NHL16 – EASHL – Xbox One/PS4

  • 22 863
  • 136

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ainiin, Docin ja Edin selostaminen alkoi ärsyttää tossa viikonlppuna kun hokivat yhden pelin aikana valehtelematta 30-40 kertaa "unfinished business". Jossain kohdissa vielä melkein peräjälkeen "unfinished business carrying the puck to the zone" "unfinished business shooting to the net." tjsp. En tiedä tapahtuiko tätä joka pelissä, mutta ei ainakaa tuossa määrin. Tosiaan EA viilannut myös selostusta.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ainiin, Docin ja Edin selostaminen alkoi ärsyttää tossa viikonlppuna kun hokivat yhden pelin aikana valehtelematta 30-40 kertaa "unfinished business". Jossain kohdissa vielä melkein peräjälkeen "unfinished business carrying the puck to the zone" "unfinished business shooting to the net." tjsp. En tiedä tapahtuiko tätä joka pelissä, mutta ei ainakaa tuossa määrin. Tosiaan EA viilannut myös selostusta.
Olen aika varma, että olin samassa pelissä ja luulen sen olleen vastustajajoukkueen "lempinimi". Vähän niinkuin Jatkoaika 2:n Jetlife, joka myös alkaa muutaman pelin jälkeen ärsyttämään. :)
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Olen aika varma, että olin samassa pelissä ja luulen sen olleen vastustajajoukkueen "lempinimi". Vähän niinkuin Jatkoaika 2:n Jetlife, joka myös alkaa muutaman pelin jälkeen ärsyttämään. :)
Aaa okei. No sitten kävisi järkeen :D Enpä tullut ajatelleeks että tollasenkin nimivaihtoehdon EA tarjoaa.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Olen aika varma, että olin samassa pelissä ja luulen sen olleen vastustajajoukkueen "lempinimi". Vähän niinkuin Jatkoaika 2:n Jetlife, joka myös alkaa muutaman pelin jälkeen ärsyttämään. :)

Tsiigaan tänään saako tota selostusnimeä vaihdettua. Rupes jo itteäänkin vituttamaan toi vaikka valitessa vaikuttikin nerokkaalta idealta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onpa harmi, ettei mitään muita pelimuotoja tullut pelattavaksi. Kovasti tekisi mieli kokeilla pelituntumaa, mutta en ole koskaan EASHLää pelannut eikä huvittaisi kenenkään peliä kusta...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onpa harmi, ettei mitään muita pelimuotoja tullut pelattavaksi. Kovasti tekisi mieli kokeilla pelituntumaa, mutta en ole koskaan EASHLää pelannut eikä huvittaisi kenenkään peliä kusta...
Nyt jos koskaan kannattaa aloittaa EASHL, kun kukaan ei sitä ota liian tosissaan betan aikana. Väitän että aika paljon "ensikertalaisia" on ollut jatkoajan joukkueissakin nyt mukana, eikä kenelläkään ole ollut suuria vaikeuksia pysyä mukana.

Ehdottomasti mukaan vain kokeilemaan!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt jos koskaan kannattaa aloittaa EASHL, kun kukaan ei sitä ota liian tosissaan betan aikana. Väitän että aika paljon "ensikertalaisia" on ollut jatkoajan joukkueissakin nyt mukana, eikä kenelläkään ole ollut suuria vaikeuksia pysyä mukana.

Ehdottomasti mukaan vain kokeilemaan!
Voisin kokeillakin.... kertokaas koska :)
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
On kyllä ollut todella huikeaa pelailla tätä, hyvin onnistuttu tässä versiossa!

Botit pelaa fiksusti ja niinkuin joku jo sanoi, osaavat syöttää silloin kuin pitää. Ei tarvitse pyydellä syöttöä.

Onko virallisessa versiossa kanssa sama juttu, että ei tehdä omia pelaajakehityksiä, vaan kaikki samantasoisia? Valitaan vain pelityyppi? Voimahyökkääjä, pelinrakentaja yms.

Jos jonkin miinuksen keksin, niin se on että aloittaminen aivan liian vaikeaa botteja vastaan. 1/10 olen voittanu4 boteilta. Muilla samaa ongelmaa?
Eikä pitäisi johtua omista taidoista koska 50/50 mennyt aloitukset ihmisiä vastaan. Samalla kaavalla yritän aloittaa kuin NHL15:sta. Onko tässä jokin toinen kikka?
Kovasti tulee palautetta että olen liian hidas reagoimaan, en kyllä usko :)
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Onkos Jatkoaika kakkosen pelaajia/halukkaita pelaamaan linjoilla? Itse voisin pelailla nyt.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Yllättävän hyvin tuo EASHL onnistuu vaikka en pelimuotoa pahemmin ole pelaillut. Täytyy aloittaa, kunhan täysversio tulee ulos.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpahan ollut pelailua muutama peli omalta osalta. Voisiko joku ystävällinen taho kertoa, miten tuossa menee aloitukset? Ei ilmeisesti samalla tavalla kuin NHL15:ssa? Sentterinä vähän tylsää joukkueen puolesta kun häviää 99% aloituksista... :)
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onpahan ollut pelailua muutama peli omalta osalta. Voisiko joku ystävällinen taho kertoa, miten tuossa menee aloitukset? Ei ilmeisesti samalla tavalla kuin NHL15:ssa? Sentterinä vähän tylsää joukkueen puolesta kun häviää 99% aloituksista... :)

Omassa päässä rystyaloitus tuntuu olevan tehokas ja jos kaveri aloittaa rystyltä, sitominen on paras tätä vastaan. Ajoitus on tärkeä: aloitusliike hieman ennen kiekon pudotusta, onnistuessaan voitat ja epäonnistuessaan kauhot liian aikaisin tyhjää, jolloin todennäköisesti häviät aloituksen :)
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omassa päässä rystyaloitus tuntuu olevan tehokas ja jos kaveri aloittaa rystyltä, sitominen on paras tätä vastaan. Ajoitus on tärkeä: aloitusliike hieman ennen kiekon pudotusta, onnistuessaan voitat ja epäonnistuessaan kauhot liian aikaisin tyhjää, jolloin todennäköisesti häviät aloituksen :)

Okei, tänks. Täytyypä harjoitella, tällä hetkellä olen käyttänyt tuota "kauhot liian aikaisin"-taktiikkaa ja sitten myös sitä, etten kauho ollenkaan :)
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Nyt kun on alottaminen tapetilla, niin muistakaas laittaa aina töllöstä se game-mode päälle. Tiputtaa töllössä kun töllössä input-lagiä sen ~100ms. Vanhoista LCD/LED ja plasma töllöistä tätä ei välttämättä löydy, mutta kaikista uudemmista töllöistä se löytyy. Eli käytännössä game-mode ohittaa kuvan parannus piirin ja tiputtaa näin input lagin sinne 20-50ms tasolle riippuen toosasta. Itsellä oli ekassa pelissä tänään unohtunut game-mode pois päältä ja ekoista alotuksista ei tarttunu mikään. Kun kävi änkees sen päälle ni rupes taas kiekkoa omille menee selkeesti paremmalla prosentilla.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Moro pöytään, minäkin liityin nyt ensi kertaa tähän touhuun mukaan ja Jatkoaika 2-joukkueeseen, onko pelejä tulossa tänä iltana? Muutoinkin olisi kiva pelata nettipelejä jatkossa tyyppien kanssa, jotka oikeasti pelaavat. Tuolla on semmosta seppää välillä liikenteessä, että alta pois :)
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tuosta EASHL -matseista puuttu tuo ohjattavan pelurin osalta herkkyys kokonaan. Todella hankala olla oikeasti siellä missä haluaa, silloin kun haluaa. Yrität liikuttaa miestäsi kentällä 1m niin se liikkuu 5m ja rintamasuunta missä sattuu. En vissiin vaan osaa? Joo, käytän L2 -nappia puolustaessa ja hyökätessä, jotta olis rintamasuunta edes sinnepäin.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Tuosta EASHL -matseista puuttu tuo ohjattavan pelurin osalta herkkyys kokonaan. Todella hankala olla oikeasti siellä missä haluaa, silloin kun haluaa. Yrität liikuttaa miestäsi kentällä 1m niin se liikkuu 5m ja rintamasuunta missä sattuu. En vissiin vaan osaa? Joo, käytän L2 -nappia puolustaessa ja hyökätessä, jotta olis rintamasuunta edes sinnepäin.

Eilen itellä ainakin tasasen epätasaset lagipiikit häiritsi suunnattomasti ja ohjaustuntuma oli ihan puuroa sekä sijoittuminen persellään. Samoten laukausten ajotukset kusee jos lagailee + kun pyyät syöttöä ni oho kiekko on lavassa ennenku reagoi painalluksee ja syötät jonnee huitsin vittuu kiekon. Onneks tätä on betassa ollu kuitenkii vähemmän kun niitä "hyvii" pelei ilman lagia. Toki rate hyville peleille/lagisille on ollu 70/30 joka on betalle ihan ok. Mutta EA:n tietäen toi rate tuskin paranee ja tuutte näkemään myös minut NHL16 vitutusketjussa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA päivitteli betaa eilen, sekä ilmoitti betan jatkuvan vielä maanantaihin asti: EASHL Beta Update

Nyt siis viikonloppuna kaikki pelailemaan, kun vielä pystyy!
Mahtavaa. Hieman oudolta tuntuikin, kun EASHL-beta katkeaa perjantaina juuri kun viikonloppu on alkamassa. Taisivat itsekin tajuta tämän.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
Nyt kun jatkoivat betaa yritän päästä lataamaan tätä, mutta vaikeaksi on tehty. Eli kieli ja asuinmaa muutettu Suomeksi originista. Tosin jostain syystä joka kerta kun kirjaudun ulos ja takaisin originiin asuinmaaksi vaihtuu jokin ihmeellinen merkkijono. NHL 15:n omista asetuksista tietojen keruu on päällä ja valikoita on kokeiltu sekä suomeksi että englanniksi. Nyt alkuvalikossa näkyy mainos (entisen check back later -ilmoituksen sijaan) Luo HUT joukkue. Noh yritin joukkueenkin luoda, mutta vieläkään ei muuta mainosta tule. Pitääköhän tuolla HUT-joukkueella pelatakin pari peliä?

Alkaa ideat pikku hiljaa loppumaan, taattua EA:n laatua tuntuu olevan tämäkin asia. Vaihtoehtonahan olisi voinut olla laittaa peli suoraan storeen, mutta liian helppoahan se olisi ollut. Onko jollain vielä jotakin kikkakolmosta takataskussa jota voisi kokeilla?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos se HUT mainos näkyy, niin pitäisi betankin mainos näkyä. Siinä pitää vain odotella, että mainos vaihtuu.

Nyt olisi tarvetta pelaajille Jatkoaika 2 -joukkueessa. Pari pelaajaa online, lisää tarvittaisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös