NHL17 – yleinen keskustelu

  • 251 070
  • 898

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ask EA SPORTS NHL Ensimmäisiin kysymyksiin vastattu. GMC ei ole pelissä ja suurin osa vastauksista taas se EA:n peruslause jota ne on toistaneet jo pari vuotta: "that we are looking into for future iterations."
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Täytyy olla tyytyväinen EASHL lisäyksiin kun se on ainoa pelimuoto mitä itse tulee pelattua.
Maksat vajaa 70 euroa pelistä, jossa pelaat ainoastaan yhtä pelimuotoa? Tuolla rahalla toivoisi mukana olevan jotain oikeita uudistuksia, mutta nyt on taas se tuttu meininki, että vähän hiotaan edellisen pelin ominaisuuksia ja näin saadaan kauppoihin NHL 16 v2. Jokaisen EA-tyypin vastaukset noihin kysymyksiin ovat sitä tuttua paskaa, mitä on tullut luettua jo aika monta vuotta putkeen. Pelaamisen "experience" koitetaan saada "authentic" mutta nämäkin ovat sitten "future iterations" kuitenkin.

2K:lla olisi todellakin nyt paikka iskeä.
 

zunter

Jäsen
"Pelaa ensimmäistä kertaa koskaan EA SPORTS NHL -pelisarjan historiassa maan kunniasta täydessä kansainvälisessä turnaustilassa."

Jassoo, taas mainostetaan vanhaa ominaisuutta uutena, World Cup oli mukana jo NHL 2005 -pelissä...
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Maksat vajaa 70 euroa pelistä, jossa pelaat ainoastaan yhtä pelimuotoa? Tuolla rahalla toivoisi mukana olevan jotain oikeita uudistuksia, mutta nyt on taas se tuttu meininki, että vähän hiotaan edellisen pelin ominaisuuksia ja näin saadaan kauppoihin NHL 16 v2. Jokaisen EA-tyypin vastaukset noihin kysymyksiin ovat sitä tuttua paskaa, mitä on tullut luettua jo aika monta vuotta putkeen. Pelaamisen "experience" koitetaan saada "authentic" mutta nämäkin ovat sitten "future iterations" kuitenkin.

2K:lla olisi todellakin nyt paikka iskeä.

Bolded: Kyllä NHL12 asti olen hakannut pelkästään EASHL pelimuoto satunnaisesti online / HUT / GMC, mutta 90% EASHL.

Yhden siihen, että kilpailija puristaisi EA pelisarjasta enemmän tai sitten se siirtyisi 2K hallintaan. Tietenkin tämä toisi sen, että jengi jakautuis kahden eri pelin kanssa ja tämä 'pakottaisi' ostamaan 2x70e. Loppujen lopuksi varmasti tekisi hyvää lopulliselle tuotteelle kun asioihin oikeasti panostettaisiin eikä jokavuotinen peli tuntuis vain 'patchiltä'.
 

Tiiviste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, Isles, Flyers, Ässät
Äh. Kaikki päivitykset ja uudistukset ovat minulle ihan yhdentekevää, kun pelin paras moodi on edelleen poissa. Eli se GMC. Eli edelleen ainoa pelattava moodi näyttäisi olevan online matsit ja EASHL. Hohhoijaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hienoa, että Be a GM uudistuu ilmeisesti kovalla kädellä, jo oli aikakin! Sen sijaan harmi homma, ettei tuota GMC-pelimuotoa ole saatu takaisin, oli kyllä ihan huikea se.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hienoa, että Be a GM uudistuu ilmeisesti kovalla kädellä, jo oli aikakin! Sen sijaan harmi homma, ettei tuota GMC-pelimuotoa ole saatu takaisin, oli kyllä ihan huikea se.
Ainakaan ECHL ei ole Franchise Modessa ja tuo on itselleni kyllä melkoinen pettymys, joskaan ei kovin kova yllätys. Luulisi nyt että jos ECHL tuodaan isolla hehkutuksella peliin, se löytyy muutenkin pelistä kuin vain omana Season-muotona ja kerättävänä liigana HUT-pelimuodossa. Olisi aika oleellista että GM-muodossa joukkueilla on sekä AHL, että ECHL-joukkueet. Mutta ei sitten.

Huokaus.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ainakaan ECHL ei ole Franchise Modessa ja tuo on itselleni kyllä melkoinen pettymys, joskaan ei kovin kova yllätys. Luulisi nyt että jos ECHL tuodaan isolla hehkutuksella peliin, se löytyy muutenkin pelistä kuin vain omana Season-muotona ja kerättävänä liigana HUT-pelimuodossa. Olisi aika oleellista että GM-muodossa joukkueilla on sekä AHL, että ECHL-joukkueet. Mutta ei sitten.

Huokaus.

Voisin tuon hyväksyä, jos olisi mahdollista tehdä erillisiä AHL-soppareita. Tämän ei luulisi edes olevan kovin vaikea toteuttaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Twitch NHL17 E3 haastattelu. Andy Agostini kertomassa pelistä.

Ja tuosta vähän pidempää höpinää, jos joku 43min jaksaa kuunnella: Twitch Ben Ross tuossa haastattelussa.
 
Viimeksi muokattu:

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiinnolla odotellaan syksyyn, että minkälainen se uusittu franchise mode tulee todellisuudessa olemaan. Olen itse ajatellut päivittää vanhan X360:n Oneen sitten kun NHL-pelisarjalla on tarjota huomattavasti uudistunut GM/franchise-mode. NHL 15:n gm modea olen nyt 2014 syksystä asti pelannut, samaa tallennussta jahkattu koko aika ja kaudessa 2027-2028 mennään. En osaa olla kovin vaativa pelin suhteen ja puutteita on paljon, mutta sanotaanko että on tuo peli antanut sille 50-60e reilusti vastinetta minun kohdallani. Mutta jos nyt saisivat oikeasti uudistettua tuota pelimuotoa, niin voisihan tuota itsekin päivittää syksyn tullessa konsolia ja ostaa tämän pelin.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Mikä tämä "franchise mode" oikein on? Ei nyt iske sytkä..
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä tämä "franchise mode" oikein on? Ei nyt iske sytkä..

Samanlainen kuin Be A GM, mutta vastuussa on myös lippujen hinnat, hallin päivitykset ja muut "johdon hommat". Mahdollisuus myös siirtää joukkue toiseen kaupunkiin jne.

En nyt ihan tarkasti ulkomuistista kaikkia pointteja muista, mutta ymmärrät varmasti perusrakenteen.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Samanlainen kuin Be A GM, mutta vastuussa on myös lippujen hinnat, hallin päivitykset ja muut "johdon hommat". Mahdollisuus myös siirtää joukkue toiseen kaupunkiin jne.

En nyt ihan tarkasti ulkomuistista kaikkia pointteja muista, mutta ymmärrät varmasti perusrakenteen.

Ahaa, okei. Kiitos tiedoista.
Minä pelaan pelkästään Be A GM modea yleensä. Itse en tykkää yhtään NHL16 mukana tulleesta pelaajien moraali jutusta. Ihan shaibaa johon menee vain hermot. En myöskään kaipaa mitään lippujen hinnoitteluita tai muitakaan toimisto värkkäyksiä. Omia liigoja tai turnauksia kun pystyisi värkkäämään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Asenna @Hurricane NHL04 ja testaa siinä Dynasty Modea (en ole sata varma nimestä). Tuo antaa suuntaa mitä tuleva pelimuoto tulee olemaan. Mikäli Franchise Mode on paranneltu versio tuosta ja bottivastus ei tee enää joka toisella laukauksellaan maalia peleissä, niin itse olen tyytyväinen.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mahdollisuus myös siirtää joukkue toiseen kaupunkiin jne.
Jos tämä tosiaan pitää paikkansa, niin voin jo kuvitella - viiden kauden jälkeen CPU on siirtänyt Canadiensin ja Maple Leafsin johonkin Arizonaan tai Floridaan :D

Ei vaan helvetin hyvältähän nuo tuollaiset lisäykset kuulostaa. Jos vaan gameplay on kunnossa niin kyllähän tuo sitten pitää hankkia.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tämä tosiaan pitää paikkansa, niin voin jo kuvitella - viiden kauden jälkeen CPU on siirtänyt Canadiensin ja Maple Leafsin johonkin Arizonaan tai Floridaan :D

Ei vaan helvetin hyvältähän nuo tuollaiset lisäykset kuulostaa. Jos vaan gameplay on kunnossa niin kyllähän tuo sitten pitää hankkia.

Melkein toivon, että CPU ei noita vaihtoja edes tekisi vaan ainoa mahdollisuus olisi pelaajan ohjaaman joukkueen siirtäminen. Tulisi tosiaan pian niin päättömiä siirtoja, että menisi maku. :D
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ainakaan EA:n Maddenissa en ole koskaan nähnyt CPU:n siirtävän joukkuetta kaupungista toiseen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jagrilla ainakin salute-tuuletus, muuten tuo traileri nyt ei peliä juuri avannut. Odotellaan Betaa siis.
Trailerin mukaan McDavid on rightin pelaaja ja veskareiden torjuntatyöskentely on yhtä bugista kuin mitä se on ollut vuosikaudet.

Oh god.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Trailerin mukaan McDavid on rightin pelaaja ja veskareiden torjuntatyöskentely on yhtä bugista kuin mitä se on ollut vuosikaudet.
Heh, Oikeakätisyyden missasin. Moket sitten testaan betassa.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jagrilla ainakin salute-tuuletus, muuten tuo traileri nyt ei peliä juuri avannut. Odotellaan Betaa siis.

Minun mielestä tuo Jagr tuuletus on ollut aikasemmissa ja on muistaakseni tässäkin versiossa. Pitää vain tehdä maali Jagerilla OT:lla. Ainakin EASHL käytin joskus Jagr pelaajanimeä ja salute animaatio toteutu, (PS3 NHL15 vai oliko jopa NHL14)
 
Viimeksi muokattu:

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Trailerin mukaan McDavid on rightin pelaaja ja veskareiden torjuntatyöskentely on yhtä bugista kuin mitä se on ollut vuosikaudet.

Oh god.

Ja taisipa olla Tuomo Ruutu, joka paholaisille maalik teki. Missä realistisuus? :D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja taisipa olla Tuomo Ruutu, joka paholaisille maalik teki. Missä realistisuus? :D
Mike Cammalleri oli kyseessä.

Eipä tuosta trailerista oikein mitään joo irti saa. Samanlaisia aina ja vähän tönköiltä näyttää kun on "cinematicmaisesti" kuvattu. Jotenkin särähti nuo molarit silti silmään. Aivan samalta näytti ainakin tuo Raskin räpiköinti mitä jossain vanhemmassa änärissä, kun molari pyörähtää ja lyö taaksepäin mailallaan "epätoivoisena".
Mutta odotellaan ja tärkein on vasta, kun näkee oikeaa pelikuvaa ja pääsee itse testaamaan.
 

Dängleri

Jäsen
Jahas, se näyttäisi olevan peli ennakkotilattavissa:
Osta NHL 17 | EA SPORTS

Standard Edition: 69,95€ (mm. yhden Gold Packin per viikko kymmenen viikon ajan)
Deluxe Edition: 89,95€ (mm. yhden kultalisäpaketin viikossa 25 viikon ajan)
Super Deluxe Edition: 99,95€ (mm. kaksi HUT kultalisäpakettia viikossa 25 viikon ajan)

Ja mitäs laitetaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
100 euroa?! Noh, ei se ole tyhmä joka pyytää, mutta ei helvetti jo nyt oikeasti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös