Onko Ouluun menijöitä?

  • 2 398
  • 4

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsellä tulee lähtö tuohon seuraavaan koitokseen eli Kärpät-Tappara 3.2.

Paikkalipun ostin A-katsomon riviltä 9. Sanokaahan kokeneemmat, näkeekö sieltä mitään.

Jos tämän palstan väkeä on menossa paikalle, niin voisihan sitä koittaa morjenstaa jossain välissä, jos tilaisuus löytyy.

ps. Niin ja täytyy mainita, että kun olen Helsingistä, niin varmaan mikään Tampereelta lähtevä fanibussi ei ole minun suosiossani. Sikäli, jos sellainen menee. Meneekö, tiedättekö?
 

10

Jäsen
Pascal Lemoix kirjoitti:
Itsellä tulee lähtö tuohon seuraavaan koitokseen eli Kärpät-Tappara 3.2.

Paikkalipun ostin A-katsomon riviltä 9. Sanokaahan kokeneemmat, näkeekö sieltä mitään.
Näkee hyvin, mutta vain toisessa erässä koska peli pyörii kaksi erää ihan toisessa päässä :)
Muutenkin Raksilan hallissa näkee mielestäni paremmin kuin Hakametsässä koska katsomo on hieman lähempänä kenttää ja penkkirivit nousevat jyrkemmin.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
10 kirjoitti:
Muutenkin Raksilan hallissa näkee mielestäni paremmin kuin Hakametsässä koska katsomo on hieman lähempänä kenttää ja penkkirivit nousevat jyrkemmin.
Onneksi saan olla erimieltä. Raksilassa on enemmän ns. huonoja paikkoja, joita Hakametsässä ei ole kuin A- ja B-katsomon muovituolit (rivi 18 tms) sekä joidenkin mielestä koko E-parvi.

Ikävä kyllä itse ei paikalle pääse, mutta luotan muiden hoitavan homman kotiin. Vieraspelithän on olleet tällä kaudella sitä vahvinta Tapparaa, eikö?
 

Jasu-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pascal Lemoix kirjoitti:
Itsellä tulee lähtö tuohon seuraavaan koitokseen eli Kärpät-Tappara 3.2.

Paikkalipun ostin A-katsomon riviltä 9. Sanokaahan kokeneemmat, näkeekö sieltä mitään.

Jos tämän palstan väkeä on menossa paikalle, niin voisihan sitä koittaa morjenstaa jossain välissä, jos tilaisuus löytyy.

ps. Niin ja täytyy mainita, että kun olen Helsingistä, niin varmaan mikään Tampereelta lähtevä fanibussi ei ole minun suosiossani. Sikäli, jos sellainen menee. Meneekö, tiedättekö?

Menossa ollaan peliin ja cumulus hotelliin yöksi. Ja liput on M-katsomoon kenttätasolle.
www.freewebs.com/aaniryhma
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös