Oletko myöhästynyt Jatkoajan vuoksi?

  • 2 743
  • 20

Oletko myöhästynyt Jatkoajan vuoksi?

  • Kyllä olen.

    Ääniä: 38 42,2%
  • En, mutta paniikki on tullut.

    Ääniä: 26 28,9%
  • En tietenkään.

    Ääniä: 26 28,9%

  • Äänestäjiä
    90

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Niin rakkaat palstalaiset.. Onko Jatkoaika aiheuttanut teille niin pahoja addiktioita, että olette myöhästyneet jostain? Joutuneet juoksemaan, että ehditte lentokoneeseen? Onko teidän taloudessanne tuttu lause: "Joo.. Oota hetki, mä tuun. Pitää vaan lukee tää Predatorin viesti!"?

Itsehän olen hiljakkoin kahtena peräkkäisenä aamuna (to&pe) tajunnut 10min ennen bussin lähtöä, että suihkussa on käymättä ja aamupala syömättä. Kiire ja juoksumatka siitä on tullut.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, itse täytyy myöntää, että muutaman kerran olen myöhässä hipsinyt luennoille vaikkei alunperin todellakaan ollut tarkoitus ja syynä nimenomaan Jatkoaika. Se "ihan vaan nopea vilkaisu" sai ajantajun unohtumaan, uppouduin johonkin ketjuun ja...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti dude
Onko teidän taloudessanne tuttu lause: "Joo.. Oota hetki, mä tuun. Pitää vaan lukee tää Predatorin viesti!"?


Ai nyt se on sitten minun syyni? Älä mulle ala.

Noh, mennäkseni asiaan niin kyllähän tämä satti aiheuttaa tuota myöhästelyäkin. Pahin virhe on juuri tuo ajatusmalli "mä vähän vilkaisen". Yllättäen se vilkaisu tuottaa kamalan urputuksen tarpeen ja huomaakin sitten istuneensa näppäriä takoen puoli tuntia putkeen. Näinhän tässä taas kävi kun tämänkin topicin bongasin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Koneella jumittaminen lasketaan kaiketi myöhästymiseksi jos/kun olisi pitänyt tehdä jotain muuta mutta huomaa istuvansa palstan ääressä liian pitkään. Tietysti on makuasia voiko esimerkiksi omasta nukkumaanmenosta myöhästyä, mutta vastaan kuitenkin myönteisesti.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En ole ainakaan merkitsevästi, mutta aiotun polkupyörän sijaan olen joitakin kertoja mennyt autolla töihin kun aamukahvittelu on venähtänyt.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Useaan otteeseen, joskin välillisesti. Siis liian myöhäisen selailun takia olen nukkunut pommiin. Nytkin pitäisi reilun viiden tunnin päästä olla pystyssä, mutta vielä pitää kyllä pari ketjua vilkaista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten ihmeessä tälläinen tuhansia vuosia vanha ketju voi olla pinnalla.

Mutta tottahan tuo on. Välillä voi esimerkiksi linja-autosta myöhästyä, kun pitää selailla palstaa. Ihan vain paikallisliikenteestä, ei kai kaukomatkoilta kukaan sentään jääkiekon takia myöhästy.

Nukkuminen on tietenkin se toinen asia, mutta jos tässä pari ketjua vielä kahlaisi.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Varmaan pariinkin otteeseen, selkeimpänä muistissa on kolmannen lapsen synnytys minkä ponnistusvaiheen meinasin missata kun näppäilin viestiä palstalle (JYP-Ässät 01.04.2013).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tätähän sattuu päivittäin, kun vähän käy vilkasemassa ja jo on keskustelun tiimellyksessä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aika monestikin on ainakin lähellä käynyt varmasti. Tätäkään ongelmaa ei olisi jos en olisi niin usein oikeassa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Valmistumisesta olen myöhästynyt pari vuotta.

Aikoinaan tai miksei vieläkin oli tarjolla softia millä pystyi katkaisemaan verkkoyhteyden ja lukita muitakin toimintoja tietokoneesta. Siihen pystyi laittamaan aikarajan tai sitten käynnistää koneen uudelleen. Ideahan oli juuri se, että kai sitä voi tunnin vielä Wordia nakutella, kun ei jaksaisi käynnistää uudelleenkaan.

Nykyään tietenkin pitäisi sulkea useita laitteita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen myöhästynyt töistä. Siksi avaankin Jatkoajan vasta töissä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei mitään sellaista, mutta tässä pitäisi muutaman tunnin päästä herätä ja siirtyä IC-junan ravintolavaunuun.

Kokeilin tällä kertaa sellaista lähestymistapaa, että pakkasin repun jo valmiiksi. Ehkä aamulla pääsee liikenteeseen sitten sujuvasti ja avaa palstan vasta junassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joskus on tullut kiirehdittyäkin Jatkoajan vuoksi. Onneksi on tullut tavaksi 1) Jatkoajan aamuraportti -> 2) Jatkoajan keskustelupalsta. Siinä kun tutkii viimeaikaisia näkemyksiä, voi avata vaivihkaa NHL:n sivut ja vilkuilla että mites se Pate sen maalinsa teki. Vaikka ainahan se tekee samoin sen, siis maalin.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Viitenä päivänä viikossa täytyy juosta junaan. Pakko katsoa kohokohdat yön peleistä ja sen jälkeen lukea kaikki uudet viestit nhl-osiosta ennen kuin saa nousta ylös sängystä.
 

chubster

Jäsen
Kyllä itselle on sellaista käynyt, että on saattanut pikkuisen töihinlähtö viivästyä kun aamupaskalla istuessa on tullut liian pitkään jatkoaikaa lueskeltua. Tähän toki myös vaikuttaa suolistosairaus minkä takia siellä pöntöllä menee aina määrittelemätön aika ennen kuin uskaltaa lähteä ajelemaan töihin.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kyllä, bussista parikin kertaa kun on jäänyt lukemaan jotain mielenkiintoista vääntöä täältä. Olen myös revennyt nauramaan ääneen täydessä ruuhkabussissa, kun joku oli kirjoittanut täällä jotain todella hauskaa, joka aiheutti spontaanin naurureaktion.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös