Niko Kapanen – ”Lalli” palasi vihdoin kotiin

  • 17 972
  • 53

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kiitos, Lalli - hämeenlinnalainen kiekkolegenda!

Hyvä kirjoitus Ikävänkantaja, allekirjoitan kauttaaltaan.

Oli mahtavaa saada aikanaan seurata Lallin murtautumista Kerhon edustukseen ja dominoivan liigaa legendaarisen teletappiketjun aivoina. Oli jo silloin selvää, että näin lahjakas pelimies ei montaa vuotta liigassa ja kasvattajaseurassaan pelaa, mutta arvostan tätä kunniakasta paluuta kotiin ja kuten edellä kirjoitettiin, niin todellakin Kerhon uuden nousun alku sai Kapaselta juuri ne kasvot, jotka sille kuuluivatkin.

Yksin siinä pitäisi olla riittävästi perustetta numeron jäädyttämiselle.

Seuraava kysymys onkin, että onko se jäädytettävä numero tämä 39, jolla hän viimeisen kauden pelasi ja maajoukkueessakin esiintyi. Vai se 21, jolla suurimman osan peleistään Kerhon paidassa pelasi?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiitos Lalli!
Kyynel tuli silmäkulmaan kun luin lopetuspäätöksestä.
Tulit kuitenkin kotiin ja vielä kerran veit joukkueen pidemmälle kuin kukaan uskalsi arvatakkaan.

Niin moni osaa minua paremmin kirjoittaa ne asiat mitä päässä liikkuu, kiitos!
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Kiitos Lalli! Mä jätin jäähyväiset jo 31.3. voittoon päättyneen play offs game 6:n aikaan. Jotenkin ilmassa oli jo silloin aistittavissa, että tämä oli tässä ja kyseessä oli viimeinen virallinen esiintyminen Kotiareenalla. Jätti-iso palanen kokemusta ja esimerkillistä johtajuutta puuttuu nyt kopista ja korvaajaa saa etsiä kyllä pitkään. Upea tyyppi ja upea ura! Kaikkea hyvää reserviin!
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiitokset Lallille. Itsekin olen yksi niistä, joista Teletappien pörräys aikanaan teki lopullisesti Kerho-fanin. Aina sitä on tullut ihailtua Lallin viileyttä ja peliälyä. Molempia saatiin vielä kerran nähdä viime kaudella, vaikka tietysti ikä ja rikkonaiset kaudet olivatkin jo merkkinsä jättäneet.

Leppoisia "eläkepäiviä" ja menestystä siinä mitä alkaa tekemäänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös