Nyt just vituttaa!

  • 2 554 432
  • 12 089

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tappara on kyllä Liigan junttimittarilla aivan ylivoimainen ykkönen. Joka toisella fanilla on vielä päässä se hohtavan oranssi suikka. Tampere kaupunkina ei kuitenkaan ole tämän junttiuden taustalla, koska Ilves on kaikinpuolin erittäin tyylikäs seura, vaikka urheilullinen menestys on, mitä on.

Äläs nyt. Ilveksellä on menestyvä futisjoukkue, kun taas Tappara on pelkkä kälynen lätkäjengi.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jani Lajusen tyhjään byyriin tehdyn jälkeen pisti silmään Erosen vitutus. Hienoa nähdä jotain tunnettakin. Toinen asia mikä koosteesta osui silmiin on tuo Puustisen lärvi. Vetääkö kaveri oikeasti viihteellä nykyään enemmän kuin reeneissä?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jani Lajusen tyhjään byyriin tehdyn jälkeen pisti silmään Erosen vitutus. Hienoa nähdä jotain tunnettakin. Toinen asia mikä koosteesta osui silmiin on tuo Puustisen lärvi. Vetääkö kaveri oikeasti viihteellä nykyään enemmän kuin reeneissä?

Joo mä katoin samaa, ehkä yritti osua johonkin (Törmäseen?), vai olikos se vaihtoaitio toisella puolella ;)

No joo, on tää kausi ollu kyllä aikamoista lätkä-vitutusta ihan alusta asti...
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kyllä vituttaa. Näiden tuplapelien piti olla taistelua runkosarjan voitosta ja mahdollisen finaaliuusinnan alkulämpöä. Sen sijaan IFK:lla pyyhitään jäätä voittavan joukkueen ja organisaation toimesta. Sokea Reettakin näkee, ettei IFK:lla ole mitään palaa kaataa Tapparaa neljästi parin kuukauden päästä. Ja kun viime kauden jälkeen ainoa järkevä tavoite on mestaruus, niin ei paljoa jäljelle jää.

On palattu keskinkertaiseen, sisäsiittoiseen saunaseuratoimintaan. Moni asia on organisaatiossa parantunut, mutta tärkein eli pelillinen anti on yhä suonenvetojen varassa. Tarvitaan urheilutoimenjohtaja systeemin ulkopuolelta. Tarvitaan seuran urheilutoimen arvojen tarkistus; voittamisen tulisi olla aidosti etusijalla.

edit. Pientä vertailua vielä joukkueeseen, jonka suonenvedot on vähän toisenlaisia... Kärpät on hyvä esimerkki organisaatiosta joka pohjimmiltaan on voittava. 2000-luvun menestynein joukkue, jolle tietysti tulee ohikausi tai kaksi kun menetetään kerralla liikaa tähtipelaajia tai tehdään hutihankintoja penkin taakse (Alatalo, Aravirta, Suikkanen). Kuinka moni kuitenkaan tämän ohikauden perusteella uskaltaa veikata, ettei Kärpät taas muutaman vuoden säteellä pelaa finaaleissa? Perkeleen Junno kaivaa kultakravattinsa esiin vaikka väkisin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka moni kuitenkaan tämän ohikauden perusteella uskaltaa veikata, ettei Kärpät taas muutaman vuoden säteellä pelaa finaaleissa? Perkeleen Junno kaivaa kultakravattinsa esiin vaikka väkisin.

Tämähän ei varmaankaan edes ole ohikausi, koska sieltä on aika hyvin noustu, vaikka tänään hävisivätkin. Siellä on noususuhdannetta ollut jo pitempään ja jos joku nousee takaa parin kuukauden päästä, niin se on Kärpät.

Milloinkohan se meidän nousukausi mahtaa alkaa. Ensi kautta odotellessa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämähän ei varmaankaan edes ole ohikausi, koska sieltä on aika hyvin noustu, vaikka tänään hävisivätkin. Siellä on noususuhdannetta ollut jo pitempään ja jos joku nousee takaa parin kuukauden päästä, niin se on Kärpät.

Milloinkohan se meidän nousukausi mahtaa alkaa. Ensi kautta odotellessa.
Älä naurata. Puolivälierät on mestaruus tällä orkesterilla, minkä tahtipuikkoa heiluttaa täysin pelin taksisista nyansseista tietämätön Suikkanen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sehän tätä kautta seuratessa onkin juuri vituttanut, että hienon viime kauden jälkeen sitä loogisesti ajatteli, että vihdoin ja viimeinkö tästä meidänkin joukkueesta tulisi sellainen kestomenestyjä edes jollain tavalla, mutta mitä vielä. Ollaan taas palattu niihin perinteisiin, joita tuntuu olevan tämä touhu noin yhdeksän kautta kymmenestä, kunnes tulee se suonenveto. Pyöritään siellä sarjataulukon puolivälissä ja otetaan kunnolla turpaan kärkijengiltä a'la Kärpät tai Tappara.
Sitten siihen jo turtuu ja ei edes muista, että pyöritään samoilla budjeteilla tai jopa kovemmilla ja meidät lasketaan sarjan suurseuroihin.

Perinteet on toistaiseksi olleet lähinnä sitä että vaihteleva runkosarja, sääliplayoffeista hikisesti jatkoon tai ulos ja viimeistään puolivälierissä sitten 4-1 turpaan.

Nämä heikot kaudet pystyisi helpommin hyväksymään, jos siinä olisi alla menestystä jollain mittarilla pidemmältä ajanjaksolta. Nyt tulee se yksi suonenveto ja sitten taas semmoiset viisi kautta keskitason puurtamista ilman mainittavaa suuntaa tai tulosta ja taas se suonenveto. Pitkä on tie, jotta homma saataisiin päinvastoin eli neljä kautta hyvää suorittamista ja jonkinlaista menestystä ja aina välillä se yksi kausi eli kausi jolloin ei nyt vain ihan lähde ja noutaja tulee puolivälierissä, mutta siitä taas kehitytään ja taas ollaan neljä kautta kärkitaistoissa.
Mutta ei.

Tappara pelannut nyt neljä vuotta putkeen finaaleissa ja on vahvasti taas sinne matkalla, Kärppien menestykset tietää kaikki, JYP taisi olla jotain 6/7 kertaa välierissä viime vuodet jne.
Samaan aikaan meillä on koko 2000-luvulla viisi välieräpaikkaa, joista kolme mitalia 1-1-1 saldolla.
Jollain saatanan HPK:llakin on kahdeksan välieräpaikkaa 2000-luvulla ja aivan alussa veti kuuden vuoden putken.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ai Tapparallakin on käytössä "suuren maailman tyyli" jossa yleisö huutaa maalintekijän sukunimen. Sokerina pohjalla kasariklassikko-maalilaulu life is life. Ehdotan että IFK vaihtaa maalilauluksi vaikka jonkun coco jambon ja aletaan huutamaan sukunimet; Miiihkalii TEPPOOOOOO!

Tää on mun ikuinen suosikkiaihe. Ja syy sille miksi silloin, kun olen Tapparan kotiottelua katsonut, olen ollut pakotettu laittamaan mute päälle kotijoukkueen tehdessä maalin.

Ajatukselle Coco jambosta olen tässä tyrskähdellyt eilisestä lähtien. Kovia ehdotuksia olisi muitakin kyllä.

Tappara on kyllä Liigan junttimittarilla aivan ylivoimainen ykkönen. Joka toisella fanilla on vielä päässä se hohtavan oranssi suikka. Tampere kaupunkina ei kuitenkaan ole tämän junttiuden taustalla, koska Ilves on kaikinpuolin erittäin tyylikäs seura, vaikka urheilullinen menestys on, mitä on.

Olen täysin samaa mieltä. Olin kauhuissani viime keväänä kun Helsingin jäähallikin oli puolillaan hauskaa hattua ja peruukkia kuin Skoda-cupissa konsanaan.

Skodasta puheen ollen, tänään ajattelin mennä hinkkaamaan Skodaani klo 15 ja teenkin sen perusteellisesti ja aikaa säästämättä.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Tää on mun ikuinen suosikkiaihe. Ja syy sille miksi silloin, kun olen Tapparan kotiottelua katsonut, olen ollut pakotettu laittamaan mute päälle kotijoukkueen tehdessä maalin.

Ajatukselle Coco jambosta olen tässä tyrskähdellyt eilisestä lähtien. Kovia ehdotuksia olisi muitakin kyllä.



Olen täysin samaa mieltä. Olin kauhuissani viime keväänä kun Helsingin jäähallikin oli puolillaan hauskaa hattua ja peruukkia kuin Skoda-cupissa konsanaan.

Skodasta puheen ollen, tänään ajattelin mennä hinkkaamaan Skodaani klo 15 ja teenkin sen perusteellisesti ja aikaa säästämättä.
Haha! Se ois niin paska että se voisi toimia! Funtsi mikä fiilis kun IFK latoo maaleja finaaleissa ja coco jamboo soi tauotta. Micke huudattaa punaista yleisömerta; IFK kuudes maali, maalintekijä numero 71, juuusoooo PUUUSTINEEEN!!!!!
Sit vielä vakuutellaan myöhemmin että biisin oikea kirjoitusasu on cocoa jumbo, hah hah.
Mr. President - Coco Jamboo - YouTube
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Haha! Se ois niin paska että se voisi toimia! Funtsi mikä fiilis kun IFK latoo maaleja finaaleissa ja coco jamboo soi tauotta. Micke huudattaa punaista yleisömerta; IFK kuudes maali, maalintekijä numero 71, juuusoooo PUUUSTINEEEN!!!!!
Sit vielä vakuutellaan myöhemmin että biisin oikea kirjoitusasu on cocoa jumbo, hah hah.
Mr. President - Coco Jamboo - YouTube

Ei helvetti, siinä vaiheessa tuosta ala-arvoisesta tekeleestä voisi jopa alkaa pitää... Pelottava ajatus! Voi tosin myös miettiä kuinka monta vuotta tuo ehtisi aivoja syövyttää ennen seuraavia finaaleja, saati että niissä mätettäisi maaleja.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisää pökköä vaan nyt pesään Liiga Studiossa. Törmäsellä skraga kiristyy kaulassa kyllä tällästen jälkeen. Hieno kiekkokierros edessä ja lähetys keskittyy HIFK:n ongelmalliseen kauteen.

Vittu.
 

Driver#66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu! Meillä on joukkue täynnä neitejä, eikä vois vähempää kiinnostaa vaikkei noista löysistä paskoista kukaan jatkais ens kaudella (poislukien Finley). Jos Arttu on oikeasti punainen ja hyvä kapteeni, ni nyt olis aika huutaa jätkille kopissa ja heittää niitä vaikka kiekoilla. Jotain pitää tapahtua!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Useamman kerran tänä kautena olisin saanut ilmaislipun IFKn matsiin, kerran olen käynyt ja sen verran vitutti koko paluumatkan hallilta Loviisaan niin olen jättänyt muut kerrat välistä ja keskittynyt katsomaan ruudusta ottelut. Ja Ruudun kauttakin olen jättänyt pari kertaa matsin kesken jota ennen tätä kautta ei ole ikinä tapahtunut. Kertoo jonkun verran siitä miten tunteetonta nykyjoukkueen "taistelu" on.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Useamman kerran tänä kautena olisin saanut ilmaislipun IFKn matsiin, kerran olen käynyt ja sen verran vitutti koko paluumatkan hallilta Loviisaan niin olen jättänyt muut kerrat välistä ja keskittynyt katsomaan ruudusta ottelut. Ja Ruudun kauttakin olen jättänyt pari kertaa matsin kesken jota ennen tätä kautta ei ole ikinä tapahtunut. Kertoo jonkun verran siitä miten tunteetonta nykyjoukkueen "taistelu" on.

Ilmaislippuja tarjottiin minullekin päivän otteluun, jopa kahdelta taholta. Ei tullut mieleenkään mennä mieltäni pahoittamaan. Ruutua lähdin kotoa pakoon työpaikan parkkihalliin. Ainakin mun auto kiiltää nyt, jotain positiivistakin siis.

Ensi lauantaina on pakko mennä, koska tytär kärttää.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
..........Ajatukselle Coco jambosta olen tässä tyrskähdellyt eilisestä lähtien. Kovia ehdotuksia olisi muitakin kyllä........Skodasta puheen ollen, tänään ajattelin mennä hinkkaamaan Skodaani klo 15 ja teenkin sen perusteellisesti ja aikaa säästämättä.

@Schwein; onnittelut hienosta maalista eilen Wigania vastaan. Coco Jambo -biisiin voisi yhdistää Lapioleidit heittämässä Coco Pops -pakkauksia innostuneille katsojille. Tämähän olisi enemmän kuin sata jänistä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä vituttaa ettei IFK saa ylivoimia, ei edes silloin kun kaverin maila napsahtaa Petrelliä naamaan ja koko kausi ollut tätä ettei ylivoimia meinaa tulla IFK:lle sitten millään! Varmaan olisi tuo KalPan maalikin hylätty jos olisi mennyt toisinpäin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä vituttaa ettei IFK saa ylivoimia, ei edes silloin kun kaverin maila napsahtaa Petrelliä naamaan ja koko kausi ollut tätä ettei ylivoimia meinaa tulla IFK:lle sitten millään! Varmaan olisi tuo KalPan maalikin hylätty jos olisi mennyt toisinpäin.

Näin vain tuon Kalpan ekan maalin pikaisesti kännykän ruudulta. Mitä vittua? Siellähän oli varmaan kaikki vastustajan pelaajat läjässä maalivahdin alueella kun kiekko survottiin sisään.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä vituttaa ettei IFK saa ylivoimia, ei edes silloin kun kaverin maila napsahtaa Petrelliä naamaan ja koko kausi ollut tätä ettei ylivoimia meinaa tulla IFK:lle sitten millään! Varmaan olisi tuo KalPan maalikin hylätty jos olisi mennyt toisinpäin.

HIFK on saanut vähiten yyveetä koko liigassa, ylivoimaisesti. Totta.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Sinne valahti tuskaisen jengin kahden erän kova duuni viemäriin sekunneissa. Kalpan juniori ajaa hyvin maalille mutta eikö se kuitenkin kaatanut Keken tuossa ja sitten sohitaan porukalla kiekko maaliin, voi vittu. Ja heti perään kiekkoa haudotaan omissa niin kauan että se varmasti riistetään ja mahdottomasta kulmasta kiekko maaliin. Vittu että syö miestä, koko kausi menee päin vittua ja kerrankin kun on ryhdikäs IFK kentällä ja vähän näkyisi valoa tunnelin niin matto temmataan jalkojen alta. Saatana, nyt samaa taistelua ja kolme pinnaa himaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taas KalPan mies maalivahdinalueella iskemässä kiekkoa pönttöön ja peli ohi vittu!
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Tuomareiden piikkiin on niin narrimaista, että siihen on turha lähteä. Kyllähän tämä taas aivan kauheeta kurapaskaa on ollut. Mutta keskusteluja ollaan käyty ja lipun hinta pitää perustella jne jne.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joo, ennemmin kuin tuomareita voi kyllä syyttää ihan omaa peliä. On tämä, on tämä.
 

pahamaineinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kyllä kiristää huolella. Enpä olisi vielä pelin puolessa välissä uskonut, että ifk läthtee ilman pisteitä himaan. Ja kyllä tuomareista saa ja pitääkin valittaa jos siihen on aihetta. Tänään oli.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös