Onko Liiga korruptoitunut?

  • 34 407
  • 210

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Siis täällä on mainittu korruptiosta ja kielivihasta lähtien näköjään kaikki mahdollinen kun jääkiekkopelissä on ihminen tehnyt virheen. Ilmeisesti vieläpä ensimmäisen koskaan. Iso paha IFK ja katsomo täynnä foliohattuisia itkupillejä. Missä helvetin vaiheessa kaikki alkoi mennä näin metsään?

Voi vittu, lukekaa, lukekaa ja vielä kerran lukekaa ensiksi koko ketju läpi ennen kuin tulette suoltamaan tuota paskaa ja kun olette lukenut ja jos on jotain kommentoitavaa niin antaa tulla vain! Korruptiosta voi olla montaa mieltä esim. minä itse en usko semmoiseen, mutta ketjun avaaja ei avannut ketjua yhden virheen takia, mutta eihän juntit lue kuin otsikon kunnes haluavat päästää savujaan ulos.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Voi vittu, lukekaa, lukekaa ja vielä kerran lukekaa ensiksi koko ketju läpi ennen kuin tulette suoltamaan tuota paskaa ja kun olette lukenut ja jos on jotain kommentoitavaa niin antaa tulla vain! Korruptiosta voi olla montaa mieltä esim. minä itse en usko semmoiseen, mutta ketjun avaaja ei avannut ketjua yhden virheen takia, mutta eihän juntit lue kuin otsikon kunnes haluavat päästää savujaan ulos.

Yhyy, buuhuu. Tämä teidän sössötys on lähtenyt täysin hanskasta ja tämä ketju oikeastaan vain kruunaa sen. Jos itse lukisit tämän ketjun läpi niin tajuaisit että tämä vertautuu huvittavuudessaan vapaalla olevaan 9/11 salaliittoketjuun. Ihan huikeita teorioita kyllä kasassa.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
En tiedä onko muilla käynyt mielessä, itse rupesin miettimään että onkohan tässä kyseessä jo vähän suuremman luokan salaliitto HIFKta vastaan.

HIFKlla oli kuitenkin pudotuspelien alussa selvästi tuomarit puolella, niin pelattiinko HIFK ensin Liigan toimesta tarkoituksella finaaleihin ja vasta sitten aletaan suosia vastustajaa jotta HIFK tippuisi mahdollisimman korkealta?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lantavarpaat on tosikkoja. Tosin senhän me jo tiesimmekin.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Jos vastaus ketjun otsikkoon on kyllä, niin Liigalle tulee tosi kalliiksi kun joka pelissä on eri tuomarit.
 

Lehmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Levonen ja Fonselius ovat laitettu tänään hyllylle. Juttua IL:ssä. Isot virheet siis myönnetty, vaikkakin niitä kierreltiin ja kaarreltiin aiemmin.

"- Meillä on tietyt säännöt. Olen tälläkin kaudella käyttänyt sanktioita erotuomareihin, jos on tullut isoja virheitä. Käytännössä sanktio on pelien eli työtehtävien ottaminen pois. Tuomareilla on pelikohtaiset palkkiot, joten sanktiot vaikuttavat erotuomarien tuloihin, Rönn kertoi."
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isot virheet siis myönnetty, vaikkakin niitä kierreltiin ja kaarreltiin aiemmin."

Vittu, että on niin vitutusketjun kamaa että, jatkan siis siellä. Sitten, kun nakit on syöty. Käsittämätöntä paskaa koko erotuomaritoiminta, ihan koko isossa kuvassa Liigassa. Jep jep, parhaansa yrittävät...
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
No se nyt on varmaa ettei liiga heitä tuomareita bussin alle ja kyllähän noista kiertelyistä ja kaarteluista sai kuvan ettei tuomaritoimintaan oltu kovin tyytyväisiä. Ottaen huomioon kuinka iso kohu tästäkin tapauksesta syntyi niin mikään yllätys ei ollut, että tuomaristo vaihtuu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvä näin onhan tämä koko finaalisarja ollut melkoista kuraa tuomareilta tuo viimeisin peli nyt vain kruunasi sitten kaiken...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olen huvikseni katsonut kevään 2011 finaaleja Youtubesta viime aikoina (ihan kuin ei muutenkin lätkää olisi tullut riittävästi töllötettyä). Siellä se sama Japa on vihellellyt pois koukkimisia, estämisiä yms. rikkeitä. Mikä ihmeen juttu tää linja nyt on ollut? Kärppien ja Tapparan finaaleja en ole juuri seurannut, joten niihin en osaa verrata. Mutta ihan hyvä että vaihtuu tuomarit. Ja vielä kerran, toivottavasti ei tarvitse tuomareista keskustella enää tämän sarjan ratkettua. Paskoja olivat tähän asti.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos olisi kaiken maailman laitteet ja vehkeet sekä taidot niin varmasti tekisin videon tästä finaalisarjasta johon tallentaisin kaikki nuo koukut ja kahvaamiset jne. molempien joukkueiden osalta ja lähettäisin videon Liigan toimistolle kysyen, että tätäkö te haluatte? Samaan syssyyn voisi tuolta rapakon takaa ottaa pätkiä ja näyttää kuinka niitä koukkuja voitaisiin ihan täälläkin viheltää. Vauhti ja taito on lätkän paras elementti, nyt ei pääse kumpikaan esille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös