Nyt vituttaa!

  • 3 006 272
  • 11 368

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit FC
E: Kurri ja kumppanit ihan tossun alla noiden Venäläisten kanssa. Tuskin on mitää sanavaltaa yhtään mihinkään.

Venäläiset omistavat 100% hallista, Kurri ja kumppanit 0%. Ei vaadi kummoista päättelykykyä tajuta ettei Kurrilla ole mitään sanomista, jos Roman haluaa maalata latonsa seinät.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täähän on loistavaa että saadaan taas joku pukukoppi-gate! Näin se vastakkainasettelu syntyy jos ei muuten perkele. Jokerit on kohta ku Jesse Owens Berliinissä 1938, kuinka hienoa tuleekaan hakea se pleijarivoitto Pietarin ladosta sikariportaan vedellessä kaviaaria väärään sieraimeen! Nyt saatana täysillä vaan Kovaltshukia päin heti ekasta vaihdosta lähtien ja äijää seinälle! Saa vetää mailalla jos siltä tuntuu!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Jokerit on kohta ku Jesse Owens Berliinissä 1938..

1938 tunnelma oli jo sen verran kireä, ettei Owensin olisi ollut järkevää vierailla Berliinissä, hymiö.

Mutta hyvähän se on, jos tämä pukukoppijuttu saadaan käännettyä voimavaraksi. Olisi muuten noin teoriassa aika helvetin outo ajatus, että Isomäen vieraskoppi maalattaisiin sinikeltaisin raumalaisvärein :)
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Air Canada Centerin vieraskoppi maalattaisiin Canadiensin väreihin - Ei varmaan ylittäisi uutiskynnystä Kanadassa ja herättäisi parranpärinää...

Tai ajatuksena: HIFK:n väreihin maalattu vieraskoppi liiga-Jokereiden hallissa, ja HIFK:n fanituotemyymälä käytävällä.

Onhan tuo nyt outoa.
 
Viimeksi muokattu:

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Olisihan se nyt aika ihme jos ei valitusta tällaisesta urpoilusta tulisi. Se että kerrotaan kuinka Jokerien ja kotihallin totaalinen häpäisy ei vituta, kertoo kyllä jotain. On todellakin olemassa parempia ja huonompia kannattajia ja tämän ketjun pari viimeistä sivua vain vahvistavat tämän paikkansapitävyyden. No mutta olkaa toki sitten kun parin vuoden sisällä palataan liigaan toivomassa jullien joukkueen makuun tuunattua vieraskoppia ja telttoihin pukeutuneille kannattajilleen vielä lisää fanikamaa meidän kotihallin käytävältä käsin.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Mun mielestä paskimpia faneja on ne jotka kuvittelee olevansa seuraa suurempia ja ne jotka hylkäävät jenginsä kun kaikki ei mene niin kuin itse tahtoo.

En todellakaan tykännyt tästä uutisesta, mutta ennen peliä kun tota vieraskoppia satuttiin Viasatilla näyttämään niin ei se kovin Ska-henkiseltä ainakaan mun silmään näyttänyt. Myyntipisteistä en osaa sanoa juuta enkä jaata.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Mun mielestä paskimpia faneja on ne jotka kuvittelee olevansa seuraa suurempia ja ne jotka hylkäävät jenginsä kun kaikki ei mene niin kuin itse tahtoo.
Kuin omalta näppäimistöltäni.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Mietityttää vaan, että mitä tässä pitää vielä tapahtua ennen kuin totuus avautuu jopa kaikkein paksupäisimmille kirjoittajille? Miten KHL on tuonut yhtäkkiä sellaisen meiningin, että jopa ''derbyssä'' on ok pitää vastustajan fanituotepistettä kotihallin käytävällä puhumattakaan siitä, että pelataan ''derby'' vierasjoukkueena kotona, kuten treenikaudella kävi? Jokerit pelaa toki hienoa kiekkoa mutta se onkin ainoa positiivinen asia tässä jatkuvassa megaluokan nöyryytyksessä. Venäjän talutusnuoraankin päästiin, kun Roman esitti Kurrille käsk..siis pyynnön käyttää Jokerien koppia. Mut hei, kendo on hyvää joten koko maailma voi ilmeisesti vaikka räjähtää ympäriltä kunhan show pyörii.

Jos pelkkä 60 minuuttia kiekkoa saa järjen sumentumaan faktoilta niin onnea vaan oikean elämän haasteisiin. Loppujen lopuksi se lätkän taso tai Jokerien tekemät maalit eivät merkitse mitään jos pohja joukkueen takana toimii tällä tavalla. Ei se päältä hyvän näköinen pizzakaan monelle maistu jos täytteet ovat läpimätiä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Venäjän talutusnuoraankin päästiin, kun Roman esitti Kurrille käsk..siis pyynnön käyttää Jokerien koppia.

Talutusnuorasta tuli mieleen että jos Jokerit alkaa pärjäämään liian hyvin niin uhkana on että pelaajabudjettia aletaan pienentää. Helpommaksi se ainakin tulee kuin voitto-bonuksien maksaminen SKA-pelaajille...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Talutusnuorasta tuli mieleen että jos Jokerit alkaa pärjäämään liian hyvin niin uhkana on että pelaajabudjettia aletaan pienentää. Helpommaksi se ainakin tulee kuin voitto-bonuksien maksaminen-SKA pelaajille...

Niin ja jos pärjää sittenkin, ulos koko KHL:stä. On teillä jutut.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Berliinin olympialaiset oli 1936
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit voittaa mahtavan kiekkoillan jälkeen 3-1 ja negatiivisuus ketju kuumana. WTF?

Jos on paha olla niin aina voi vaihtaa Nordikselle kannattamaan ja katsomaan niitä syöttöjä metrin taakse, oho, ala-arvoisia vetoja, sorry, päätöntä kohellusta, ooops, neverheard mikkihiiriä, Jokereiden ylijäämäkamaa jotka nyt loistaa naapurissa...

Nyt nautitaan! Näin hienoa peliä ei tarjoa kuin Jokerit!
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Jokerit voittaa mahtavan kiekkoillan jälkeen 3-1 ja negatiivisuus ketju kuumana. WTF?

Jos on paha olla niin aina voi vaihtaa Nordikselle kannattamaan ja katsomaan niitä syöttöjä metrin taakse, oho, ala-arvoisia vetoja, sorry, päätöntä kohellusta, ooops, neverheard mikkihiiriä, Jokereiden ylijäämäkamaa jotka nyt loistaa naapurissa...

Nyt nautitaan! Näin hienoa peliä ei tarjoa kuin Jokerit!

Sanos muuta, samaa mietin itse, Jokerit pelaa yli 30v seuraa seuranneena ehkäpä parasta lätkää ikinä ja silti hallilta lähtiessäni tunteet ovat ristiriitaiset. Toisaalta nautin paljonkin, että RR raahaa jenginsä ulos "Arenalta ilman pistettäkään, mutta....

Kaikki muu sitten onkin niin päin helvettiä. Mikäli pelkät voitot ovat ainoa asia mikä on tärkeää niin silloin voi varmasti nauttia, mikäli koko seuran epävarma tulevaisuus epämääräisessä omistajapohjassa ja liigassa huolettaa niin aika vaikea tässä on hymyillä.
 

jeani

Jäsen
Upea voitto! Roman Rotenbergin viimeaikaiset tempaukset kuten pukokoppigate x 2, SKA-kravatti, SKA-fanituotemyymälä Hartwall Arenalla koettiin yllätyksenä korkeintaan Kurikan suunnilla, joten niillä ei ole kovinkaan suurta "uusvitutusarvoa".

Sitten ketjun aiheeseen. Vituttaa, että osalle faneista esim. mainitut tempaukset ovat yhdentekeviä, tai jopa ok. Tai no itse asiassa ei sekään vituta vaan ennemminkin lähinnä surulliseksihan tuosta tulee.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jos Rotenberg on itse ollut nostamassa SKA:ta "suosta", niin miten se voi tulla kenellekään yllätyksenä, että tämä edustaa vielä SKA:ta? Jokerit on pelkkä sivuprojekti. Toki SKA:n fanimyymälä Jokereiden kotihallissa onkin jo todella absurdia, mutta minkäs teet. Tuskinpa ainakaan saivat yhtään suomalaisia faneja kalasteltua tämän illan esityksellä...

Sitten ketjun aiheeseen. Vituttaa, että osalle faneista esim. mainitut tempaukset ovat yhdentekeviä, tai jopa ok. Tai no itse asiassa ei sekään vituta vaan ennemminkin lähinnä surulliseksihan tuosta tulee.

Tuskinpa kukaan vähänkään itseään arvostava jokerifani tuollaista sulattaa. Kaikki eivät vaan jaksa maxpowermaisesti vuodattaa täällä kymmeniä sivuja näistä asioista.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Sitten ketjun aiheeseen. Vituttaa, että osalle faneista esim. mainitut tempaukset ovat yhdentekeviä, tai jopa ok. Tai no itse asiassa ei sekään vituta vaan ennemminkin lähinnä surulliseksihan tuosta tulee.
Ja noiden pitäisi kiinnostaa koska...? Osanotot suruusi mutta minua ei noisi vähempää kiinnostaa. Minua kiinnostaa se mitä kentällä tapahtuu. Jotenkin koomista että aikuiset(?) ihmiset jaksavat moisesta stressata.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Mitähän helvetin väliä on sillä millä värillä yhden vieraskopin hallin omistaja maalaa? Mun puolesta saa olla vaikka jullien logoja täynnä. Ei Jokerit sitä käytä. Ja ilman Rotenbergiä ei tätäkään matsia olisi tapahtunut. Ja eihän tuo fanikauppa nyt kauhean tyylikäs ratkaisu ole mutta aika pieni juttu loppujen lopuksi.
Pelataan maailman toiseksi kovinta liigaa ja sen yhtä kovinta jengiä vastaan ja vielä voitetaan. Silti jaksetaan negailla kaikesta. Ja muiden jengien kannattajat/provoilijat jaksavat olla "huolissaan" jokerifanien puolesta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Saanko kysyä teiltä, jotka ovat sitä mieltä, että "eeeeii toossa ny mittää, iha normi setti myydä vastustajan roippeita meijjän käytävillä", että mikä olisi se rapsu, joka katkaisisi teidän kamelinne selän?

Mua ei juuri nyt vituta mikään, koska Jokerit laittoi sille paskalle ryssäpojalle nekkuun kaatamalla KHL:n nimiparhaan joukkueen puhtaasti 3-1. Mutta ihmettelen, jos tällaisissa SKA-puljuissa ym. ei ole muka mitään ihmeellistä. Mä olen tyytyväinen etten tiennyt tällaisen ständin olemassaolosta itse tapahtuman aikana.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En tiedä. Mun mielestä kannatan Jokereita ihan oikein, mutta en jaksa vaivata päätäni vierasjoukkueen kopin värillä tai edes sillä että vierasjoukkueella on jaffalassa oma fanimyyntipiste. Nyt pelataan kuitenkin kansainvälistä sarjaa ja minusta on jopa hienoa, että annetaan mahdollisuus ostaa myös vierasjoukkueen fanituotteita muistoksi niitä haluaville.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
En tiedä. Mun mielestä kannatan Jokereita ihan oikein, mutta en jaksa vaivata päätäni vierasjoukkueen kopin värillä tai edes sillä että vierasjoukkueella on jaffalassa oma fanimyyntipiste. Nyt pelataan kuitenkin kansainvälistä sarjaa ja minusta on jopa hienoa, että annetaan mahdollisuus ostaa myös vierasjoukkueen fanituotteita muistoksi niitä haluaville.

Sama. Jos Pietarin areenalla olisi Jokereiden fanikoju Jokerit-matsissa, niin en pitäisi sitä ihmeellisenä tai SKA:ta halventavana temppuna.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt pelataan kuitenkin kansainvälistä sarjaa ja minusta on jopa hienoa, että annetaan mahdollisuus ostaa myös vierasjoukkueen fanituotteita muistoksi niitä haluaville.

Toteutuuko tämä kaikkia KHL-joukkueita vastaan vai pelkästään SKA:ta?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vaikka olenkin jaksanut sauhuta milloin mistäkin Jokereissa pielessä olevasta asiasta (ainakin omasta mielestäni) niin kuten edellä niin vierasjoukkueen kopin väri ei itseäni liikauta mihinkään suuntaan, Rotenberg saa omistamassaan hallissa värittää sen vaikka joka peliin eri väreihin jos siltä tuntuu eikä se pilaa päivääni. Periaatteessa tietenkin kotihalli on kotihalli ja vierasjoukkueen ei kuulukaan tuntea oloaan siellä kotoisaksi mutta niin pitkään kun sinne ei pistetä SKA:n logoa ja viirejä pysyvästi niin aika sama mikä sen värimaailma on. Ja SKA:n fanituotepiste ei myöskään haitannut, eihän sieltä mitään tarvinnut ostaa ja jos nyt joku SKA:n kannattaja sieltä sai itselleen hommatuksi jotain niin ei se ole minulta pois.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sama. Jos Pietarin areenalla olisi Jokereiden fanikoju Jokerit-matsissa, niin en pitäisi sitä ihmeellisenä tai SKA:ta halventavana temppuna.

Luuletko, että venäläiset SKA-fanit hyväksyisivät ko. myyntipisteen? Alkaa olla aikamoinen suomettumisen sävy jengin suhtautumisessa omistajan toimiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös