NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 011
  • 1 561

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No niin nyt minullekin ilmestyi Hannan ja ilmaispussi sopimuksia ja maalivahdin väsymys-kortteja. :D
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Mulle ei kanssa tullut mitään, vaikka kävin ottamassa turpaan TOW-jengiä vastaan annetun ajan puitteissa.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Tää oli kyllä melkein parempi, kuin alkuperäinen palkinto. En oo vuosiin saanut yhtä hyviä nauruja. Tuli nimittäin ihan totaalinen repeäminen.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
No tulihan se Big John Scott sieltä ihan ajallaan niin kuin EA lupasi. Mutta ei siinä, ulistaan ja käkätetään yhdessä epäuskoisina kun tuli extrapelaaja lisäksi. Olisi kyllä kiva jos tuo Hannanin pelipaikka vaan vaihtuisi vielä, kokoonpanoon menee heittämällä. Hieno mies. Ehkä tässä jaksaa taas pari peliä pelata jossain välissä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mutta ei siinä, ulistaan ja käkätetään yhdessä epäuskoisina kun tuli extrapelaaja lisäksi. Olisi kyllä kiva jos tuo Hannanin pelipaikka vaan vaihtuisi vielä, kokoonpanoon menee heittämällä. Hieno mies.

Itseasiassa minulle iskee harmitus siinä vaiheessa jos tuota Hannanin korttia lähdetään jälkikäteen muuttelemaan, John Scottia en mihinkään tarvitse.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Itseasiassa minulle iskee harmitus siinä vaiheessa jos tuota Hannanin korttia lähdetään jälkikäteen muuttelemaan, John Scottia en mihinkään tarvitse.

Täh? Eikö se nyt olisi ihan suotavaa jos puolustajana pelanneen pelaajan pelipaikka olisi puolustaja tässä pelissäkin?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Heha. Ei löydy muuten yhtään järkevän hintaista RW->LW-korttia markkinoilta, joita voisi ostaa buynowlla. Yksi löytyy (XbOne) ja sekin on 1d4h päässä päättymässä ja hinta nyt jo 7.8k. Onnea vaan niille joilla noita kortteja on.

20k on viimeisin myynti kortille. Höhöö.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Täh? Eikö se nyt olisi ihan suotavaa jos puolustajana pelanneen pelaajan pelipaikka olisi puolustaja tässä pelissäkin?

No siis, olisi toki, mutta noin huumoriarvoltaan tuo kortti on aivan mahtava 99:n treenislottinsa ja väärän pelipaikan kanssa. Ja onhan siellä kortti saatavana oikeankin pelipaikan kanssa, ei edes pahan hintainen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun jätän ylemmät divarit näin myöhäiseen ajankohtaan vuodesta. Tuota peliä ei pysty yksinkertaisesti enää pelaamaan, niin että se olisi kivaa edes pienen hetken. Peleissä haetaan tauotta niitä kahta tiettyä maalinteko tapaa ja puolustaminen on _pelkkää_ mailannostamista tauotta. Lisäksi tuo John Scott aivan jokaisella pisti turhauttamaan aikas nopeasti.

Ensi vuoden HUT:n tästä kyllä otan ns. opikseni.

Edit: Ja nyt siis ei ole kyse mitään häviöitkuporuraivarista, ihan hyvällä prosentilla pelejä voitan, mutta tuokin tuntuu kuin suossa tarpoisi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ja niin riitti mulle tämän vuoden NHL. Jos joku kaipaa coinseja Xbox Onella tähän, laita yv niin katotaan mitä tehdään.

Tarkoitus olisi "vaihtaa" NHL17 coinseihin noita reilulla alella täältä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Oudoksi mennyt tää peli. Nyt kolme peliä putkeen, jossa vastustaja ei käytännössä syötä ollenkaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onkoha tuo 99 John Scott jonu feikki 99? Mulla ainaki tehot todella vaatimattomat vaikka ketjun kemia 100. Joukkue porskuttaa voittoputkessa, mutta Scott ei saa mitään aikaiseksi. Mites muilla?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkoha tuo 99 John Scott jonu feikki 99? Mulla ainaki tehot todella vaatimattomat vaikka ketjun kemia 100. Joukkue porskuttaa voittoputkessa, mutta Scott ei saa mitään aikaiseksi. Mites muilla?

Musta tuntuu siltä, että se pelaajaprofiili vaikuttaa aika paljon. Scott on enforcer ja vielä sellaiseksikin iso ja kankea. Pelaajan koko esim. vaikuttaa nopeuteen ja ketteryyteen. Scott on isokokoiseksi pelaajaksi erittäin nopea, mutta lähtee hitaasti liikkeelle ja kääntyy hitaasti. Veto on kova, mutta ei kauhean tarkka. En ole omaan joukkueeseeni mihinkään erityisen isoon rooliin laittanut. Toki kun tykkäään fyysistä peliä pelata, niin keksin kyllä kaverille käyttöä. Kiekollisena erittäin hankala horjutettava. Panssarivaunu kuvaisi kaveria aika hyvin. Pisteet mulla pääsääntöisesti tekee kuitenkin muut kaverit. Joku 99 arvon playmaker tai sniper olisi pelaajana ihan eri planeetalta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Se 99 hämää. Porukka kuvittelee että tyyliin kaikki arvot ovat 99 Scottilla. Osa pitää miestä sentterinä (harvat tosin) kun kuvittelevat että aloituksetkin on sen 99. Ei ole nyt laittaa 99 Scottin arvoja, mutta tosiaan koko ja pelaajatyyppi ja tuo "99" vaikuttaa. Hand-Eye, vetotarkkuudet ja syöttöarvo tuskin ovat mitkään superhuikeat miehellä.
 

Konzuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New England Patriots, Pelicans
Innostuin pitkästä aikaa pelaamaan huttia ja joukkue näyttää nyt tältä.

Allstar Larkin - Giroux(C) - Kucherov
Wheeler - Duchene(A) - Nyquist
Böedker - Pavelski(A) - Eberle
Kreider - Helm - TOW Abdelkader

Hedman - Burns
Giordano - Myers
Brodin - Barrie

Rinne
Bishop

Semmonen tiimi mulla. Eberlen tilalle pitäisi löytää joku pelittävämpi ratkaisu. Mikähän kohtuu hintainen (Max 20k) pelaaja tuohon kannattaisi ottaa? Muuten olen tiimiin melko tyytyväinen.
 

Dängleri

Jäsen
Onkoha tuo 99 John Scott jonu feikki 99? Mulla ainaki tehot todella vaatimattomat vaikka ketjun kemia 100. Joukkue porskuttaa voittoputkessa, mutta Scott ei saa mitään aikaiseksi. Mites muilla?

Itekin kokeilin 99 Scottia, mutta en saanut sillä mitään aikaiseksi. En myöskään 88 Patrik Laineella. Sen sijaan esim. peruskorteilla 85 Mikkel Bödker, 84 J.Gaudreau ja 85 Zuccarello tuntuu uppoovan välillä vähän liiankin hyvin.

Itselläni ei ole mitään faktaa asiasta, mutta välillä tuntuu ettei noilla korteissa näkyvillä arvoilla ole välillä mitään merkitystä mihinkään. Sillon kun on alamäessä niin ei auta vaikka joka ukko ois 99, ja sitten kun taas peli käy ja on kaikki momentumit puolella, niin häviät et millään vaikka ois kaikki noita 80-85 ukkoja.
 

Konzuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New England Patriots, Pelicans
Vähän yllätyin kun saapuneista löytyi tuo 99ovr Scott sillä luulin että piti pelata sitä team of the weekiä vastaan että sen sai. Nyt on tullut keräiltyä lisää noita joukkueita ja noista palkintopusseista on tipahtanut Bishop, Hedman, Pavelski, Burns ja viimeisimpänä Joe Thorton. Ennen noita ei tullut oikeastaan yhtään yli 84ovr pelaajaa. Tällä hetkellä olen keräämässä Kingssejä.

Jos joltain löytyy ylimääräisiä puckseja ja on valmis vaihtamaan niitä € niin olisin valmis ostamaan hinnasta riippuen 100-150k.
Yv:llä voi tarjota. Laitteena siis PS4
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin hankitaan joukkue täytee Crosbyja ja Malkineita. Huonoin pelaajan overall taisi olla joku 94. Sitten hävitään ihan housut nilkoissa, kun haetaan pelkästään sitomisaloituksia ja kiertoranteita kulmista. Pelin jälkeen lähetellään viestejä, että yhyy annoit bottien puolustaa. Itse puolustan omalla alueella niin, että ohjaan bottipakin siihen laitaan, johon vastustaja menee ja vaihdan heti sentteriin/laituriin ja tuplaan vastustajan pelaajan sinne kulmaan. Botti ottaa maalin taakse menon ja itse pelaan pois sen kierron keskelle. Vastustaja saa painetta kummastakin suunnasta. EI ole mitään saumaa yrittää roikkua noiden 98 speed ukkojen perässä pelkästään yhdellä pelaajalla. Ihmetyttää vaan, että hankitaan tuollainen rosteri ja sitten jauhetaan sitä yhtä ja samaa etunurkka kikkaa koko peli. Kannattaisikohan pelata välillä jollain heikommalla jengillä, niin oppisi pelaamaan monipuolisemmin, kun on pakko.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Alkaa olla tuolla monella niin kovat rosterit kasassa, että pelaaminen on helvetin vaikeaa. Ihan jo nopeudessa jää useimmille jälkeen niin paljon että on tuskan takana voittaa jopa selvästi huonompia pelaajia.

Äsköisellä vastustajalla oli mm. Kane, Zetterberg, Modano... Vikalla vitosella pääsin tasoihin ja 30s aikaa niin tein voittimaalin. Oli makoisaa!

Tuntui, että vastustajan pelaajia on mahdoton pysäyttää. Sieltä ne vaan tuli laidan kautta kun taklauksista ei tapahtunut mitään ja poket meni mailan läpi. Tuon lisäksi ihme perseilyä, kun usein jäi vaan "seisomaan" nurkkaan ja vissiin kalastelemaan jäähyä? No tosiaan lopussa saikin kalasteltua ja voittomaalin tein av:lla läpiajosta.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Itsekin availin Hutin n. puolen vuoden tauon jäljiltä ja tosiaan ihmettelin tuota John Scott-mörköä, joka oli ilmestynyt niiden kymmenien vapaiden pakkojen ohessa kokoelmaan... Scott itsellä vetänyt 3 peliä tehoilla 6 + 3 tässä nyt.

Oma jengi tällä hetkellä:

Scott - McDavid (C) - Hall (A)
MacKinnon - Johansen - Perry (A)
Wheeler - Johnson - Oshie
X - Bergeron - Marchand (X pitäisi päättää vielä...Lähinnä jarruketju)

Subban (A) - McDonagh
Shattenkirk - Pietrangelo
M. Staal - Ekman-Larsson

Bishop

Paljonhan tossa on petrattavaa verrattuna siihen millainen jengi allekirjoittaneella oli NHL 15:sta HUTissa aikanaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös