsekin pelasi huonosti, ja kapteenia lopulta vaihdettiinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös