Nyt vituttaa!

  • 3 006 261
  • 11 368

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Voitte run.... kämmenet verille siellä kahdestaan. :o)

Kiitos huihai siitä että sait mut hymyilemään ja nyt on aika lopettaa marttyyrina oleminen ja nousta kaivosta pois. Enään ei vituta muuta ku se, että meni yksi päivä hukkaan elämästä. Ja sitten ei muuta ku nokka kohti pudotuspelejä. Jokohan ensi viikolla tulee poffikortit......
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Ja sitten ei muuta ku nokka kohti pudotuspelejä. Jokohan ensi viikolla tulee poffikortit......

Eilen taisi ensimmäiset lähteä jo postiin, joten saatat saada haluamasi jo tämän viikon aikana.

Kunhan loukkaantuneet saadaan takaisin niin ei vituta enää mikään. Paitsi toki Mosesin tolppalaukaus.
 

Gamesaver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Joe Thornton
Itse ollut koko ajan sitä mielä, että parempi neljäs kuin kolmas mitä runkosarjaan tulee. Minskiä vastaan hyvät saumat mennä jatkoon jos puolustuspaketti pysyy kurinalaisena, mutta Lokomotiv tulee olemaan todella inhottava vastustaja kolmoselle.

Eikös Jokereilla ole ihan hengissä olevat mahdollisuudet kakkoseksi? Moskovan Dynamo voi maksimissaan olla kolmonen.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä, SKA:ta nekkuun sunnuntaina ja sitten tarvitsee kerätä jäljellä olevasta neljästä pelistä yksi piste SKA:ta enemmän. Vähän pelottaa millaista kotijoukkueen suosimista nähdään sunnuntaina kun SKA:n on todella tärkeä napata pisteet tästä pelistä.

Mites muuten paremmuus ratkaistaan joukkueiden pisteiden ollessa sama runkosarjan loputtua? Keskinäiset olisivat Jokereiden 3p voitolla sitten 2-2, SKA:lla harmilisesti lähes varmasti parempi maaliero. Tasatulos pisteissä ei taida riittää meille?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Eikös Jokereilla ole ihan hengissä olevat mahdollisuudet kakkoseksi? Moskovan Dynamo voi maksimissaan olla kolmonen.
Se on just näin, eli sunnuntaina on luvassa todellinen kuuden pisteen matsi SKA:ta vastaan. Voitto siitä ja kakkospaikka lännessä on enemmän kuin mahdollinen. Tappio tietäisi aika varmaa nelossijaa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mitä väliä sillä on, onko Jokerit neljäs vai toinen? HK Sotshi kuulostaa lähtökohtaisesti helpolta, mutta niin kuulosti Lukkokin pari vuotta sitten... Päinvastoin, nelospaikalta tulisi tod.näk vastaan Dinamo Minsk, jonka uskon Jokerien klaaraavan vähintään kuudessa pelissä.

Nyt ollaan vahvasti off-topicin puolella. Ihme, ettei kukaan ole avannut tänne playoff-ketjua. Olisi tilausta sille nääs.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Tuli mieleen, että eikö Mosesilta hylätty (ainakin minun mielestä) selvä maali joskus ehkä 20. pelin kohdilla? Tilanne meni kutakuinkin niin että Moses pääsi vauhdilla veskarin edustalle parkissa olleiden pakkien väliin kiekon kanssa, pakit veti kumoon, kiekko lirui maaliin ja Moses perässä veskaria sinäänsä estäen.

Ei siitä mitään merkittävää sinäänsä, mutta 36 olisi sen turvin kasassa näin 35+1 laskien.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli mieleen, että eikö Mosesilta hylätty (ainakin minun mielestä) selvä maali joskus ehkä 20. pelin kohdilla? Tilanne meni kutakuinkin niin että Moses pääsi vauhdilla veskarin edustalle parkissa olleiden pakkien väliin kiekon kanssa, pakit veti kumoon, kiekko lirui maaliin ja Moses perässä veskaria sinäänsä estäen.

Ei siitä mitään merkittävää sinäänsä, mutta 36 olisi sen turvin kasassa näin 35+1 laskien.

Jos samasta tilanteesta puhutaan, niin muistaakseni maalivahti torjui ensin tuon lirukiekon, jonka jälkeen Moses törmäsi maalivahtiin liukuen itse maaliin. Kiekko ei kuitenkaan tuossa tilanteessa missään vaiheessa ylittänyt maaliviivaa, vaan jäi muistaakseni maalin edustalle.
 

hashomer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks, Rishon Devils & Rishon Legion
Vittu mitä säälittävää paskaa!!! (kai tässä ketjussa sai kiroilla?)

Tää on varmaan jo vähintään kolmas peli putkeen, kun näkee koko joukkueesta, ettei kiinnosta paskan vertaa toi pelaaminen. Kaikista paras oli tää viimesin Zagrebin maalinjälkeinen vaihto. Siellä oli joukkue jo niin valmiina lähdössä pleijareihin, että maalinjälkeisessä vaihdossa jopa yksi pakki päätynyt puolustukseen, kun muut pelaajat oli jossain ihan muualla. Onneks Zagreb oli vähän nukuksissa siinä 4vs1 tilanteessa, ja Karlsson heitti ekaa kertaa vähään aikaan taas kunnon gamesaverin.

En kyllä tiedä, että miten hyvää tää sitten lupaa pleijareihin. Jos koko joukkue on jo valmiina pelaamaan pleijareita, niin näinköhän sinne sitten lähdetään taas takki auki, ja käy niin kuin siinä kuuluisassa sarjassa Lukkoa vastaan pari vuotta sitten... Toivottavasti olen väärässä, ja joukkue vaan yrittää säästellä energioita pleijareihin.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Eiköhän tässä nyt pyritä välttämään Lokomotiv, kun Moskovakin alkoi häviämään tahallaan. Varmistin on päällä Kykloopin käskystä...
 

hashomer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks, Rishon Devils & Rishon Legion
Ehkä tulin haukkumaan erän ajoissa, kun kolmanteen tultiin sitten oikeen asenteella mukaan. En tosin uskonut moiseen muutokseen viime matsien valossa.
Itse en ymmärrä tuota tahallaan häviämistä tässä tilanteessa. Siellä tulee paras seiskasta -sarja joka tapauksessa, ja jokainen joukkue tulee voittaa tiellä mestaruuteen. Voisi kuvitella, että pleijareihin olisi mukavampi lähteä edes jonkunlaiset hyvät pelit alla, ja että sellanen hällä väliä -vaihde tarttuu helposti jatkoonkin sitten.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä tulee paras seiskasta -sarja joka tapauksessa, ja jokainen joukkue tulee voittaa tiellä mestaruuteen.

Ei toki jokaista joukkuetta tarvitse voittaa. Gagariniin riittää, että voittaa sarjat neljää eri joukkuetta vastaan. Sillä taas on mahdollisen menestyksen kanssa paljonkin tekemistä mitkä mahdollisesti ovat noi ton matkan neljä joukkuetta. Jos siihen voi vaikuttaa itse, niin kyllä sitä kannattaa ainakin miettiä pari kertaa. Mun mielestä on iso ero onko reitti Minsk-ZSKA-SKA-itäjoukkue kuin vaikkapa SKA:n mahdollisesti flopatessa esim Lokomotiv-Dynamo-Zska-itäjoukkue. Toki mitä vaan voi tapahtua matkan varrella niin Jokereille, SKA:lle kuin ZSKA:lle eli turha sillä kolmoskierroksella ainakaan on vielä päätään vaivata.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Vaikka olen kuinka yrittänyt, en vain millään pysty syttymään tähän koheloon. Ei näistä vitun minskeistä saa minkäänlaista kiimaa päälle. Yksinkertaisesti sarjaan liittyy liikaa muovisuutta. Omistajana purjehtija vaihtunut puoliryssään. Tämmöset fiilikset nyt tällähetkellä.
Nyt on kyllä mennyt ihan ohi. Onko Hjalmari myynyt enemmistöosuutensa?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vaikka olen kuinka yrittänyt, en vain millään pysty syttymään tähän koheloon. Ei näistä vitun minskeistä saa minkäänlaista kiimaa päälle. Yksinkertaisesti sarjaan liittyy liikaa muovisuutta. Omistajana purjehtija vaihtunut puoliryssään. Tämmöset fiilikset nyt tällähetkellä.

Hyss, pojat on playoff-kiimassa. Ollaan samassa veneessä, mutta meidän vastarannan kiiskien kannattaa olla täällä hissuksiin muistella kaiholla vaikka tätä: Kaikki Jokerit Maalit Play-Off Sarjassa HIFK:ta Vastaan! - YouTube
 

Jeffrey

Jäsen
Aivan helvetillisen turhaa, ja pelkästään itsensä kiusaamista verrata tätä mihinkään HIFK sarjoihin. Montako niitä nyt todellisuudessa edes oli esim. viimeisen 30 vuoden aikana? Niistäkin edellinen oli melko antikliimaksi, kun Jokerit vei peliä täysin suvereenisti. Suurin osa Jokereiden playoff sarjoja oli näitä saipoja, kalpoja, blueseja ja lukkoja vastaan. Kärpätkään eivät herättäneet yhtään ketään ennen kun otettiin pari kertaa dunkkuun. Ja saarenheimo teki sen käsi maalin.

Verratkaa sitä HIFKta vaikka SKAhan ja Peltosta Ilyaan.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Aivan helvetillisen turhaa, ja pelkästään itsensä kiusaamista verrata tätä mihinkään HIFK sarjoihin. Montako niitä nyt todellisuudessa edes oli esim. viimeisen 30 vuoden aikana? Niistäkin edellinen oli melko antikliimaksi, kun Jokerit vei peliä täysin suvereenisti.

Antikliimaksi? Anna mun kaikki kestää taas. Jos edellisen kauden megalomaanisen pettymyksen jälkeen voitetaan vihollinen suoraan neljässä pelissä niin se on kyllä suurin täyttymys mitä kannattajana voi saada heti mestaruuden jälkeen. MuoviKHL ei ikinä tule tarjoamaan samaa fiilistä kuin Hardtin jatkoaikamaali jullien verkkoon tuolloin. Piste.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Verratkaa sitä HIFKta vaikka SKAhan ja Peltosta Ilyaan.

SKA on mulle yksi ryssäjengi muiden joukossa, ei muuta. Antikliimaksi sweepata suuri mestarisuosikki jullit? Enpä viitsi kommentoida mitään. Emme katso selvästikään asioita samasta näkökulmasta, joten jätetään tämä tähän.
 

Jeffrey

Jäsen
SKA on mulle yksi ryssäjengi muiden joukossa, ei muuta. Antikliimaksi sweepata suuri mestarisuosikki jullit? Enpä viitsi kommentoida mitään. Emme katso selvästikään asioita samasta näkökulmasta, joten jätetään tämä tähän.

HIFK oli/on mulle aina ollut yksi hurrijengi muiden joukossa. Ehkä vastakkainasettelu vaan toimii mulle. Aika paljon saa värittää, että tuon kevään HIFK:sta sai mestarisuosikin, niin sekaisin ne oli. Mun papereissa tuo sarja meni vähän lyödyn lyömiseksi. Toki jos tarpeeksi suurella haulikolla ampuu, niin kyllähän sekä Jokerit, HIFK ja Kärpät olivat suuria mestarisuosikkeja ihan joka kausi.

Ymmärrän sen, että muutos ottaa aikansa, ja kaikki ei sitä hyväksy. Mutta eikö nyt olisi vain jokaiselle parempi olla haikailematta aikoja, jotka eivät välttämättä enää koskaan palaa.

Toki tuon edellisen Julli -sarjan arvoa saattaa minun papereissani laskea myös se, että seurasin sen myös ulkomailtakäsin. Tilanne on nyt siis minulla täysin vastaava tuohon verrattuna.

Sain minäkin joskus mopolla ajellessani suuremmat kiksit, kuin tänäpäivänä ajaessani keskiluokkaista urheiluautoa. Nää nyt vaan on asioita joita joko voi murehtia, tai olla murehtimatta. Itse päätän olla murehtimatta ja nauttia niin suurella sydämmellä kuin suinkaan voin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pudotuspelisarja HIFK:ta vastaan on perinpohjaisin, selkein, vastaansanomattomin, ehdottomin ja täydellisin sanakirjaesimerkki antikliimaksin vastakohdasta. Kaikki hienoimmat tarinat urheiluissa syntyvät kahden käsitteen ympärille; englanniksi rivalry ja derby. Karvain tappio, jonka olen urheilussa kokenut, oli kuudes peli HIFK:ta vastaan himassa vuonna 2011 omana syntymäpäivänäni. Rakkain voitto on puolestaan seuraavalta keväältä, kun 79:54 tapahtui. (1990-luvun mestaruuksia seurasin teeveestä). Joku SKA on kiva voittaa sen takia, että Jokerit voittaa ja tavallaan siksi myös, että on kliffaa laittaa kapuloita huonojen ihmisten rattaisiin, mutta HIFK:hon ei SKA:ta voi koskaan verrata. Itse asiassa olen jopa valmis kyseenalaistamaan sellaisen ihmisen älykkyyttä ja vähän muutakin jos toista väittää.

Siltikin olen väärässä ketjussa, koska olen ihan suht innoissani menossa Jaffalaan tsiigaamaan miten kaikkien aikojen suomalainen seurajoukkue on virittäytynyt pudotuspeleihin.

Se mikä muuten ärsyttää helvetisti, on, että Jokereiden kaikissa fanituotteissa tuntuu tätä nykyä olevan KHL:n logo. En ikinä tule kantamaan KHL:n logoa päälläni, mutta Jokereiden logoa kannan mielelläni. Liiga-aikoina ei ollut tätä ongelmaa, koska sen logo ei ollut osana fanituotteita. Mitä varten nyt on toisin?
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärrän vitutuksen, koska eihän tuohon IFK-sarjan kiimaan päästä koskaan KHL:ssä. Itselläni seuraaminen onkin mennyt enemmän hyvän jääkiekon katsomiseen fanituksen sijaan. Kun tuota koostetta katsoo, niin siinähän vastustajan puolustajat suorastaan väistelevät meidän hyökkääjiä ja pygmivahdilla on ihan perusasioista lähtien kaikki pielessä. Noin paskoja vihulaisia ei KHL:stä löydy, mikä ehkä kuitenkin kääntää asetelman KHL:n hyväksi.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Itelle taas joka ikinen IFK-peli viimeisten kausien aikana oli yhtä paskaa mitä kaikki muutkin pelit Liigassa. Oli kyseessä sitten pleijarit tai runkkari. Ei vaan herättänyt vastustaja mitään tunteita. Jatkoaikamaali Hardtin tyyliin olisi tuntunut ihan yhtä hyvältä SaiPaakin vastaan ja se tuntuisi ihan yhtä hyvältä SKAta vastaan. Mua edelleen nyt vaan ihmetyttää se, että miten se on ne vastustajat ja se sarja mitkä ne tunteet herättää eikä Jokerit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös