Olympialaiset 2018 – infoketju

  • 16 629
  • 50
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eurosport Playerille on tämän kuun ajan briteissä promokoodi UK99, jolla sen saa kuukaudeksi yhdellä punnalla. Otin sen viime viikonloppuna (käytin tilatessa VPN:ää) ja tuntuu pelaavan. Kännykällä olen kokeillut ja Chromecast toimii telkkariin, eikä ole tarvinnut VPN:ää enää tilaamisen jälkeen.
Kiitos vinkistä. Nappasin itsekin tuolla punnalla ko. palvelun ja tosiaan näyttää toimivan ilman vpn:ää maksun jälkeen.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Siis eikös se nyt kuitenkin ole sunnuntaiaamuna 8.30 Suomen aikaa? Ei kai ne Koreassa keskellä yötä pelaa?
Juuri näin. Tuli äsken mieleen tuo harjoituspeli ja hokasin että ei kai ne sitä keskellä yötä pelaa, ja meinasin tulla korjaamaan asian. Striimisivulla asia vaan on ilmaistu epäselvästi, eli on sekä 8:30 että 8:30PM.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Minulla oli tarkoitus tilata Olympialaisten ajaksi kanavapaketti, johon kuuluu Eurosport 2 (lätkäkanava näissä kisoissa). Onneksi kuitenkin selailin eilen kanavia läpi ja ihmettelin, miksi maksullinen Eurosport 2-kanava näkyi minulla aivan mainiosti. Sähköpostista löytyikin viesti jossa Elisa kertoo "avasimme myös Eurosport 2 -kanavan maksutta olympialaisten ajaksi". Olin todella iloisesti yllättynyt, siinä säästyi 10 euroa. Onko ainoastaan Elisa näin avokätinen vai onko myös Sonerat ja DNA:t palkinneet katsojiaan ilmaisella Eurosport 2:lla?
 

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minulla oli tarkoitus tilata Olympialaisten ajaksi kanavapaketti, johon kuuluu Eurosport 2 (lätkäkanava näissä kisoissa). Onneksi kuitenkin selailin eilen kanavia läpi ja ihmettelin, miksi maksullinen Eurosport 2-kanava näkyi minulla aivan mainiosti. Sähköpostista löytyikin viesti jossa Elisa kertoo "avasimme myös Eurosport 2 -kanavan maksutta olympialaisten ajaksi". Olin todella iloisesti yllättynyt, siinä säästyi 10 euroa. Onko ainoastaan Elisa näin avokätinen vai onko myös Sonerat ja DNA:t palkinneet katsojiaan ilmaisella Eurosport 2:lla?
Ei näy ainakaan itsellä Telian kaapelissa.
 
Historian lehtien havinaa! Legendaarinen kiekkoselostaja palaa Leijona-ääneksi | SuomiKiekko

Suomi ja Tsekki aloittavat valmistautumisen Etelä-Korean talviolympialaisiin harjoitusottelun merkeissä sunnuntaiaamuna kello 8.30 Suomen aikaa. Ottelun tulee selostamaan legendaarinen jääkiekkoääni, Pentti ”Linkku” Lindegren”.

Hieno juttu, mutta linkin jutussa ei selviä missä hän tuon selostaa. Paikan päällä, studiossa, kotisohvalla ym. ja näkyykö ja kuuluuko tuo selostus jotakin kautta? Radiosta vai kenties telkkarista, ehkä jonkun nettistriimin kautta. Maksullinen vai maksuton jne?

Varmaa kuitenkin on Linkku tuon pelin selostaa sunnuntaiaamuna kello 8.30.
 
Hieno juttu, mutta linkin jutussa ei selviä missä hän tuon selostaa. Paikan päällä, studiossa, kotisohvalla ym. ja näkyykö ja kuuluuko tuo selostus jotakin kautta? Radiosta vai kenties telkkarista, ehkä jonkun nettistriimin kautta. Maksullinen vai maksuton jne?

Varmaa kuitenkin on Linkku tuon pelin selostaa sunnuntaiaamuna kello 8.30.
Lopussa luki "tästä" ja sieltä pääsee "tänne": Leijonat on Livestream
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Tietääkö joku mistä löytyy matsikohtaiset kokoonpanot ennen päivän matseja? Leijonapörssiä tässä mietin..
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Näkyykö Suomen peli huomen aamulla mitenkään netin välityksellä maksuttomasti, en tarkoita streamejä. Pystyykö esim tv viideltä katsomaan nettitvtä tms
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Mistään mahtaisi nähdä otteluiden maalikoosteet? Vai mahtaisiko mistään, en jaksa tutkia enempää kun ei iihf:n sivulta ainakaan löytynyt
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mistään mahtaisi nähdä otteluiden maalikoosteet? Vai mahtaisiko mistään, en jaksa tutkia enempää kun ei iihf:n sivulta ainakaan löytynyt
Tätä samaa kaipailisin. Onko nyt oikeasti niin, että pitäisi jotain vitun koosteita varten hommata kisapassi Discoverylta? Ei ehdi joka peliä katsoa alkusarjassa, joten ihan mielelläni tsekkaisin maalit jossain muodossa. Areenaan niitä lienee turha odottaa tässä tapauksessa.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Tätä samaa kaipailisin. Onko nyt oikeasti niin, että pitäisi jotain vitun koosteita varten hommata kisapassi Discoverylta? Ei ehdi joka peliä katsoa alkusarjassa, joten ihan mielelläni tsekkaisin maalit jossain muodossa. Areenaan niitä lienee turha odottaa tässä tapauksessa.

Youtubesta löytyyy Slovakian ja Venäjän kooste. Slovenia - USA ei ainakaan vielä eilen.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kannattaa myös huomata, että Elisa Viihteen mobiilisovelluksella kisojen ajan Eurosport 1+2 ilmaisena. Kattavatko kyseiset tv-kanavat kaikki Suomen pelit? En tiedä. Tarvitseeko olla maksava Elisa Viihteen asiakas? Kyllä, eli ei siinä mielessä toki ilmainen. Samoin ainakin Maxivisionin mobiilisovelluksella näkyi TV5 niin, että tallentaa ohjelman ja aloittaa ohjelman katselun heti. Mutta tuossakin toki siis pitää olla Maxivisionin maksava asiakas. Ehkäpä muillakin operaattoreilla omia virityksiä.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Joo. Olen aika laiska niin maksoin tuon 9,99€ kun sitä ei tarvii perua. Mutta onpa perseestä ettei niitä maalikoosteitakaan tule mistään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Joo. Olen aika laiska niin maksoin tuon 9,99€ kun sitä ei tarvii perua. Mutta onpa perseestä ettei niitä maalikoosteitakaan tule mistään.
Tuohan on ihan hyvä hinta sinänsä, ja meinasin ensin itsekin ottaa. Onneksi en lopulta ottanut, kun tämä eka viikko on mennyt työsumaa purkaessa ja ensi viikko taas pitkälti reissussa. Ja näköjään maalikooste Suomen ottelusta olikin päiväsaikaan ilmestynyt Areenaan.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Onko kenelläkään tietoa miten Eurosportilla toimii ohjelman kesken aloitus? Huomenna ei taida kerätä aivan matsin alkuun niin olisi mukava kuitenkin aloittaa peli alusta?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Onko kenelläkään tietoa miten Eurosportilla toimii ohjelman kesken aloitus? Huomenna ei taida kerätä aivan matsin alkuun niin olisi mukava kuitenkin aloittaa peli alusta?
Varmaan hieman myohaista mutta kesken lahetysta voi kelata takaisin pain vain 5min. Eli kaytannossa pitaa odotella tallennetta joka kylla ilmestyy sivulle alle 5min tapahtuman paattymisen jalkeen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös