Ohhoh!

  • 1 531
  • 2

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Syksyllä lojaaliuttaan Jokipoikia kohtaan kovasti vakuutellut Ari Aaltonen meni sitten valmentamaan SaPKoa...
<BR>
<BR>\"Kyllä minä olen viimeinen mies, joka tästä joukkueesta lähtee. Minähän en uppoavaa laivaa jätä.\"
<BR>
<BR>Hah...
 
M

mikkovan

Ka...perkele!
<BR>\"Turbo\" Aaltonen sanoi kauden alkupuolella, että hän on ensimmäinen jolta voidaan leikata palkkatuloja huonon rahatilanteen vuoksi, tiedä sitten paljonko on leikattu hänen yli 200 000mk:n tuloista.
<BR>Teemu? Mitä mieltä olet tästä uudesta valmentajasta Riiholasta?
<BR>Hänen kommenttinsa yksittäisten pelaajien kehittämisestä oli aika erikoinen, kun olen saanut sellaisen käsityksen, että jääkiekko on joukkuepeli.No, saa nähdä jatkaako vielä tämän kauden jälkeen kävi miten kävi.
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Minäkin ihmettelin hieman, kun Riihola tullessaan sanoi, että panee pelaajien henkilökohtaisen osaamisen kehittämisen joukkueen menestyksen edelle. Minua tuollainen ajatusmalli ei kiehdo yhtään, tulee vaan mieleen, että Jokipojista pyritään tekemään joku farmijoukkue joka kasvattaa yksilöitä, jotta isommat voivat sitten korjata työn hedelmät. Ei helvetissä. Annetaan Riiholan kuitenkin yrittää, en minä ainakaan tässä vaiheessa ala ketään tuomitsemaan. Mutta en kuitenkaan ota \"eräästä syystä\" tämän enempää kantaa Jokipoikien asioihin.
<BR>
<BR>Mitä tulee Aaltosen palkkaan, ihmettelen kovasti sen suuruutta. Mitä muuta näyttöä miehellä oli kyvyistään kun jotain tutkintopapereita? Sai mennä minun puolesta. Toisaalta ei pitäisi tuomita häntäkään, kun ei välttämättä tiedä kaikkia yksityiskohtia, mitä oikein tapahtui. Eli oliko kyse pelkästään rahasta, tuskin hän siinä tapauksessa ainakaan SaPKoon menisi, vai?
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: teemu 2001-02-10 17:04 ]</font>
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös