Oma sloganisi/mottosi

  • 22 750
  • 212

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei se, miten isket, vaan se, miten kovia iskuja kestät. Kukaan ei lyö sinua niin lujaa kuin elämä. Elämä iskee sinut maahan, mutta vain jos sallit sen. Siitä voittamisessa on kyse.
(- Sylvester Stallone)

Totta joka sana.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tähän voisi heitellä kaikenlaista hienoa, mutta kokemus on osoittanut että mun motto on tämä:

"Älä tee tänään mitään, minkä voit tehdä huomenna".
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Fluctuat, nec mergitur.

Suomeksi: vaappuu, vaan ei uppoa (myös Pariisin kaupungin motto).
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yläasteella aikoinaan liikunnan maikka käytti slogania/mottoa, joka teki minuun suuren vaikutuksen. Kun oppilaat usein purnasivat, että onko pakko tehdä sitä tai tehdä tätä, niin siihen opettajamme sanoin näin: Tässä maailmassa ei ole muuta pakollista, kuin köyhän kuolema. Helpottaa elämää kummasti, kun pitää tuon moton ohjenuoranaan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Yläasteella aikoinaan liikunnan maikka käytti slogania/mottoa, joka teki minuun suuren vaikutuksen. Kun oppilaat usein purnasivat, että onko pakko tehdä sitä tai tehdä tätä, niin siihen opettajamme sanoin näin: Tässä maailmassa ei ole muuta pakollista, kuin köyhän kuolema. Helpottaa elämää kummasti, kun pitää tuon moton ohjenuoranaan.

Mikään ei ole elämässä pakollista, paitsi kuoleminen ja paskantaminen, kuoleminenkin vain kerran.

Noin lausahti työkaverini eräälle asukkaalle...
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Tossahan toi seisoo allekirjoituksessa. Täytyy olla rohkea, ja oma-aloitteinen, mutta muistaa samalla että jos kurkottaa liian korkealle..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elämässä pärjää kun on kaukaa viisas ja läheltä hyvän näköinen.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Mies menee, mies tekee, ja vastaa itse omista tekemisistään"

sama homma lyhyempänä T. Rautavaaran sanoin:

"Itse tuoppini jäljet mä tunnen"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös