NHL17 – Mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 80 269
  • 347

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
MAD_Butters ja PS4.

Perus kiekko katsomoon ja molaria pois tappioasemassa. Onlinessa tuli vastaan. Ihan osaava pelaaja kyllä, kuuppa ei vaan itänaapurilla kestänyt. Maailmanlistan Top-100 jopa.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Pleikkarin puolella jonivoittaa100, joukkue Kovalskit päätti vikan erän lopun pyörii kiekon kanssa omalla alueella 4-5 johdossa. Laitoin viestii perään, niin oli kuulemma pakko varmistaa 2. divarin mestaruus ja oli kuulemma niin hikisesti hakannu 2 pakkovoittoo...
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pleikkarin puolella jonivoittaa100, joukkue Kovalskit päätti vikan erän lopun pyörii kiekon kanssa omalla alueella 4-5 johdossa. Laitoin viestii perään, niin oli kuulemma pakko varmistaa 2. divarin mestaruus ja oli kuulemma niin hikisesti hakannu 2 pakkovoittoo...
Hmmp.. ihan ku oisin pelannut ko kaiffaria vastaan kolmos divarissa ja sama homma oli siinäkin. Eli johtoasemassa pyöri omassa päässä. Liekkö oli sit silloinkin pakko ottaa 3 divarin mestaruus tuolla tavalla varmistamalla..
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jos johtaa ja puolustaa johtoaan luistelemalla karkuun kolmannen erän, niin eihän silloin voi syyttää kuin itseään ettei sitä kiinni saa?
Olisiko sen pitänyt antaa se kiekko pois ja päästää toinen tekemään tasoitusmaalin?

Menee ihan eri kategoriaan kuin kiekon katsomoon heittelyt ja muut yritykset. Mun mielestä. Tosin asia ei mulle edes kuulu, kun en noita pelejä pelaa.
Tai olen mä niitä vissiin kolme pelannut ja kaikista peleistä tappio. Ei haitannut.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jos johtaa ja puolustaa johtoaan luistelemalla karkuun kolmannen erän, niin eihän silloin voi syyttää kuin itseään ettei sitä kiinni saa?
Olisiko sen pitänyt antaa se kiekko pois ja päästää toinen tekemään tasoitusmaalin?

Menee ihan eri kategoriaan kuin kiekon katsomoon heittelyt ja muut yritykset. Mun mielestä. Tosin asia ei mulle edes kuulu, kun en noita pelejä pelaa.
Tai olen mä niitä vissiin kolme pelannut ja kaikista peleistä tappio. Ei haitannut.
No onhan se nyt aivan saatananmoisen luokan perseilyä, että ei uskalla pelata normaalia vitun hokia enää johtoasemassa vaan pitää alkaa luistelemaan karkuun vastustajaa kiekon kanssa. Tiedätkö ollenkaan, että tuo muuten vaikeuttaa / tekee monesti mahdottomaksi vastustajan tasoituksen? Toki, jos voittoa haluaa hinnalla millä hyvänsä niin eikun vain, mutta ei tuosta ainakaan arvostuspisteet minun silmissäni nouse. Se on helppoa huudella aina, että "voi syyttää vain itseään kun ei saa kiinni", mutta on sinunkin syytä muistaa, että sen lisäksi, että ensin pitää tuhlata sitä kallista aikaa siihen kiinniottamiseen, tulisi myös kyetä tehdä sitten maali tyyliin niistä ainoista parista maalipaikasta joita parhaimillaan tuohon saisi vielä aikaa kun vastustaja luistelee jollain 95ovr Richardseilla ja Heroilla karkuun.

Miksei voi pelata normaalisti kuten todennäköisesti tässäkin tapauksessa vastustaja on (ilmeisesti) tehnyt ne kaksi ensimmäistä erää? Onko se niin helvetin vaikeaa? Jos tuntuu, että tulee tappio tuolloin niin "eikö tuolloin voi syyttää vain itseään kun ei normaalilla pelillä pärjää?"?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Bakaun Imaami Kiekon saaminen (ja pallon saaminen Fifassa) on lähes mahdotonta jos toinen suhailee kenttää ympäri kiekon/pallon kanssa, kun on niin ruikkuperse, ettei uskalla pelata peliä loppuun asti kunnialla. En arvosta ketään joka tuota harrastaa ja jos harrastaa mua vastaan kummassa tahansa pelissä, on vakiona aina "loppuosan" ignoressa molempien pelien elinkaaren osalta.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Gamertag: luccani
Joukkue: sammuvatahti
Alusta: XBox One

Taas yksi jolla ei kasetti kestänyt loppuun asti. Abouttiarallaa viitisen minuuttia ennen loppua alkoi heittäytyminen, pulling goalie ja kerran sai rassukka jopa heitettyä kiekon katsomoon. Siinä sitten luistelin loppuajan karkuun kun raasu yritti saada kiinni, siinä onnistumatta. Pelin jälkeen vielä muisti viestillä "nössö" :'D On nää munattomat esapetterit sitten höppäniä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Todellakin on vaikea ja miltei mahdoton jopa toisilta ottaa kiekko pois jos tuota oman maalin takana surffaamista harrasta 3. erässä. Itse otat vielä vahinossa siitä kamppi jäähyn niin vaikeutuu tekeminen entisestään. Ne jotka tuota vielä harrastavat, ovat harrasteneet varmasti ennenkin ja sen osaavat siksi hyvin tehdä. Minusta tuo on kyllä pahimman luokan perseilyä moinen. Fiksua toki ja nähtävästi kannattavaa mutta en kyllä jaksaisi itse ainakaan muna sojossa omaa maalia pörrätä ees takaisin. Tai jos tulee aloitus ja satut sen voittamaan niin lähteä hyökkäyspäästä omaan päähän ja taas odotella josko se karvais.

Toki tuossa @FutureHockey :n tilanteessa tuo on ainut oikea tapa toimia. Naurattavaa vaan, että yleensä sitten nuo jotka synkroa yrittävät niin heittävät hv kuittailua kun itse vain estät sen :D
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Xbox Onen puolella nimimerkit CyrilCyclone ja CausablePuma762 yrittivät molemmat synkrobugia jäädessään parin maalin tappioasemaan. Jälkimmäinen vielä laittoi viestiä jossa aneli jotta antaisin hänen voittaa, ja kun en heltynyt niin alkoi kiekon vippailu katsomoon. Meni sitten vika erä karkuun luisteluksi.
 

Bacon

Jäsen
En tiedä yrittikö tosissaan, mutta peli mulle 3-0, pelikellossa 17s jäljellä ja aloitus hyökkäyspäässä, kun vastustaja otti jäähyn. Pelikatkon aikana runkattiin veskaa helvettiin pari kertaa ja yritti purkukiekkoakin katsomoa kohti, mutta eipä noussut. Haiskahti vahvasti syncron yritykselle, mutta sain kiekon itselleni ja pyörin loppuajan pois joten eipä voi suorilta käsiltä tuomita. Laitetaan nyt käyttäjä esille, jos vaikka jollekin sattuu tekemään samaa.

PS4 käyttäjä: K4K3W44N
Joukkueen nimi: JUKEDO
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Jos johtaa ja puolustaa johtoaan luistelemalla karkuun kolmannen erän, niin eihän silloin voi syyttää kuin itseään ettei sitä kiinni saa?
Olisiko sen pitänyt antaa se kiekko pois ja päästää toinen tekemään tasoitusmaalin?

Menee ihan eri kategoriaan kuin kiekon katsomoon heittelyt ja muut yritykset. Mun mielestä. Tosin asia ei mulle edes kuulu, kun en noita pelejä pelaa.
Tai olen mä niitä vissiin kolme pelannut ja kaikista peleistä tappio. Ei haitannut.

Video Tossa nhl15 mallin pelillä kun otin talteen tollasen karkuun juoksemisen. Joo sain pari kertaa kiinni, ja pääsin maalipaikkaankin, mutta eipä tietenkään mennyt. Täytyy vielä sanoa että kyllä aikamoinen vitutus oli päällä jahdata tollasta pelkuria, varsinkin kun oli alussa tehnyt tyyliin 5 vetoa 5 maalia ja olin upeasti tehnyt nousua tämän jälkeen.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
PS4 LAKINGS1989 joukkueen nimi Huddolritis

Menin johtoon puolitoista minuuttia ennen loppua ja tasoitusmaalin hakemisen sijasta tämä aikuinen lapsi yritti synkrota niin vimmatusti.
 

Junttura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n Suomalaiset
PS4 Lattyy21 joukkue Kipina
Meni johtoon joskus toisessa erässä ja sen jälkeen pelasi vain aikaa koko loppupelin.
 

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
PS4 puolella onlinepelissä tulo vastaan:

//IN10SITY\\

Synkron sai aikaiseksi veivaamalla veskaa edestakaisin. Oli häviöllä toisessa erässä kun pelleily alkoi.
 

Bacon

Jäsen
PS4 käyttäjä Floberg8612 ja joukkue The FloSquad

Ensin kaveri ulisee jotain mikrofoniin tasatilanteessa ja 3-1 johtomaalini jälkeen alkoi armoton syncron yritys, mutta ei se itkupilli edes sitä onnistunut tekemään. Laittoi myös meikäläisen estolistalle heti pelin jälkeen. Ihme sankari.

Edit. Kaveri näyttää olevan maailmantilaston neljäntenä 1113-172-20 tilastoilla tällä hetkellä. Siinä on runkattu syncroa ihan huolella, jos on tuon verran kerennyt jo pelata.
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaveri näyttää olevan maailmantilaston neljäntenä 1113-172-20 tilastoilla tällä hetkellä.

Just. Se menee just ja just kaaliin, että suhteellisen noviisit pelaajat pelleilee tuolla.
..tai no ei se mihinkään mene, yhtä perseestä se aina on, mutta että tuollaiset peluritkin säätää, pyörii ja hyörii... huoh, eikö näille voisi alkaa pikkuhiljaa tehdä jotain. Kai noilla pisteillä on jo vähän aikaa pelattu ja pitää jo jotain osatakkin? Vai onko tuolla kärjessä juuri noita urpoja? Jos on, niin melko surullista.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä noista parhaista suomalaispelaajista ainakin turhan suuri osa on noita bugi-/syncropellejä. Niille ei merkkaa _mikään muu_ kuin tilastot, vitut vastustajasta, kunnioituksesta ja aivan kaikesta muustakin. Vieläkin PS3-konsolilla yksi nimimerkki bannissa, kun on edelleen käsittämättömin vastus mitä vastaan on ikinä tullut ja oli juurikin tätä tilastokärkeä pelissä aikanaan (NHL14). Ei tehnyt kentällä muuta kuin luisteli mokella aina mun hyökkääjää päin kun hyökkäsin, veteli pelkkiä bugimaaliyrityksiä ja veivasi tattia kuin sekopää. En tarkkaan enää muista mitä bugeja old genillä oli, mutta aivan jokaista tämä tapaus käytti hyväkseen. Mutta kukin "tyylillään".
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Psn: FinMiggonen
Jengi: Miggoset
Alusta: PS4

Minun mustalle listalle ainakin joutuu jos ensimmäisellä minuutilla teen maalin ja kaveri häippäsee ja ottelusta ei tule merkintöjä kummallekaan...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei kuulu tähän ketjuun, ihan perusmenoa HUT:ssa tuo. Tapahtunut mullekin muutaman kerran.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minuuttihan on jo paljon. Jotkut katsoo alkudemossa pelkät maalivahdin statsit ja se on moro..
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Osaako kukaan koodari sanoa, miksi tuollainen synkrobugitus on niin vaikea tästä pelisarjasta kitkeä? Samanlaiset kikat pelaavat pelisukupolvesta ja jopa konsolista toiseen. Miten tämä voi olla mahdollista?
 

Jertsu#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Xbox One DemurestHook311.
Joukkue:seutula69.

Heti tappiolle jouduttuaan kolmannen erän alussa, yritti synkroa ottamalla maalivahtia pois. Onneksi siinä onnistumatta.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Psn: FinMiggonen
Jengi: Miggoset
Alusta: PS4

Minun mustalle listalle ainakin joutuu jos ensimmäisellä minuutilla teen maalin ja kaveri häippäsee ja ottelusta ei tule merkintöjä kummallekaan...
Aijjaa en ole moisesta edes tietoinen. Ihmettelinkin kerran kun tein maalin ekalla minuutilla ekasta paikasta ja vihu quittas ja en saanutkaan voittoa. Kaikkea sitä. Minusta tuossa tilanteessa on turha edes quittia kun EA tasoittaa peliä 2-3 erissä ja on mahdollisuus päästä ohi vaikka 3 maalinkin takaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös