Olisiko Jatkoajan nimimerkki Yön Kärppä parempi päävalmentaja Oulun Kärpille kuin Lauri Marjamäki?

  • 3 107
  • 14

Kertokaa.


  • Äänestäjiä
    167

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Lauri Marjamäellä on hyvät näytöt 2010-luvun puolessa välissä. Minulla ei. Lauri Marjamäellä on epäonnistumisia 2020-luvulla. Minulla ei. Lauri Marjamäen pelikirja perustuu nykyisin huutamiselle, johon kuuluvat olennaisesti sanat "Luistele" sekä "Camaan". Minun ei. Lauri Marjamäen mielestä Ville Koivunen on sentteri. Minun mielestä ei. Lauri Marjamäen mielestä Westerholmia voi peluuttaa peräkkäisinä päivinä, vaikka siellä olisi laadukas kakkosmaalivahti Kokko tarjolla. Olen eri mieltä.

Tässä lähtökohdat: Yön Kärppä vs. Lauri Marjamäki - Parempi voittakoot!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lyhyesti ja ytimekkäästi: kyllä olisi.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tälle palstalle on melko kovat sisäänpääsykriteerit. Minäkin läpäisin ne vasta toisella yrittämällä herran vuonna 2010. Kärppien valmentajaksi tuskin kenenkään tie on tyssännyt liian huonoon itsensä esittelyyn, joten Jatkoajan foorumille pääseminen on vaikeampaa. Siksi luotan tässä täysin palstaveljen osaamiseen. Onhan hänkin tiettävästi läpäissyt joskus vaikean seulan tänne pääsemiseksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Entä olisiko Lauri Marjamäki parempi palstakirjoittaja Jatkoaikaan kuin Yön Kärppä?
Kuin me muka emme tietäisi millä nimimerkillä Lauri tänne nyt kirjoittelee.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kannustan rohkeasti ihmisiä arvailemaan avoimesti tätä nimimerkkiä.

Kisa, missä ei varmasti jää ilman palkintomatkaa, vaikka osuisi ohisektoriin!
Meinaatko, että kuuluisa punakynä heiluu tällaisen tempun jälkeen?

Helposti Marjamäki täällä paljastuisi, kun otteluseurannoissa olisi kissankokoisilla kirjaimilla ”LUISTELE, LUISTELE, AMMU, AMMU”.

En nyt lähde äänestystaktiikkaa vaihtamaan tässäkään, joten äänestin @FASlapsi
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jos et valehdellut lähtökohtia äänestän ”kyllä olisi”.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En usko, että Late pääsisi tiukasta seulannasta läpi ja saisi kirjoitusoikeudet palstalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös