Ongelmakäyttäjien miitti

  • 5 245
  • 12
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niille jotka haluavat tavata aiheesta: vähennän alkon juomista

Tuli tuossa hetki sitten juteltua erään jatkoaikalaisen kanssa puhelimessa, ja hän ehdotti, että olisi aika järjestää jatkoaikalaisten (alkoholin)ongelmakäyttäjien miitti (siis vain niiden kesken, jotka haluaa alkoholista eroon) jossain vaiheessa.
Jos jollain on ehdotuksia paikalle ja ajalle, niin ei muuta kuin ilmoittamaan asiasta.

Itsehän olen menossa huomenna lääkärille hakemaan elämäni ensimmäistä antabus-kuuria (lähinnä avuksi tulevalle sairalomalle, ettei sairasloma menisi pelkästään kaljan kiskonnaksi, ja sitä myöten olisi sairaslomasta ainoastaan enemmän haittaa kuin hyötyä).

Kaikki rohkeasti mukaan, ketään ei tuomita. Jos, ei rohkeus riitä tulla tähän ketjuun "puhumaan, niin laittakaa YV:tä.

ptk
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mä lähden messiin...aivan sama, missä kokoonnutaan. Katsotaan, mikä on kiinnostus ja mietitään sitten. Hyvä ja tärkeä ketjun avaus.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos jollakulla henkilöllä on vahingossa minulle asiaa tämän ketjun tiimoilta, niin suosittelen yhteydenottoa vaikkapa Vanhaan Leniin, sillä en ole (luultavasti) viikkoon minkään päätteen ääressä, vaan lähden maaseudun rauhaan lepäilemään.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minkälaista ohjelmaa olisi tarkoitus miitissä järkätä? Kiekkoaiheista keskustelua, muutamat bisset ja sitten saunomaan?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
(siis vain niiden kesken, jotka haluaa alkoholista eroon)

Minkälaista ohjelmaa olisi tarkoitus miitissä järkätä? Kiekkoaiheista keskustelua, muutamat bisset ja sitten saunomaan?

Nyt ei oikein natsannut. Siis eihän parit oluset ole paha-asia, mutta jos porukka haluaa eroon kuninkaasta, niin eihän silloin tuo parikaan kuvaan sovi?
 

d2uce

Jäsen
Itse en ole ongelmakäyttäjä, joten tämä ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta suosittelen juomaksi Hartwallin Vichy Originalia nautittuna jääkaappikylmänä 0.33l lasipullosta. Helvetin hyvää, joten kannattaa tarrata jostain marketista kori tai pari mukaan vielä kun noita riittää!
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eräs työkaverini antoi hyvän vinkin. Jos sinun tekee mieli juoda viinaa niin juo ensin viisi pullollista appelsiinilimonaadia alle niin ei varmasti tee mieli niiden jälkeen juoda yhtään mitään!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Eräs työkaverini antoi hyvän vinkin. Jos sinun tekee mieli juoda viinaa niin juo ensin viisi pullollista appelsiinilimonaadia alle niin ei varmasti tee mieli niiden jälkeen juoda yhtään mitään!

Aivan loistava neuvo! Miten en itse ole tullut tuota ajatelleeksi.

Enää ei tee yhtään mieli viinaa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Eräs työkaverini antoi hyvän vinkin. Jos sinun tekee mieli juoda viinaa niin juo ensin viisi pullollista appelsiinilimonaadia alle niin ei varmasti tee mieli niiden jälkeen juoda yhtään mitään!

Tai sitten viinakset voi vaihtaa heroiiniin, melkein yhtä fiksu neuvo, vai mitä?
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä toinen ilmainen vinkki. Ei tämä nyt aivan aiheeseen liity, mutta ongelmakäyttöön kuitenkin.

Jos olet ns. kesäleski ja sinun tekee mieli lähteä vieraisiin naisiin niin vedä kolme kertaa peräkkäin käteen! Eipä tee sen jälkeen mieli lähteä yhtään mihinkään!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tässä toinen ilmainen vinkki. Ei tämä nyt aivan aiheeseen liity, mutta ongelmakäyttöön kuitenkin.

Jos olet ns. kesäleski ja sinun tekee mieli lähteä vieraisiin naisiin niin vedä kolme kertaa peräkkäin käteen! Eipä tee sen jälkeen mieli lähteä yhtään mihinkään!
Tuo sinun allekirjoituksesi sopii hyvin viestisi yhteyteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös