Onko Oivallakaan...

  • 1 511
  • 11

Onko Oiva...

  • Hullu, mutta riski

    Ääniä: 1 4,5%
  • Voimakas, mutta idiootti

    Ääniä: 2 9,1%
  • Ääliömäisen vahva

    Ääniä: 1 4,5%
  • Ääliö

    Ääniä: 5 22,7%
  • Elämää vailla

    Ääniä: 5 22,7%
  • Vailla eläimiä

    Ääniä: 8 36,4%

  • Äänestäjiä
    22

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Batleaxellakaan...

...minkäänlaista elämää...tai muutenkaan sisältöä päässään...nyt kaikki joukoulla eänestämmeen...

"Kukkelikuu"
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älä lyö luo

Luoja varjele minua Batleaxen raivolta. Onneksi täällä ei ole moderaattoreita. Täähän on Jatkoajan Smackdown. The Oiva is back in shy-town!!!

 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli oli ja pahoja

Onnistuin viime viikolla karkaamaan hoidosta ja karkumatkallani en tietenkään saanut vaadittavaa hyvin vahvaa lääkitystä. Näin ollen minulla ei ole tarkkaa muistikuvaa siitä, mitä kaikkea olen törttöillyt. Käsittääkseni olen kuitenkin seonnut lähes täydellisesti ja kajahtamiseni olen tuonut myös kaikkien nähtäväksi tänne julkiselle sektorille. Onneksi olen pysytellyt täällä "kaatopaikalla", enkä ole toikkaroinut sivistyksen pariin.

Viikonloppuna jäin kuitenkin kiinni ja hoito sekä lääkitys on taas päällä. Asiat ovat siis paremmin, vaikkeivat hyvin.

Vastaus kysymykseesi: Minulla on ongelmia. (Mitä muuten itse äänestit? Minä äänestin: "vailla eläimiä".)

Jaaha...pakkopaita näköjään kutsuu taas...tsigudiu...HEEEeeeeii...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nooooo...

...äänestykseen näyttää tulleen minun nimeni vaihtamisen jälkeen jo kolme uutta ääntä. Aikaimoinen suosion kasvu. Ihan hyviä ääniä: ääliömäisen vahva, elämää vailla, vailla eläimiä.

Tosin, kun alla oleva viestini koskee yhä Battleaxea, niin skitsofreniani uhkaa karata käsistä.

Joten: ei todellakaan mikään pieni kosto.

Sitäpaitsi: EX vakuutti, että täällä voi remeltää mielensä mukaan. Mitäs tää nyt on?
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Vailla eläimiä"

Tämä oli kyllä kaikkien skitsofreenien äänestysten paranormaali huipentuma! Otsikossa puhutaan Oivasta mutta tekstissä Battleaxesta. Kummastakohan lopulta oli kysymys? En tiedä, mutta parastahan tässä on se että ilmeisesti kukaan ei tiedä! Huikeaa! Psykedeelistä! Massiivista!

Joko kaatistakin on alettu moderoimaan? Äläkää ny viittikö!

Vaikka ei silti, hieno veto modeilta. Kärsi, kurja! (Mutta kuka? Se selviää jos on selvitäkseen ensi viikolla. Tai ensi numerossa. Tai ensi-illassa. Mitä riivatun väliä sillä on?)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hittolainen

Nyt en kyllä tiedä enää mitään, mutta ylös tääkin lähtee.

Go Oiva go! ZZZZZ...
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mehän voitais vaikka perustaa joku kerho tai alajaosto:

Elämättömät!

Siellä juotais Jaffaa ja piirreltäis salaisia karttoja ja mätkittäis toisia pääkallosormuksilla! Huitsin kivaa!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tai ehkä testialueen nimi...

...voitaisiin aluksi muuttaa Ex:n perikunnaksi. EO:ksi (Ei Ole).

Minäpä lähden kohta salille ja sieltä suorinta tietä kapakkaan, lähdetkö mukaan?
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Houkutteleva ajatus mutta emmä voi kun pitää olla huomenna pelikunnossa.

Joo joo, tiedetään: Pelimiehet ovat aina pelikunnossa ja jokunen olut suorastaan parantaa oloa, mutta kun en ole pelimies niin en ole!
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
HAAA! Olen pelikunnossa, mutta onko pelini. Äsken otin kuokkaan 3 peräperää; siis mikä laji? Uskokaa tai älkää, tämä on tosi: SHAKKI! Aivan mustavalkoinen laji. Sainko muuten tunkeutua tänne kaatiksen osioon, vai pitääkö pysyä pilttuussaan? ONko mulla mahiksia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös