Oletko myöhästynyt Jatkoajan vuoksi?

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana dude, 24.01.2004 klo 09.16.

?

Oletko myöhästynyt Jatkoajan vuoksi?

1. Kyllä olen.

33 ääntä
    40,2%
  2. En, mutta paniikki on tullut.

26 ääntä
    31,7%
  3. En tietenkään.

23 ääntä
    28,0%
  1. dude Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kalevan Haukat
    Niin rakkaat palstalaiset.. Onko Jatkoaika aiheuttanut teille niin pahoja addiktioita, että olette myöhästyneet jostain? Joutuneet juoksemaan, että ehditte lentokoneeseen? Onko teidän taloudessanne tuttu lause: "Joo.. Oota hetki, mä tuun. Pitää vaan lukee tää Predatorin viesti!"?

Itsehän olen hiljakkoin kahtena peräkkäisenä aamuna (to&pe) tajunnut 10min ennen bussin lähtöä, että suihkussa on käymättä ja aamupala syömättä. Kiire ja juoksumatka siitä on tullut.

2. Roku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    En ole myöhästynyt, mutta pirun tiukalla oli viimeksi eilen aamulla että ehdin ajoissa töihin. Sama on tapahtunut melkein joka kerta kun aamulla herään hiukan turhan aikaisin ja ajattelen että "käväisen pikaisesti Jatkoajassakin".

3. Teacup Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    Heh, itse täytyy myöntää, että muutaman kerran olen myöhässä hipsinyt luennoille vaikkei alunperin todellakaan ollut tarkoitus ja syynä nimenomaan Jatkoaika. Se "ihan vaan nopea vilkaisu" sai ajantajun unohtumaan, uppouduin johonkin ketjuun ja...

4. Paitselo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
    Lainaus:
    Ai nyt se on sitten minun syyni? Älä mulle ala.

Noh, mennäkseni asiaan niin kyllähän tämä satti aiheuttaa tuota myöhästelyäkin. Pahin virhe on juuri tuo ajatusmalli "mä vähän vilkaisen". Yllättäen se vilkaisu tuottaa kamalan urputuksen tarpeen ja huomaakin sitten istuneensa näppäriä takoen puoli tuntia putkeen. Näinhän tässä taas kävi kun tämänkin topicin bongasin.

5. Musta Nuoli Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
    Koneella jumittaminen lasketaan kaiketi myöhästymiseksi jos/kun olisi pitänyt tehdä jotain muuta mutta huomaa istuvansa palstan ääressä liian pitkään. Tietysti on makuasia voiko esimerkiksi omasta nukkumaanmenosta myöhästyä, mutta vastaan kuitenkin myönteisesti.

6. Sanainen arkku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ne, joilta ei odoteta mitään ja JYP
    En ole ainakaan merkitsevästi, mutta aiotun polkupyörän sijaan olen joitakin kertoja mennyt autolla töihin kun aamukahvittelu on venähtänyt.

7. Silkkeri Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Useaan otteeseen, joskin välillisesti. Siis liian myöhäisen selailun takia olen nukkunut pommiin. Nytkin pitäisi reilun viiden tunnin päästä olla pystyssä, mutta vielä pitää kyllä pari ketjua vilkaista.

8. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders
    Miten ihmeessä tälläinen tuhansia vuosia vanha ketju voi olla pinnalla.

Mutta tottahan tuo on. Välillä voi esimerkiksi linja-autosta myöhästyä, kun pitää selailla palstaa. Ihan vain paikallisliikenteestä, ei kai kaukomatkoilta kukaan sentään jääkiekon takia myöhästy.

Nukkuminen on tietenkin se toinen asia, mutta jos tässä pari ketjua vielä kahlaisi.

9. Aces High Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät, Spurs, Red Wings
    Varmaan pariinkin otteeseen, selkeimpänä muistissa on kolmannen lapsen synnytys minkä ponnistusvaiheen meinasin missata kun näppäilin viestiä palstalle (JYP-Ässät 01.04.2013).

10. sinikettu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät
    Olen joskus tullut hieman normaalia myöhemmin jatkoajasta johtuen. Tyttöystäväkin tykkäsi tästä.

Hih hih.

11. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
    Tätähän sattuu päivittäin, kun vähän käy vilkasemassa ja jo on keskustelun tiimellyksessä.

12. adolf Jäsen

Aika monestikin on ainakin lähellä käynyt varmasti. Tätäkään ongelmaa ei olisi jos en olisi niin usein oikeassa...

13. KiVi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Somevastaava Tinni
    Valmistumisesta olen myöhästynyt pari vuotta.

14. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders
    Lainaus:
    Aikoinaan tai miksei vieläkin oli tarjolla softia millä pystyi katkaisemaan verkkoyhteyden ja lukita muitakin toimintoja tietokoneesta. Siihen pystyi laittamaan aikarajan tai sitten käynnistää koneen uudelleen. Ideahan oli juuri se, että kai sitä voi tunnin vielä Wordia nakutella, kun ei jaksaisi käynnistää uudelleenkaan.

Nykyään tietenkin pitäisi sulkea useita laitteita.

15. nummenkallio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SM-liiga, 1üga
    Olen myöhästynyt töistä. Siksi avaankin Jatkoajan vasta töissä.