Nyt vituttaa!

  • 3 004 999
  • 11 368

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ollut. kohelossa ei pellailemalla voiteta edes hännänhuippuja. Ja vetoa viivasta ilman maskia ja omia maalin edessä ei lasketa paikaksi.

Kurri voisi pitää rangaistustreenit valmennukselle, sen verran monta peliä on sösitty tai melkein sösitty, kun selkä on suoristunut kesken pelin ja aina 2 maalin johdossa...vaatimustaso ei ole tarpeeksi kova. Mikä on tietysti ymmärettävää, kun Jalosella on suojatyöpaikka tiedossa tulevia vuosia varten.
Kurrihan oli itse valmennuksessa tuuraamassa Raipea viime matsissa. Rangaistustreenit itse itselleen?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Loppukausi menee näin: Lokomotiv tulee ohistukaistaa runkosarjan lopussa ohi ja Jokerit valahtaa sijalle neljä. Playoffien ekalla rundilla tulee vastaan Skudran Torpedo ja Jokerit lähtee jälleen ennenaikaiselle lomalle. Saa ottaa talteen.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Loppukausi menee näin: Lokomotiv tulee ohistukaistaa runkosarjan lopussa ohi ja Jokerit valahtaa sijalle neljä. Playoffien ekalla rundilla tulee vastaan Skudran Torpedo ja Jokerit lähtee jälleen ennenaikaiselle lomalle. Saa ottaa talteen.

Vaikka ei tulisi Torpedot niin sitten voi tulla Dynamo Moskova tai Sotshi. Jokainen voi käydä katsomassa rekordit noita vastaan. Taitaa kausi päättyä joka tapauksessa tulee kuka vaan. Niin munatonta ja välinpitämätöntä on koko touhu ollut pitkään.


Palola, Jormakka ja Marjamäki eivät voi olla ensi kauden jengissä. Kolme saamatonta turhaketta.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Palola,Marjamäki,Jormakka luokatonta. Samoin heikkoa Joensuulta. Tehotonta pyörimistä.Lundinin ja Tolvasen puuttuminen paistaa kuuhun asti. Myös maalivahipelissä ollaan oltu huonompia jo monessa matsissa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
JBJ (se huonompi Jensen) pelasi paluunsa jälkeen pari peliä ihan hyvin, mutta nyt on vajonnut sille tasolle, jossa oli ennen loukkaantumistaan. Turhia riskejä hyökkäyspäässä ja monesti se on sitten Jensen, joka luistelee vastustajan perään kun tämä on läpiajossa. Tykkää myös monesti tuplata Lauridsenin kanssa ukkoja omassa päässä, jolloin taas jää joku auki maalin eteen.

Vähän alkaa tulemaan jo korvista ulos se klisee, että helppoja pelejä ei tässä sarjassa ole. No totta helvetissä on, jos tällainen rosteri pelaisi vaan vaadittavalla tasolla. Onko valmennuksella riittävästi auktoriteettia vai mistä kiikastaa?
 

Ovhj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko jollain tilastoa tai mitään faktaa mutta olen huomannut että rämön paluun jälkeen zapo ei ole ollut oma itsensä. Oli tulikuuma kun sai yksin pelata kaikki pelit ja rämö oli loistava kun palasi takaisin mutta nyt kilpailu on vaikuttanut negatiivisesti molempien otteisiin.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko jollain tilastoa tai mitään faktaa mutta olen huomannut että rämön paluun jälkeen zapo ei ole ollut oma itsensä. Oli tulikuuma kun sai yksin pelata kaikki pelit ja rämö oli loistava kun palasi takaisin mutta nyt kilpailu on vaikuttanut negatiivisesti molempien otteisiin.
Samaa olen ollut huomaavinani itsekin, mutta tänään(kin) kaaduttiin kyllä ihan johonkin muuhun kuin maalivahtiin.
 

Ovhj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa olen ollut huomaavinani itsekin, mutta tänään(kin) kaaduttiin kyllä ihan johonkin muuhun kuin maalivahtiin.
Kyllä mutta aikaisemmin tulikuuma zapo olisi päästänyt 0-1 maalia ja voitettu ja kaikki täällä olisi tyytyväisiä. Nyt kun maalivahdit on tavallisia kuolevaisia niin ongelmat on näkyvissä.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Tällä hetkellä vituttaa kiva-kiva-valmennus, fiksu tieteellinen ja moderni kesäharjoittelu ja meidän peli. Ja tämä sama peli kaiketi jatkuu ensi kaudella uuden teflonukon asettuessa ohjaksiin. Haluaisin Petr Skudran Jokereihin.
 

Gemondo

Jäsen
Loppukausi menee näin: Lokomotiv tulee ohistukaistaa runkosarjan lopussa ohi ja Jokerit valahtaa sijalle neljä. Playoffien ekalla rundilla tulee vastaan Skudran Torpedo ja Jokerit lähtee jälleen ennenaikaiselle lomalle. Saa ottaa talteen.

Jos itse saisin päättää, niin omassa "unelma-playoffkaaviossa" ensimmäisellä kierroksella pelattaiisin juurikin Skudran Torpedoa vastaan ja toisella kierroksella Znaroksin SKAta vastaan. Noista edes toisen voitto tuntuisi paremmallalta kuin jonkun Sotshin/CSKAn kaataminen vaikkapa konferenssifinaalissa.

Toivottavasti siis valahdetaan sijalle 4.

Onko jollain tilastoa tai mitään faktaa mutta olen huomannut että rämön paluun jälkeen zapo ei ole ollut oma itsensä. Oli tulikuuma kun sai yksin pelata kaikki pelit ja rämö oli loistava kun palasi takaisin mutta nyt kilpailu on vaikuttanut negatiivisesti molempien otteisiin.

Ei ole, mutta pitää selvittää. Mielenkiintoinen havainto.

Tällä hetkellä vituttaa kiva-kiva-valmennus, fiksu tieteellinen ja moderni kesäharjoittelu ja meidän peli. Ja tämä sama peli kaiketi jatkuu ensi kaudella uuden teflonukon asettuessa ohjaksiin. Haluaisin Petr Skudran Jokereihin.

Sama. Jos ei mestaruudesta taistella tosissaan kuitenkaan, niin olisihan se nyt kiva että pelattaisiin edes sellaista lätkää jota jaksaisi katsoa sen ~60 peliä tuloksesta riippumatta. Nyt näin ei ole ja ensi kaudesta eteenpäin todennäköisesti vielä vähemmän. Ihan kiva.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tällä hetkellä vituttaa kiva-kiva-valmennus, fiksu tieteellinen ja moderni kesäharjoittelu ja meidän peli. Ja tämä sama peli kaiketi jatkuu ensi kaudella uuden teflonukon asettuessa ohjaksiin. Haluaisin Petr Skudran Jokereihin.

Mä oon kans usemman vuoden pohtinut, että onko suomalaisilla valmentajilla oikeasti kompetenssia valmentaa huipputasolla. Kukaan ei oikein K.Jalosta, Jortikkaa ja Summasta lukuunottamatta ole pärjännyt missään ja esim. täällä arvostettu Westerlund saa tämmöistä palautetta omilta pelaajilta, niin paneehan se miettimään että onko niistä äijistä todellisuudessa mihinkään: Oma pelaaja lyttää Erkka Westerlundin valmennuksen: "Miten hän ei voi ymmärtää?" - KHL - Jääkiekko - Sport - MTV.fi
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon kans usemman vuoden pohtinut, että onko suomalaisilla valmentajilla oikeasti kompetenssia valmentaa huipputasolla. Kukaan ei oikein K.Jalosta, Jortikkaa ja Summasta lukuunottamatta ole pärjännyt missään ja esim. täällä arvostettu Westerlund saa tämmöistä palautetta omilta pelaajilta, niin paneehan se miettimään että onko niistä äijistä todellisuudessa mihinkään: Oma pelaaja lyttää Erkka Westerlundin valmennuksen: "Miten hän ei voi ymmärtää?" - KHL - Jääkiekko - Sport - MTV.fi

Näinpä. Ja erityisesti ihmetyttää se suomikoutsien kyvyttömyys ajaa oikein yhtään mitään muutosta kesken kauden, kuukauden tai yksittäisen ottelun sisällä silloin kun nähdään selvästi että homma menee perseelleen. Ylpeästi mennään sillä omalla systeemillä puihin, enkä oikein ymmärrä että miksi. Filosofisesti selitellään sitten jotain sekavia juttuja henkisestä kasvusta ja matkasta jne. kun ryssäkoutsit nauraa partaansa ja pelaa voitosta.

Kovin on hentoista meidän osaaminen kv. tasolla valmennuksessa 2010-luvulla jos puhutaan joukkueiden menestymisestä, tätä ei pari junnukisihem suonenvetoa muuta.
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
U20:en pelit muistutti hyvin paljon tämän hetkistä Jokerikiekkoa. Näennäistä hallintaa, mutta viimeistään lopussa kaveri kampeaa rinnalle ja rankkareilla ohi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
U20:en pelit muistutti hyvin paljon tämän hetkistä Jokerikiekkoa. Näennäistä hallintaa, mutta viimeistään lopussa kaveri kampeaa rinnalle ja rankkareilla ohi.
Yep. Eilinen päivitykseni Faceen kolmannessa erässä "Nuoret leijonat pelaa kuin Jokerit eli hallitsee peliä ja vie laukaukset. Toivottavasti lopputulos ei ole sama kuin Jokereilla viime peleissä lähes aina. Veto mulla sama kuin Jokereiden peleissä yleensä." Toi veto oli siis X.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Yep. Eilinen päivitykseni Faceen kolmannessa erässä "Nuoret leijonat pelaa kuin Jokerit eli hallitsee peliä ja vie laukaukset. Toivottavasti lopputulos ei ole sama kuin Jokereilla viime peleissä lähes aina. Veto mulla sama kuin Jokereiden peleissä yleensä." Toi veto oli siis X.

Paitsi että Jokerit hallitsee pääasiassa pelejä myös pelillisesti, Suomi lähinnä materiaalin ja yksilöiden turvin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Noin miljoonas tappio putkeen, tällä hetkellä Jokerit ei voita ainuttakaan joukkuetta. Jokerit häviää niin liigan häntäpäälle kuin myös liigan kärkijoukkueille.

Tän hetken puolustus on myös täys vitsi, kaksi tällä hetkellä pakkina pelaavaa ei ole edes liigatason pakkeja, saatikka että riittäisivät KHL:ssä.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa, että valmennus haluaa nyt kusta pelin omaehtoisesti. Viiden minuutin 3v3 jatkoajan pystyy aivan heittämällä pelaamaan kolmella hyökkysparilla.Näissä pareissa pitää olla pelaajatyyppejä, joilla on nopeat jalat ja nopea pää. Eli juurikin Regin-Jensen, Norman-Ikonen ja O'Neill-Moses.

Ei ole mitään järkeä laittaa kentälle kaksikkoa Niemi-Anttila, joilta kummaltakaan ei löydy ainakaan jalkoja. Anttila on menestyksekkäästi pelannut näitä Pihlströmin kanssa, mutta se on aivan toinen tarina. Mitäköhän Jalonen/Raipe tuossa mietti? Pelataan yhdellä parilla 0-0:aa, koska rankkarit ovat menneet niin helvetin hyvin?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä Anttila-Niemi pari normaalin peliajan perusteelka ihan perusteltu oli, nyt vain tuossa epäkiekossa 3vs3 Anttilan virhe kostautui.
 

faro

Jäsen
Viimeiseen kymmeneen peliin kaksi voittoa varsinaisella ja yksi rankkareilla. Loput seitsemän häviöitä. Lisäksi viimeiseen kymmeneen peliin tehty vain kerran yli kaksi maalia ja sekin tapahtui 4-3 rankkarivoitossa Ladaa vastaan. Kymmenen ottelun kuntopuntarissa idän toiseksi viimeisiä.

Ei siis kovin kummoinen jakso käynnissä
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Lisäksi viimeiseen kymmeneen peliin tehty vain kerran yli kaksi maalia ja sekin tapahtui 4-3 rankkarivoitossa Ladaa vastaan.
Eikös vast ikään voitettu Vitjazi 1-4 vieraissa, kai sekin lasketaan?! Toki kuntopuntari on synkkää luettavaa ja ilman huimaa voittoputkea oltaisiin viime kauden tilanteessa...
 

faro

Jäsen
Eikös vast ikään voitettu Vitjazi 1-4 vieraissa, kai sekin lasketaan?! Toki kuntopuntari on synkkää luettavaa ja ilman huimaa voittoputkea oltaisiin viime kauden tilanteessa...
Hupsista, kiitos korjauksesta. Ja tehtiinhän siinä toisessakin suorassa voitossa kymmenen peliä sitten Severstalia vastaan kolme maalia. Eli on tehty jopa kolmesti viimeisen kymmenen pelin aikana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös