NHL16 – vitutusketju

  • 38 985
  • 204

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi on myös tuo vaihtoihin meneminen: Vaihdat ketjun ja menet oman maalin taakse ja odotat, että hyökkkääjät vaihtaa. Odotat hetken ja lähdet nostamaan hyökkäystä. Näet vapaan miehen seisomassa laidassa ja syötät. Pistät pystyyn ja kaveri hyppää alta vaihtoon. Pitkä kiekko. Miksi sitä vaihtoa ei tehdä silloin, kun kiekko on siellä maalin takana.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Yksi on myös tuo vaihtoihin meneminen: Vaihdat ketjun ja menet oman maalin taakse ja odotat, että hyökkkääjät vaihtaa. Odotat hetken ja lähdet nostamaan hyökkäystä. Näet vapaan miehen seisomassa laidassa ja syötät. Pistät pystyyn ja kaveri hyppää alta vaihtoon. Pitkä kiekko. Miksi sitä vaihtoa ei tehdä silloin, kun kiekko on siellä maalin takana.

Mulla myös lagaa tuo vaihto aika julmasti toisinaan. Yritän vaihtaa kenttää, mutta mitään ei tapahdu.

Pidin useamman vuoden tauon näistä peleistä muutenkin, mutta eipä ole kehitys ollut päätä huumaavaa. Periaatteessa kaikki on kunnossa, mutta sitten hiljalleen paljastuu pikku asioita jotka pitkässä juoksussa vituttavat. Tuo tekoälyn paskuus on kyllä välillä raivostuttavaa. Esim eilen riistin kiekon keskialueella, ja pääsin 2-1 hyökkäykseen. Sen sijaan että toinen veijari olisi luistellut toiselle laidalle syöttöä odottelemaan, edettiin ns majakka-perävaunu duona.

Ja tuosta ylivoimasta on jo varmaan kaikki sanottu. Pakit seisovat paikallaan ja rappaavat munia.
 
Esim eilen riistin kiekon keskialueella, ja pääsin 2-1 hyökkäykseen. Sen sijaan että toinen veijari olisi luistellut toiselle laidalle syöttöä odottelemaan, edettiin ns majakka-perävaunu duona
Hahaha nämä on kyllä klassikoita. Tuolla variaatiollakin voisi taitavampi jotain vielä keksiä, mutta paras on se kun toinen hyökkääjä painaa täysiä kulmaan ja tietenkin olet tuossa vaiheessa jo päättänyt syöttää etkä sitä huomaa enää perua. Lopputulos on aika silmiä hivelevä.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaaha, tänään HUT:ssa taas tällainen päivä että omat AI pelaajat eivät tee kentällä muuta kuin seisovat paikoillaan. Omien syötöt eivät mene kohdilleen (edes pakki-pakki), vedot lähtee tuhnuina tai reilusti ohi maalin, taklaukset ei onnistu, kiekonriistoista jatkuvasti jäähyä ja ukot ylipäätänsä liikkuu todella tahmaisesti. Vastustajan AI taas karvaa, iskee mun kiekolliseen pelaajaan kuin hyeena. Vastustajan syötöt taas menee mun ukkojen läpi, samoin niiden kiekollinen pelaaja luistelee mun ukkojen ohi heittämällä.. Sanomattakin selvää, tappioputkessa mennään (oisko nyt kuusi peliä ilman voittoa ja ilman että saan juurikaan edes maaleja).

Vituttaa että EA ei pysty tekemään peliä missä ei ole tällaista saatanan keinotekoista apusysteemiä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaaha, tänään HUT:ssa taas tällainen päivä että omat AI pelaajat eivät tee kentällä muuta kuin seisovat paikoillaan. Omien syötöt eivät mene kohdilleen (edes pakki-pakki), vedot lähtee tuhnuina tai reilusti ohi maalin, taklaukset ei onnistu, kiekonriistoista jatkuvasti jäähyä ja ukot ylipäätänsä liikkuu todella tahmaisesti. Vastustajan AI taas karvaa, iskee mun kiekolliseen pelaajaan kuin hyeena. Vastustajan syötöt taas menee mun ukkojen läpi, samoin niiden kiekollinen pelaaja luistelee mun ukkojen ohi heittämällä.. Sanomattakin selvää, tappioputkessa mennään (oisko nyt kuusi peliä ilman voittoa ja ilman että saan juurikaan edes maaleja).

Vituttaa että EA ei pysty tekemään peliä missä ei ole tällaista saatanan keinotekoista apusysteemiä.

Tuttua huttua. Tänään tuli sellainen peli Rank 32:sta vastaan. Morjens ja hyvää yötä. Onneksi näitä on nyt viikon sisään tullut 2 peliä. Pelasin loppuun asti kuitenkin. Näissä peleissä ei vain onnistu mikään. Taklaat vastustajan pelaajaa täydellä vauhdilla, kun puskee laidasta läpi. Pelaaja käy maassa, nousee ylös ja jatkaa laidasta läpi rynnimistä kun oma taklauksen suorittanut pelaajasi vielä kerää itseään taklauksen jäljiltä. Itse näet selvästi, kun poke osuu ja menee vastustajan mailasta läpi kiekkoon osuen ja vastustajan pelaaja ikään kuin imaisee kiekon takaisin mukaansa. Itse et voi mennä kahden metrin säteellä yhdenkään pelaajan lähelle tai kiekko lähtee varmasti joka pokesta. Kun vastustaja heittää takatolppasyötön kolmen pelaajan välistä takatolpalle syntyy eräänlainen kunniakuja, jota pitkin kiekko menee vastustajalle. Itse yrität syöttää ylivoimahyökkäyksestä, kun vastustajan yksi pelaaja on puolustusalueella, niin kiekko yleensä pysähtyy kuin seinään tai vähintään kimpoaa vaikka vastustajan perskarvasta niin, että oma pelaajasi ei siihen osu tai jos jostain syystä osuu, niin katkeaa maila tai muuten vaan ampuu tyhjästä maalista ohi. Mitäs muuta... Oma pelaajasi seuraa katsellaan kun kiekko lipuu kävelyvauhtia ohi, mutta ei kiinnosta ottaa haltuun. Vastustajalla ei ole hajuakaan esim. noista aloitustaktiikoista ja silti häviät 70% aloituksista, vaikka teet hyvällä ajoituksella. 4 muuta pelaajaa, joita AI ohjaa ei kiinnosta hevon vittuakaan mitä kentällä tapahtuu. Tämä johtaa siihen, että vastustajan pyöritykset jatkuvat käytännössä siihen asti, kun kiekko on maalissa tai peli menee muuten poikki. Jos esim. vastustaja ampuu viivasta ja tulee irtokiekko tai kiekko menee maalista ohi, niin häviät joka ikisen kaksinkamppailun kulmissa. Jos jostain ihme syystä kiekon saat, niin on melkein mahdoton pelata se ilman pitkää kiekkoa omista pois, koska vastustajan pelaajat hönkivät hulluna niskaan ja yhtään syöttöä et omille saa, ellei ihan tyhjä syöttöpaikka ole ja sittenkin vastaanottava pelaaja ei saa sitä ehkä haltuun ja kimoilee flipperinä taas peliin.

On ollut sellaisia pelejä, että ei tiedä olisiko voittanut, vaikka olisi saanut reiluista lähtökohdista pelata, mutta olisi ollut kiva saada se sauma edes. Sitten on sellaisia pelejä, että veisi 9/10:stä jos olisi tasaiset lähtökohdat, mutta et vain kuitenkaan voi mitään ja ne vituttaa kaikista eniten.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tullu eilen ja tänään kaksi sellaista peliä, että EA muuttaa momentumia koko ajan pelin sisällä ja rajusti. Esim. äskeinen peli päättyi 6-5 mulle. Maaleja hakattiin karmealla tahdilla sitä mukaa kummalla momentum oli. Toinen ei pystynyt tekemään yhtään mitään silloin, kun se oli toisella. Se ikään kuin vielä meni niin, että peli pysyi tasaisena, eli ei ollut mitään sellaista, että olisi vaihtanut maalista, taklauksesta, jäähystä yms. Vastustaja teki yhden rytäkän aikana 3 maalia. Sitten minä tein myös kolme ja sitten paineltiin tasatahtiin. Oltiin pelillisesti aika tasavahvoja, joten tulos sinänsä aika lähelle oikeutettua, mutta ihan käsittämätöntä ja perseestä miten suuren roolin tuo ottaa. Pistin vastustajalle viestiä pelin jälkeen ja pyöritteli päätään hänkin.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Nyt tullu eilen ja tänään kaksi sellaista peliä, että EA muuttaa momentumia koko ajan pelin sisällä ja rajusti. Esim. äskeinen peli päättyi 6-5 mulle. Maaleja hakattiin karmealla tahdilla sitä mukaa kummalla momentum oli. Toinen ei pystynyt tekemään yhtään mitään silloin, kun se oli toisella. Se ikään kuin vielä meni niin, että peli pysyi tasaisena, eli ei ollut mitään sellaista, että olisi vaihtanut maalista, taklauksesta, jäähystä yms. Vastustaja teki yhden rytäkän aikana 3 maalia. Sitten minä tein myös kolme ja sitten paineltiin tasatahtiin. Oltiin pelillisesti aika tasavahvoja, joten tulos sinänsä aika lähelle oikeutettua, mutta ihan käsittämätöntä ja perseestä miten suuren roolin tuo ottaa. Pistin vastustajalle viestiä pelin jälkeen ja pyöritteli päätään hänkin.
Tuo on perseestä! Sen näkee kesken peliä, kun AI haluaa ottaa ohjat. Pelaajien vauhti tippuu ihan yht'äkkiä ja vastustajan kaverit pyörii ympyrää pakkien ympärillä.
Toinen mikä vituttaa, on se, että pelatessa "parempaa" vastaan, vastustajan nopeus on ihan silmiinpistävä omaan verrattuna. Olen todennut saman, kun itse olen pelannut "huonompaa" vastaan.

Ja sitten se viimeinen ja pahin vitutus. Vastustajan aloituksessa aloittaessa "pitämällä" minun pelaajan sidontaotteessa, en saa vaihdettua pelaajaa millään ajoissa, varsinkin omassa päässä, jolloin vastustaja pääsee kävelemään maalivahdin eteen.
 

Lohipoika

Jäsen
Ja sitten se viimeinen ja pahin vitutus. Vastustajan aloituksessa aloittaessa "pitämällä" minun pelaajan sidontaotteessa, en saa vaihdettua pelaajaa millään ajoissa, varsinkin omassa päässä, jolloin vastustaja pääsee kävelemään maalivahdin eteen.

Sitomisaloitus on perseestä, ihan liian op, mutta sitä vastaan on pari hyvää kikkaa:

A.) Puolustuspään aloituksessa vaihda aloitustyyliksi aggressiivinen. Jos vastustaja sitoo ja hänen laiturinsa nappaa kiekon, niin sinun bottipakkisi blokkaa laiturin etenemisen ennen kuin hän pääsee sniputussektorille tai syöttämään toiselle laiturille one-timerin.

B.) Jos edes yhtään epäilet, että vastustaja yrittää sitomista, niin aloita lusikkapuolelta alaspäin. Tämä voittaa sitomisen 95-prosenttisesti, kunhan et ennakoi.

C.) Älä puolustuspäässä koskaan aloita rystyltä. Jo pelkästään se, että sinun sentterisi on lusikka-asennossa, vähentää sitomisaloituksen kynnystä vastustajalla.

Ja sitten se bonus D.) Älä koskaan itse sido. Pidä peli puhtaana ja reiluna, niin todennäköisesti vastustajakin tekee samoin.


Ja jos vastustaja onnistuukin sitomisella tekemään maalin, niin seuraavassa aloituksessa painat kolmiota.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Vittu mitä paskaa. Pelasin onella just äsken 1vs1 CHE1YABAa vastaan ja otin 5-3 tukkaan. Haistoin vittu pelituoliini astin HETI pelin alusta, jotta tämä peli on hävitty. Missään vaiheessa ei omat pelaajat luistelleet vastustajaa kovemmin, oma pelaaja ei ota vittu sitä irtokiekko millään jäästä, vaan pyörii kiekon ympärillä, kuin hullu etsiessään mulkkuaan! En sitten tiedä mistä helvetistä tuo johtuu, onko se joku peliviive vai vastustajalle annettu etu, mutta vituttaa nätisti heti töistä tulon jälkeen. Otan vielä yhen pelin ja vedän pään täyteen.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Vittu mitä paskaa. Pelasin onella just äsken 1vs1 CHE1YABAa vastaan ja otin 5-3 tukkaan. Haistoin vittu pelituoliini astin HETI pelin alusta, jotta tämä peli on hävitty. Missään vaiheessa ei omat pelaajat luistelleet vastustajaa kovemmin, oma pelaaja ei ota vittu sitä irtokiekko millään jäästä, vaan pyörii kiekon ympärillä, kuin hullu etsiessään mulkkuaan! En sitten tiedä mistä helvetistä tuo johtuu, onko se joku peliviive vai vastustajalle annettu etu, mutta vituttaa nätisti heti töistä tulon jälkeen. Otan vielä yhen pelin ja vedän pään täyteen.
Pelasimpa sitten vielä vittuilessaan noin viisi peliä. Taisi pelit mennä voitoissa 1-4. Ihan järkyttävää paskaa. Otsasuoni tykyttää!
Kun ei millään, siis millään kulkenut. Kun seurasin tarkempaan miten se putki omilla kulki, niin huomasin ihan vitun selkeen mokan. Kun olet "se ns. varma häviäjä", niin hyökätessäsi punaviivan kohdalla pelaajan vauhti aivan selvästi hyytyy. Olit yli, ali tai tasalla, niin edes paras sotkijasi ei pärjää vastustan puujalkapakille. Ja tuo tapahtuu kuin veitsellä leikaten, ei siis mitenkään hitaasti. Kuin olisi buusti otettu pois lennosta.
Niin vitun selkee, että keräsi raivoa vain lisää seurata tuota epäkohtaa.

Vittu tässä paskassa on ollut joka vuosi omat heikkoudet, mutta nyt on kyllä tullut omalle kohdalle se isoin piste. Kestän joka vuotiset bugirannarit ja muut perseilyt, mutta jos tuota vastustajan "jelppaaminen" ei lopu, niin vittu saavat pitää ensi kaudella tunkkinsa.
Otan buranan menen nukkumaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miksi mä en osaa käyttää pokecheckiä? Joku taas joku sen osaava vastassa ja turpaanhan se tuli kun jätkä sai 5 metrin päästä kaikki kiekot multa pois. Miten helvetissä jotkut osaa?

Niin ja se vituttaa, että tässä pelissä ei ole minkäänlaista "tutorialia" veskalla pelaamiseen. Olisi ihan kiva pelailla noita onlinerankkarikisoja, mutta mulla ei ole MITÄÄN hajua mitä sillä veskalla kuuluis tehdä.

Vituttaa myös kaikki hidastuksien katselijat. Ihan suosiolla olen nyt lähtenyt kesken pelin pois tollasista peleistä... ei oikein tilastot kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Miksi mä en osaa käyttää pokecheckiä? Joku taas joku sen osaava vastassa ja turpaanhan se tuli kun jätkä sai 5 metrin päästä kaikki kiekot multa pois. Miten helvetissä jotkut osaa?

Niin ja se vituttaa, että tässä pelissä ei ole minkäänlaista "tutorialia" veskalla pelaamiseen. Olisi ihan kiva pelailla noita onlinerankkarikisoja, mutta mulla ei ole MITÄÄN hajua mitä sillä veskalla kuuluis tehdä.
Pitkälti tuo pokecheckin ja stick liftin käytön oppii ajan kanssa. 15:n alussa istuin jäähyllä varmaan puolet pelistä, mutta nykyään ne osaa ajoittaa oikein ja vielä enemmälti niin, että saan jäähyjä noista todella harvoin. Itse ainakin pelatessa tuollaiset jutut tulee pitkälti jostain takaraivosta - mitä enemmän keskittyy peliin sitä suuremmalla todennäköisyydellä ne poket osuu.

Maalivahdin kontrollithan löytää ihan tuolta asetuksien takaa ja sen jälkeen voi vaikka kokeilla tuolla harjoittelutilassa botteja vastaan. Rankkarikisoissa lähinnä riittää se, että osaat mennä perhosasentoon ja välillä heittää oikea-aikaisen pokecheckin. Itse vaihdoin nuo maalivahdin kontrollit heti pelin alussa alternateksi, jotenkin tuntui paljon helpommalta.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Maalivahdin kontrollithan löytää ihan tuolta asetuksien takaa ja sen jälkeen voi vaikka kokeilla tuolla harjoittelutilassa botteja vastaan. Rankkarikisoissa lähinnä riittää se, että osaat mennä perhosasentoon ja välillä heittää oikea-aikaisen pokecheckin. Itse vaihdoin nuo maalivahdin kontrollit heti pelin alussa alternateksi, jotenkin tuntui paljon helpommalta.
Kannattaa myös kokeilla, toimiiko Precision Control omaan makuun paremmin niin, että se on koko ajan päällä ja liikkuakseen nopeammin täytyy painaa nappulaa vai niin, että veska liikkuu oletuksena ns. normaalisti ja nappulaa painamalla hitaasti ja tarkasti. Itselle ainakaan ensin mainittu ei sopinut ollenkaan.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ei jumalauta että on paksua!!
Kaksi päivää ja noin kymmenkunta peliä ihan täyttä paskaa. Vittuileekohan EA vai mikä on? Oma joukkue (Boston aina) ei millään enää pärjää kellekkään. Tosin vastustajat lähes aina valitsevat Washingtonin tai Chicagon, mutta silti.
Olen miettinyt, että saakohan gamertag jotenkin miinusta poistumisista tai muusta. Poistun nykyisin peleistä lähes aina jos vastustaja pelaa "aikaa", esim. alivoimalla rullaa oman maalin ympärillä tai hyökkäysalueelta luistelee oman maalin taakse. Tuo sama paska toistuu vuodesta toiseen. Eikö sitä saa millään kitkettyä pois! Sitten jos menet agressiivisesti päälle, niin kakkonen heilahtaa. Noita ihmiskyrpiä on suomessakin ja sekös vituttaa vielä enemmän. Eli onen pelaajat, jotka alivoimalla menette oman maalin taakse kiekon kanssa piilottelemaan, niin haistakaa vittu. Tämä on sitten se kaveri joka poistuu pelistä pelkästään sen takia, oli tilanne mikä lystää. Nämä ihmiskyrvät pitäisi kieltää raiskaamasta hyvän pelin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Millä helvetillä HUT-jengin jääkauden saa pois? Joukkueella nyt KYMMENEN pelin tappioputki ja yksinkertaisesti mikään ei toimi. Yhtään syöttöä ei saada kiinni pomputtelematta ja aloitusvoittoja ei ota omat pakit kiinni. Maalivahdit imee vähintään 2 helppoa/peli... oon koittanu muutella kokoonpanoa ja kaikkea, mutta mikään ei auta.
 

Komposiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo itellä kans veteli nätisti huuruun, kaverilla 6 peräkkäistä hyökkäystä alotuksesta suoraan, ja 6 maalia.
Aina sama kaava: Kärkimoukarilla alueelle, pikkunen sivuttais liike, viritä rannari, ja nappase etuyläseen kiekko talteen ohi Bishopin.

Siinä oli puolustajat melko ihmeissään. tai ainakin tuntu kun eivät paljo vihtineet mitään tehä..

Jotenkin tuntuu että tuonne ylänurkkiin menee välillä vähän liian helpostikkin jos aletaan puhumaan 5 maalista per peli. tai ainakin se tuntuu olevan jonkin tason bugi kun vetää kiekon taakse ja vähän leikkaa keskemmälle ja antaa mennä kohti etuyläkulmaa.

Tämä piristi tän aamun :) :
Ja jos vastustaja onnistuukin sitomisella tekemään maalin, niin seuraavassa aloituksessa painat kolmiota.
 

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Millä helvetillä HUT-jengin jääkauden saa pois? Joukkueella nyt KYMMENEN pelin tappioputki ja yksinkertaisesti mikään ei toimi.

Sinnikkäästi olet kyllä pelannut vielä 7-8 turpasaunan jälkeen. Minulla menisi ja menee kyllä jo niin tunteisiin 4 peräkkäin... Suosittelen, että menet ekan erän syöttönappi pohjassa vedetyllä maalilla johtoon, lisäät johtoa viivaohjurilla erän lopussa ja kaksi viimeistä erää luotat, että maalivahti päästää vain yhden kun jäljellä on 4 minuuttia. Kaksi viimestä erää vain sellaisia tehottomia surffaushyökkäyksiä, jotka itsellä ainakin tulee hyvin omasta takaa... Mulla on juuri tuollaisia rumia 2-1 voittoja varmaan suhteellisesti eniten koko Hutissa.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Millä helvetillä HUT-jengin jääkauden saa pois?
Kokoonpanoon kaikki kovimmat taklaajat/tappelijat. Johonkin ketjuun voi laitat jonkun hyvän maalintekijänkin. Sitten vaan jyräämään vastustajia jäähän ja tappelemaan (jos olet hyvä tappelemaan). Sillä saa sitä kuuuuuuluisaa momentumia. Sitten vaan käyt sillä maalintekijällä tekemässä pari kolme maalia. Ei se sen vaikeampaa ole.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kokoonpanoon kaikki kovimmat taklaajat/tappelijat. Johonkin ketjuun voi laitat jonkun hyvän maalintekijänkin. Sitten vaan jyräämään vastustajia jäähän ja tappelemaan (jos olet hyvä tappelemaan). Sillä saa sitä kuuuuuuluisaa momentumia. Sitten vaan käyt sillä maalintekijällä tekemässä pari kolme maalia. Ei se sen vaikeampaa ole.
Joo tuolla taktiikalla lopulta 3-2 voitto. Joku tässä nyt kuitenkin on pielessä, kun ei millää tahdo löytyä vastustajaa! Siis useaan kertaan joutuu painamaan "hae uudelleen"... mikä lie vikana? koko tuon tappioputken ajan ollut samaa ongelmaa.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan täyttä skeidaa. Meen tekemään kansalaisaloitteen, et EA:n on vaihdettava pallo kiekon tilalle tuleviin NHL -pelien Suomi julkaisuihin. Mitään tekemistä jääkiekon kanssa ei tällä tekeleellä ole.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itellä nyt toinen kausi putkeen sitä EA paskaa. Pystynyt sinnittelemään 1 divarissa. Ihan paskojakin vastustajia vastaan kyllä niin vaikeaa. Itselleni momentum on nyt sellainen kun sen saa, että silloin peli on normaali. Muuten pelaajat ihan tervassa, taklaukset tehottomia ja pokeilla/mailan nostoilla ei oikeastaan mitään merkitystä. Huvittavinta on se, kun vaikka vastustaja antaa harhasyötön, niin monesti kimpoaa omasta pelaajastani takaisin vastustajalle. Nyt kahdessa edellisessä pelissä omalla maalivahdilla alle 10 torjuntaa molemmissa ja silti molemmissa kaksi maalia omiin. Toisen hävisin ja toisen voitin. Alkoi tuossa voittopelissä jo vitutuskäyrä iskemään, kun vastustaja oli tehnyt 2 hirveätä pomppu/tuurimaalia ja itse pääsin ampumaan samassa vaihdossa 3 ihan puhdasta onetimeria takatolpalta. Enimmäisen torjui, toinen tolppaan ja kolmas tyhjästä maalista ohi. No onneksi ne maalit sain lopulta runtattua. Silti ei pysty enempää pelaamaan. Ei vain kestä kasetti. Pitää varmaan tiputtautua 2 divariin, jos ei peli normalisoidu.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Neljä omaa pelaajaa maalin edessä, kun veskarini ottaa kiekon haltuun. Tämän jälkeen kaikki neljä pelaajaa luistelevat pois ja jättää vastustajan pelaajan suoraan siihen eteen, kun yrittää syöttää omille. Lopputuloksena voittomaali vastustajalle.

Toisessa pelissä oli vastustajan veskari, joka viimeisessä erässä veti useamman gamesaverin tuosta noin vain, vaikka mitä olisi tehnyt. Ripari sentään meni sisään viimeisellä minuutilla, mutta ei kaukana ollut, että olisi vielä mailankin saanut siihen eteen. Tappio tuli.

Tähän päälle lukuisia tilanteita, kun vastustajan maalin edessä omalla pelaajallani on lapa jäässä ja siihen kun syöttää, niin eiköhän tämä ole onnistunut pyörähtämään tilanteesta ulos ja maila ihan jossain muualla. Laukominenkin on silkkaa tuskaa.

Lisäksi onnistuin saamaan yhdessä pelissä jäähyn, kun kiekko meni läpi laidoista ja tuloksena kiekko katsomoon jäähy.

Vittu mitä paskaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Neljä omaa pelaajaa maalin edessä, kun veskarini ottaa kiekon haltuun. Tämän jälkeen kaikki neljä pelaajaa luistelevat pois ja jättää vastustajan pelaajan suoraan siihen eteen, kun yrittää syöttää omille. Lopputuloksena voittomaali vastustajalle.
Tämä on kanssa yksi niitä asioita, joita en ymmärrä. Onko ne siellä EA:n studioilla ikinä katsoneet oikeaa lätkämatsia? Koodataan pakit valumaan pois oman maalin edestä, kun maalivahdilla on kiekko ja vihellystä ei ole vielä tullut. Sitten ne pakit on siellä kulmassa tai menossa sinne, kun vihellys tulee tai heität kiekon peliin.

Toki tietoinen riski tuo maalivahdilla syöttäminen, mutta on se nyt helvetti jos omat pakit ei edes "suojele" molkkea, kuten oikeassa elämässä vaan liukuvat kohti nurkkia. Sitten kun pidät kiekon maalivahdilla vihellykseen asti, niin ne samat pakit tulevat sieltä kulmasta takaisin kohti omaa maalia, kun vastustaja seisoo liian lähellä omaa maalivahtia ja alkaa pieni töniminen animaationta. Jeppistä jepulis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös