Oletko tehnyt tämänkin aina väärin?

  • 1 495
  • 3

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kengännauhakeskustelun innoittamana rupesin etsimään tapoja tehdä solmu, joka pitää hiukan haasteellisempien nauhojen kanssa. AIka nopeasti minulle selvisi, että tämä oli jälleen yksi niistä asioista, joihin löytyy helppo ratkaisu. Ja nimenomaan vielä niin, että jää tunne, että on vain itse ollut hölmö lähes koko ikänsä. Olisi säästynyt monelta harmilta, kun olisi ajoissa edes yrittänyt etsiä vaihtoehtoista tapaa tehdä joku asia.

Ylen vinkki

Ian knot


Nyt ei siis etsitä mitään sukkahousuvinkkejä, vaan ihan uusia tapoja tehdä tuttuja asioita. Väittävät jopa, että todennäköisesti olet aina istunut pöntöllä väärin, mutta jätän tämän kotitehtäväksi.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hallelujaa!! Mulla on varrettomat patikkakengät, joidet pyöreät nauhat ovat liukkaat ja ilman tuplavarmistusta aina auki. Olin jo päättänyt vaihtaa nauhat ennen seuraavaa patikkareissua, mutta eipä enää tarvitsekaan. Tuon ensimmäisen vinkin avulla pysyvät takuulla kiinni. Kiitokset siis @Leon
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Ilmeisesti olen sitonut kengännauhanikin aina väärin, sillä teen tuon rusetin alkusilmukan oikealla kädellä, enkä vasemmalla. No.oppia ikä kaikki...
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuon ensimmäisen vinkin avulla pysyvät takuulla kiinni.
Tuohan kuullostaa kohtalaisen pelottavalta. Suihkun jälkeen kengät litisevät ja lotisevat. Seurauksena kynsisieni ja julmettu hajuhaitta? Olen kuullut, että kirurginen osasto hoitaa leikkauksia kahden päivän aikavarauksella. Siis irroittavat mätänevät kengät mätänevistä jaloista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös