NHL18 – Hockey Ultimate Team

  • 212 156
  • 964

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Pakko tarttua tähän. Itsellä ei Pavelski toimi ei sitten yhtään, vaikka 87ovr kaveri pitäisi olla ykkösketjun miehiä omassa jengissä.. Täysin vailla tehoja hiihtelee mutta alivoimalla toki ihan ok kaveri.

Mikä logiikka tässä on, että eri ukot sisältäisivät jotain "salaisia sisäisiä ominaisuuksia", joiden mukaan ne joko toimivat tai eivät. Ainakin oman käsitykseni mukaan pelaajan osa-aluearvot ovat juuri ne, mitä pelaajakortissa lukevat. Siihen pituus/paino, niin pelaajan ominaisuudet ovat siinä. Toki esimerkiksi pelikäsitysarvojen merkitystä on vaikeahko saada tarkkaan selville 1vs1-peleissä.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mikä logiikka tässä on, että eri ukot sisältäisivät jotain "salaisia sisäisiä ominaisuuksia", joiden mukaan ne joko toimivat tai eivät. Ainakin oman käsitykseni mukaan pelaajan osa-aluearvot ovat juuri ne, mitä pelaajakortissa lukevat. Siihen pituus/paino, niin pelaajan ominaisuudet ovat siinä. Toki esimerkiksi pelikäsitysarvojen merkitystä on vaikeahko saada tarkkaan selville 1vs1-peleissä.

No näinhän se periaatteessa meneekin, ettei samoissa pelaajakorteissa eroja ole. Toki joku pelaaja saattaa sopia jonkun konsolipelaajan pelityyliin paremmin (?). Mutta enemmän tämä pohdiskelu kuuluu vain osana oman konsolipelaamiseeni, että pelaajia kohtelee ikään kuin oikeina pelaajina, joilla voi muka olla hyviä ja huonoja päiviä jne. Vaikea selittää mutta lisää mielenkiintoa pelaamiseen, kun pelaajia ei vain ajattele kortteina vaan oikeina oman jengin pelaajina.

Sitä toki en osaa selittää miksi se Pacioretty iskee liukuhihnalta maaleja muihin oman joukkueeni pelaajiin verrattuna, vaikka useammalla kaverilla on paremmat laukaisu- & hyökkäysarvot kuin MaxPacilla.

Edit.
Edelliseen liittyen: siksi en esimerkiksi voi peluuttaa pelaajia väärillä pelipaikoilla, koska eihän joku umpisentteri nyt vain ole laitahyökkääjä, vaikka pelissä hänen arvonsa (esim. paska aloitustaito) sopisivat laituriksi. En siis itse katso pelaajan ominaisuuksia liikaa vaan vertaan heitä oikean maailman vastaaviin pelaajiin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Pystyykö HUT pelaajatilin poistamaan HUTista itse? Yhdellä tutulla oli huikee jengi ja kolikoitakin yli 2 miltsii. Nyt ilmoitti vaan et lopetti ja tosiaan ei kaverin pelaajanimeä löydy HUTista enää. Muualta löytyy kyllä... Olisko tullut bännit vai pystyykö ton siirtämään toiselle käyttäjälle?
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahs, taas vaihteeksi tappio jatkoajalla kun pingi pomppaa 30stä tonniin..

Siitä sit vastustaja polkee ja lämää vähän sinnepäin ja thats it..

Ittella sitäennen kahden äijän ylivoimaa nelisen minuuttia ja paikkoja,mutta kun ei mene niin ei..

Onkohan tässä netissä oikeesti jotain vituillaan kun toi pingi noin pomppaa ratkaisuhetkillä, vai onko tää sitä icetilttiä..?

Muilla pinginpomppimista ratkaisuhetkillä..?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itsellä aika samantasoinen poppoo. Tuohon Forsbergin tilalle kannattaa kokeilla Marneria/Nylanderia. Halpoja ukkoja nopeita ja tekevät myös tulosta. Staalin tilalle halvalla saa 86 alotuksen omaava O'Reilly tai sitten esim jos nopeampaa etsii niin Duchene/Giroux(hyvät aloitukset). Jonesille/Klinbergin tilalle voi koitella jotain hyökkääjääkin tai sitten itsellä hyvin toiminut Seabrook.
Seabrook-Keith löytyykin ykköspakkiparista. Toisessa on Subban-Josi ja kolmoses Evolaine-EvoWerenski.

Marner, Nylander ja O'Reilly löytyvät kokoonpanon ulkopuolelta. Itse en tykkää käyttää peliin merkattuja hyökkääjiä 5vs5-ketjuissa pakkeina, viivamiehinä YV:ssä kylläkin. Menee ainakin itseltäni hohto pelistä, kun peliin merkattuja hyökkääjiä pistetään pakeiksi. Ainakin saisi jotenkin vaikuttaa pelaamiseen näillä pakkeina käytetyillä hyökkääjillä, kun pelaavat täysin eri pelipaikalla, missä heidän kuuluisi pelin mukaan pelata.
 

KukkosLasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Päätin viime viikolla sitten räjäyttää pakan kun 3. divariin noustuani taululla oli 0-0-6. Bergeronit, Josit, Murrayt, Weberit, Panarinit yms muut turhuudet(yli puoli joukkuetta) ulos ja saamattoman S-kemian vaihdoin nyt erinomaisesti toimivaan TN-kemiaan. Lisäksi käytössä on Fs. Nyt hiihtelen 2. divarissa.
Joukkue näyttää tältä:

1.ketju Seguin-Crosby-Gaudreau

Luonnollisesti paras vaikka Seguin pieni pettymys onkin. Kun nostin Gaudreaun ykösketjuun Crosbyn kaveriksi alkoi tehoja syntyä liukuhihnalta.

2.ketju Kessel-Giroux-Hall

Giroux on hyvä ja Kesselin ranari ihan pysäyttämätön kun otin FS:n käyttöön. Hallin onetimerit uppoaa aina.

3. Ketju MacKinnon-Duchene-Leino(FO)

Coloradon kaksikko tehnyt paljon tehoja kun laitoin yhteen. Alivoimat menee vastustajan päässä tällä kaksikolla. Leino huono statseihin nähden mutta legenda ja TN2 löytyy.

4. Ketju. Arvidsson-Couture-E.Kane

TN-kemian takia ostin Arvidssonin ja Couturen. Maaleja tulee joka kerta jäälle astuessa, toki taktiikoista olen tämän ketjun laittanutkin maksimitehokkaaksi. Kane ollut melkein alusta asti mukana ja todella hyvä.

Oikeastaan koko hyökkäys toiminut TN:n myötä.

Pakit:
Burns-OEL
Letang-Werenski
Ellis-Zetterberg(Mov)

Pakisto muuten heikko hyökkäyspäässä mutta Burns uskomaton. Yhden maalin häviöllä ollessani pelin lopussa ykköstaktiikkani on vetää Burnsilla one-timer viivalta. Tasoihin tullaan 80% varmuudella. Jos ei vielä löydy joukkueesta suosittelen lämpimästi.

Dubnyk- Rinteet ja Murrayt eivät saaneet rantapallojakaan kiinni niin testasin huvikseni Dubnykiä TN-kemian takia. Ollut loistava.

Pelistä menisi mielestäni idea jos käyttäisin siihen oikeaa rahaa. Haasteet olen tehnyt ja settejä jollain 50k mutta mitään kummoista en ole saanut. Paitsi Burnsin.
E. Toivottavasti nuita erikoiskortteja yms. ei julkaistaisi enää yhtäkään. Mutta kyllähän niitä vielä pari tuhatta tulee. Varmaan Crosbyn saa tammikuussa 10k.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ne, jotka eivät tykkää pelata niitä pelaajia vastaan, jotka lukittavat itsensä tietyksi pelaajaksi, niin varokaa nimimerkkejä PriceTheLegend ja PDIET12933. Ensimmäinen lukitti itsensä oikeaksi laitahyökkääjäksi, jälkimmäinen keskushyökkääjäksi. Tuskaa tuollaisia vastaan on ainakin itselläni pelata, kun pitää huomioida pelaajan lisäksi AI.

Edit: Konsolina PS 4
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Olenpas minäkin nyt päässyt Ultimate Team-pelimuodon makuun NHL18:ä. NHL17:ä en pelannut UT:a enkä myöskään FIFA17:a mutta näissä uusissa versioissa kokeilin sitä ja se tempasi molemmissa mukaansa - ensin FIFAssa jonka innoittamana kokosin äskettäin NHL:ssäkin joukkueen. Käytin ensin ennen joukkueen kokoamista aikaa pelaajakortteja huutokauppaamalla (siis niistä ilmaiseksi saatavista paketeista) ja sain yllättävänkin paljon kolikoita - yli 200000. En tosin ole varma mistä pelaajista tuo summa tuli mutta yksi kortti oli ainakin Patrik Laineen kortti josta uskon että aika iso osa on tullut. Eri asia kannattiko Laineen korttia myydä mutta nyt ainakin on kolikoita millä mällätä jatkossa.

Olen saanut nykyiseen joukkueeseeni hyökkäykseen mm. Mikko Rantasen ja Dustin Brownin ja puolustukseen mm. Anton Strålmanin sekä maaliin Antti Niemen. Aloitin juuri kauden tekoälyä vastaan. Aiemmin kun olen pelannut peruspelimuotoa olen useimmissa otteluissa kaatunut järkyttävään jäähymäärään. Nyt kahdessa ensimmäisessä pelissä jäähyjä tuli huomattavasti vähemmän ja se näkyi tuloksissa. Kauden avauspelin joukkueeni hävisi jatkoajalla 1-2. Joukkueeni tasoitti pelin loppusekunneilla mutta sitten jatkoajalla vähän ennen loppua vastustaja teki voittomaalin. Kokonaisuutena kuitenkin hyvä peli jossa pelillisesti joukkueeni oli mukana tasapäisesti. Toisen pelin joukkueeni voitti sensaatiomaisesti 6-0. Tosin numerot olivat ehkä liian suuret pelitapahtumiin nähden. Tässä pelissä sain enemmän jäähyjä kuin avauspelissä mutta joukkueeni teki kaksi alivoimamaalia joista toisen teki Mikko Rantanen joka sen lisäksi teki toisen maalin ja taisi syöttää ainakin yhden. Ottelu oli 2-0 kahden erän jälkeen mutta kolmannessa erässä se repesi ehkä liikaa joukkueeni hyväksi vaikka kyseessä tuon ottelun pelillisesti epätasaisin erä nimenomaan jäähyjen takia joita kahdessa ensimmäisessä erässä ei tullut yhtään joukkueelleni. 1-0-maali oli sen sijaan ylivoimamaali. Taisi olla ensimmäinen tekemäni yv-maali NHL:ssä (niin 17 kuin 18-versioissa) koska ylivoimia en ole liikaa saanutkaan.

Kaiken kaikkiaan niin FIFA18 kuin NHL18:a UT-kokemusten kautta pidän ko. pelimuodosta kun siihen on nyt päässyt hieman perehtymään. Pidän kuitenkin edelleen enemmän oikeilla joukkueilla pelaamisesta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Pelasin ekan hut pelin. Hävisin 3-4. Kaksi omaa maalia. Ihan selvästi icetilttiä ja EAn tasoitusta. Miksi aina mulle tulee tätä epäreilua tasoittelua.
Jos häviäisin reilusti niin ei haittaisi, mutta kun olen paljon parempi kun muut niin ei käy kun kerran kaudessa ehkä.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
NHL18:n ainakin alkuvaiheen paha miinus on järjettömän helpot jäähyt joista vastustaja rankaisee. Ja harvoin tekoälyä vastaan vihelletään jäähyjä. Minä olen saanut ihan vain muutaman ylivoiman NHL18:a. Muunlaisia tasoituksia (esim. ajan muuttumista yht´äkkiä yms. mistä täällä on puhuttu) en ole havainnut ainakaan vielä. Onneksi tuo jäähyalttius on minulla vähentynyt mutta joissakin peleissä on tullut vieläkin liikaa jäähyjä joista vastustaja on tehnyt häkkejä.

Tuon 6-0-voiton jälkeen iski hieman vauhtisokeus ja törsäsin kolikoita pelaajiin mm. Sebastian Ahoon, Rick Nashiin, Anze Kopitariin, Mikael Granlundiin, Phil Kesselliin jne. Kuten oikeassa elämässä rahajengi ei aina voita koska joukkueeni hävisi kaksi seuraavaa peliä - tosin osin epäonnekkaasti sekä jäähyjen takia toisen pelin halliten kuitenkin tasakentällisin peliä selvästi. Ensimmäinen tappio oli niukka 1-2 ja toinen 2-5. Sitten voitin 2-1 ja seuraavan taas hävisin 1-4. Välissä taisi olla vielä joku peli (pari peliä) myös. Äsken pelasin viimeisen liigapelin johon muutin kentällisiä ja voitin 6-1. Tuo tulos tiesi nousua ylempään divisioonaan.

Jäähyjen vähentyminen on omalla kohdallani ollut se avain millä olen parantanut peliä vaikka tulokset eivät ole aina vastanneet pelitapahtumia. Lisäksi ohjaimen näppäiminen muistaminen pikkuhiljaa on auttanut paljon. Ylemmässä divarissa pelit vaikeutunevat joten huonoja tuloksia voi vielä tulla. Olen vasta alkuvaiheessa HUT:ssa ja melko kokematon vielä PS4-pelaaja ylipäätään (noin 6 kk kokemus ja ei pelejä edes joka päivä) joten vielä on paljon opittavaa. Onneksi NHL18 ja FIFA18 eivät ole liian helppoja pelejä joten aina on uutta juttua jonka keksii.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Näillä mennään tällä hetkellä:

Ovechkin - Malkin - Kucherov
Panarin - Toews (HFFC) - Tarasenko
Laine - Bergeron - Gaudreau
Johansen - Giroux - Hall

Karlsson - Hedman
Doughty - Josi
BigBuff - OEL

Quick (TOTW)
Hopeamokke

Nyt on kätisyydet sekä hahmottelu muutenkin kohdillaan. Joka hyökkäyskentässä yksi mörssäri laidalla yhden pienemmän vipeltäjän lisäksi. Synergioista on S päällä sekä Ovechkinilla, Laineella, Kucherovilla sekä Tarasenkolla tarkat rannarit. Ylivoimalla vedetään aika murhaavaa tilastoa näillä koostumuksilla:

Laine - Bergeron (95 aloitukset) - Kucherov
Ovechkin - Malkin

Panarin - Toews - Tarasenko
Karlsson - Hedman

Kerrankin kun on intoa hakata tuota pelimuotoa, saas nähdä kauanko se kestää. Eli eiköhän sieltä kohta tipu taas jotain 95kok joulukortteja mitkä kaikki saa hommattua.
 
On ehkä kysyttykin jo aiemmin täällä, mutta milloin noita eri settejä tulee aina tarjolle. Itselläni on nyt esim. Milestone- ja Prime Time -kortteja kertynyt talteen, mutta en muista nähneeni mitään settejä, joihin noita kortteja pääsisi läiskimään. Entä mistä bongaa, mitä milloinkin ja mistäkin setistä on aina tarjolla (pl. TOTW)?
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
On ehkä kysyttykin jo aiemmin täällä, mutta milloin noita eri settejä tulee aina tarjolle. Itselläni on nyt esim. Milestone- ja Prime Time -kortteja kertynyt talteen, mutta en muista nähneeni mitään settejä, joihin noita kortteja pääsisi läiskimään. Entä mistä bongaa, mitä milloinkin ja mistäkin setistä on aina tarjolla (pl. TOTW)?

TI Milestone
KE Prime Time
LA Flashback

Ja Suomen aikaan sopivasti aina puolesta yöstä puoleen yöhön on mahdollista setti tehdä. Lisäksi haasteissa on samana ajankohtana mahdollisuus saada kyseinen keräilykortti. Totw:ssa tuo haasteen suorittamisen ajankohta on torstaina ja se setti on tosiaan auki koko ajan.

Ja sivustolta HutDB näkee mitkä kortit MS & PT -seteistä on mahdollista saada.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ennakkotilajaan kultapakasta Sidney Crosby, kelpaa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mukavasti paukahti kultaplus-pakasta Niklas Lidström kok92. Perään menin heti kokeilemaan miltäs äijä tuntuu onlines ja eiköhän vastaan tuu ekaa kertaa mulle VL paikkalukittu vastustaja. Peli päätty vastustajalle 1-0 kun mitkään mun one timerit ei uponnu ja lopulta tietokone kävi iskees 40sek ennen loppua voittomaalin. Yhtäkkii tietokoneen syötöt käy klapklapklap ja one timer ihan vitun miljoonaa ylänurkkaan. Noita on jo muutama tullu nähtyä kun on pelannu haasteita offlines. Mahtaa tuntua tosi hyvälle kun tietokone käy hoitaas voitot sun puolesta perkele. PS4 pelailen ja vastustajajoukkueen nimi oli Chikos. Nimimerkkiä en saanut ylös
 
TI Milestone
KE Prime Time
LA Flashback

Ja Suomen aikaan sopivasti aina puolesta yöstä puoleen yöhön on mahdollista setti tehdä. Lisäksi haasteissa on samana ajankohtana mahdollisuus saada kyseinen keräilykortti. Totw:ssa tuo haasteen suorittamisen ajankohta on torstaina ja se setti on tosiaan auki koko ajan.

Ja sivustolta HutDB näkee mitkä kortit MS & PT -seteistä on mahdollista saada.

Kiitos! Pääseekin heti kokeilemaan, mitä noilla saisi.

Minulla on myös muutama Stars of the month -kortti odottelemassa. Onkohan niihin liittyen tullut mitään infoa? Ainakaan en pikaisella googletuksella löytänyt oikein mitään selvää tietoa niistä.

En ole enää jaksanut pelata niitä peruspelejä divareissa. Tuntuu, että siellä on comppeja paljon selvemmin juonet jo valmiina ennen matsia ja kaikilla älyttömät rosterit. Olin yhden voiton päässä divarinoususta ja 3 peliä oli jäljellä. Ekassa pelissä aiemmin luotettavasti pelannut oma maalivahti imaisi lähes kaiken, seuraavassa omat jätkät painelivat juoksuhiekassa ja kolmannella kerralla tuli sopiva bugimatsi eteen. Siinä matsi alkoi, pelikello meni sutjakkaasti, äänet kuuluivat ja selvästi toinen pelaaja pystyi pelaamaan ihan normaalisti. Itsellä pysäytyskuva päällä, vaikka yhteys oli täysin kunnossa. Sopivasti kaikki nousun mahdollistaneet matsit meni ihan vituiksi.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Minulla on myös muutama Stars of the month -kortti odottelemassa. Onkohan niihin liittyen tullut mitään infoa? Ainakaan en pikaisella googletuksella löytänyt oikein mitään selvää tietoa niistä.
Eiköhän nuo ilmesty tämän tai ensi viikon aikana ja odotettavissa kovia lappuja. Itsellä 9 tuollaista keräilykorttia löytyy ja suosittelen kaikille, että käy ostamassa, jos vielä halvalla löytyy.
 

B-Piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ne, jotka eivät tykkää pelata niitä pelaajia vastaan, jotka lukittavat itsensä tietyksi pelaajaksi, niin varokaa nimimerkkejä PriceTheLegend ja PDIET12933. Ensimmäinen lukitti itsensä oikeaksi laitahyökkääjäksi, jälkimmäinen keskushyökkääjäksi. Tuskaa tuollaisia vastaan on ainakin itselläni pelata, kun pitää huomioida pelaajan lisäksi AI.

Edit: Konsolina PS 4
Mukavasti paukahti kultaplus-pakasta Niklas Lidström kok92. Perään menin heti kokeilemaan miltäs äijä tuntuu onlines ja eiköhän vastaan tuu ekaa kertaa mulle VL paikkalukittu vastustaja. Peli päätty vastustajalle 1-0 kun mitkään mun one timerit ei uponnu ja lopulta tietokone kävi iskees 40sek ennen loppua voittomaalin. Yhtäkkii tietokoneen syötöt käy klapklapklap ja one timer ihan vitun miljoonaa ylänurkkaan. Noita on jo muutama tullu nähtyä kun on pelannu haasteita offlines. Mahtaa tuntua tosi hyvälle kun tietokone käy hoitaas voitot sun puolesta perkele. PS4 pelailen ja vastustajajoukkueen nimi oli Chikos. Nimimerkkiä en saanut ylös

Mikä ihmeen lapsellinen noitavaino ja tunnusten levittely täällä on käynnissä. Itsekin pelaan ilman lukituksia, koska se sopii pelityylilleni paremmin. Mut eihän tuo muiden lukittautuminen tai lukittautumatta jättäytyminen mitään meinaa. Jokainen pelaa itselleen sopivimmalla tavalla ja sellaisella joukkueella kuin on itse saanut kasattua, kun peli tämän kaiken hienosti sallii. Ja hyvä niin.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mikä ihmeen lapsellinen noitavaino ja tunnusten levittely täällä on käynnissä. Itsekin pelaan ilman lukituksia, koska se sopii pelityylilleni paremmin. Mut eihän tuo muiden lukittautuminen tai lukittautumatta jättäytyminen mitään meinaa. Jokainen pelaa itselleen sopivimmalla tavalla ja sellaisella joukkueella kuin on itse saanut kasattua, kun peli tämän kaiken hienosti sallii. Ja hyvä niin.

Minä ja varmasti moni muukin haluaisi pelata itselleen sopivimmalla tavalla, eli mies miestä vastaan. Kyllähän se aika perseestä on, jos silloin kun haluan pelata ihmispelaajaa vastaa niin vastaan tuleekin paikkalukituksella pelaava.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mikä ihmeen lapsellinen noitavaino ja tunnusten levittely täällä on käynnissä. Itsekin pelaan ilman lukituksia, koska se sopii pelityylilleni paremmin. Mut eihän tuo muiden lukittautuminen tai lukittautumatta jättäytyminen mitään meinaa. Jokainen pelaa itselleen sopivimmalla tavalla ja sellaisella joukkueella kuin on itse saanut kasattua, kun peli tämän kaiken hienosti sallii. Ja hyvä niin.

Mikäs noissa mun ja Kansankynttilän kommenteissa oli noitavainoa ja tunnuksien levittelyä?
 

HokiHero

Jäsen
Miten tää pelin kesken lopettamisen sääntö nykyään menee?
Äsken ensimmäisessä pelissä ruutu jäätyi ekassa aloituksessa kokonaan vaikka selostuksesta kuulin että vastustaja alkoi pelaamaan - > lähdin pelistä heti ennen ensimmäistä minuutin loppua ja tappio tilille.
Seuraavaksi näin jo ladatessa että kaverilla paska yhteys pelkkää punaista ja laitoin ennen aloitusta pelin poikki -> taas häviö.

Onhan tuo nyt ihan perseestä käyttää vähäinen vapaa-aika käyttää tuollaiseen tökkimisen katseluun jossa pelistä ei tule mitään.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tää pelin kesken lopettamisen sääntö nykyään menee?
Äsken ensimmäisessä pelissä ruutu jäätyi ekassa aloituksessa kokonaan vaikka selostuksesta kuulin että vastustaja alkoi pelaamaan - > lähdin pelistä heti ennen ensimmäistä minuutin loppua ja tappio tilille.
Seuraavaksi näin jo ladatessa että kaverilla paska yhteys pelkkää punaista ja laitoin ennen aloitusta pelin poikki -> taas häviö.

Onhan tuo nyt ihan perseestä käyttää vähäinen vapaa-aika käyttää tuollaiseen tökkimisen katseluun jossa pelistä ei tule mitään.

Ihan totta tuo. Vaikka tavallaan hyvä, että poistettiin se ekan minuutin poistumisvapaus viime vuodesta, niin kyllä itseänikin vituttaa ne huonon yhteyden pelit, jotka ovat pelkkää diashowta, ja joista ei voi poistua, koska tappio tulee.
Itseäni myös ihmetyttää se, että yllättävän usein suomalaisillakin vastustajilla on pingi aivan törkeen iso, liekö sitten niin, että jotkut pelaavat esim. mokkulayhteydellä...?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Prime Time setistä tupsahti esille omalla kohdalla ensimmäinen kova kortti ikinä. 92 McDavid. Mitäs tuollaisen kortin arvolle tapahtuu tulevaisuudessa? Niitä on näköjään nyt myytävänä 14 kpl, halvimmassa hintapyynti 260 000.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös