Odottavan aika - ai miten niin pitkä?

  • 869
  • 1

Carlos

Jäsen
Aina olen kuullut puhuttavan tästä sanonnasta, ja itsekin sen moneen kertaan todeksi havainnut, mutta tänään asia konkretisoitui minulle kyllä kristallinkirkkaaksi.

Täällä Milanossa meillä on menossa muuan projektin käynnistys, hiukan kaikenlaista häslinkiä, mutta ei mitään ihmeempiä. Tänään sitten aamusella eräs sinikauluksellinen työntekijä juoksee toimistoon hädissään ja huutaa soittamaan ambulanssia.

No viddu, mikähän siellä nyt on hätänä, eikun katsomaan. Eräs työntekijöistämme oli tullut osittain trukin (työntömasto) yliajamaksi. Eräs mies istui trukissa, ja juuri samalla sekunnilla kun hän lähti liikkeelle, tämä miespolo tuli trukin eteen kysymään jotain. No, jalkahan siinä sitten jäi trukin pyörän alle, ja samantien trukki "kiipesi" puoleen sääreen asti.

Voi viddu sitä huutoa, verensyöksyä, ja retkottavia lihankappaleita. Ambulanssin tulo kesti noin varttitunnin verran, mutta voin sanoa että se oli elämäni pisin varttitunti. Mitään kun ei oikein voi tehdä muuta kuin odottaa. Ja jos se oli minulle pitkä aika, mitenkähän mahtoi olla tälle työntekijälle jonka jalka mitä ilmeisemmin menee amputointiin. En edes osaa kuvitella...

Lienee sanomattakin selvää että työteho kärsi "lievän" kolauksen tästä itse kullakin.

Enivei, tämmöinen hauska sunnuntaipäivän tapaus, mutta nyt olisi mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksia, milloin odottavan aika on siis ollut ERITTÄin pitkä? Ja toivon että seuraava viesti ei ole sitten TJ 330 tjsp. ;-)
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ei onneksi ole noin pahaa juttua joutunut todistamaan, mutta tuommoinen omalle kohdalle sattunut pienempi tapaturma tulee itsellä mieleen.
Viime syksynä - itseasiassa kaksi päivää vajaa vuosi sitten - katkaisin fudismatsissa ranteen kohdalta käteni.
Sairaalaan kesti ajella jotakuinkin puolisen tuntia ja siinä tuskassa se tuntui jotakuinkin puolelta vuodelta. Täysin muodottomasti retkottavaa kättä kun katsoi, niin pelko velloi vatsassa, kylmä hiki valui otsaa pitkin + tietty se kipu, joka oli aivan saa-ta-nan kova.
Taisi siinä 20km automatkan aikana kulua puoli askia tupakkaa ja jokunen tuhat kipua kuvaavaa kirosanaa singahdella ilmoille.

Sitten tietysti saattaa tuntua pitkältä ajalta semmoinenkin, kun tulet naisen kanssa baarista jne... ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös