NHL16 – EASHL – Xbox One/PS4

  • 22 848
  • 136

Matsku

Jäsen
Mulla on ainakin ihan järkyttävä viive EASHL:ää pelatessa verrattuna esimerkiksi normi versuspeliin. Onko se aina tollaista? Netistä ei pitäisi olla kiinni.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
8 matsia 50 minuuttia jäähyjä, muutama vitonen törkytaklauksista ja yhtään tappelua en hävinnyt. Mikään ei ole muuttunut reilussa vuodessa. :,D On tämä kyllä ihan kuningaspelimuoto. En keksimälläkään keksi tuosta Betasta mitään huonoa sanottavaa.
 

JiiMani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Forsberg, ManU, SoJy
5 matsia tuli illalla tahkottua ja on kyllä mahtavaa pelata. Muutamaan vuoteen en ole kyseistä muotoa pelannu, mutta nyt kyllä sytty kipinä taas. Ja vaikka on beta kyseessä niin itse pelaamisessa ei ole oikeen mitään valittamista. Yhdessä matsissa pieni viive ja pelien hakemisessa pari kertaa ongelmaa, mutta muuten silkkaa viihdettä.
 

Hewle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
8 matsia 50 minuuttia jäähyjä, muutama vitonen törkytaklauksista ja yhtään tappelua en hävinnyt. Mikään ei ole muuttunut reilussa vuodessa. :,D On tämä kyllä ihan kuningaspelimuoto. En keksimälläkään keksi tuosta Betasta mitään huonoa sanottavaa.

Heh voin kuvitella tuota sinun pelityyliäsi, välillä se on ollu itelläki samaan tahtiin jäähyjä, pelaatko enforcerilla ?
Omasta mielestäni taklauksia on heikennetty tossa betassa.Meillä IFK:laisilla tuo taklaaminen jotenkin veressä :D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Heh voin kuvitella tuota sinun pelityyliäsi, välillä se on ollu itelläki samaan tahtiin jäähyjä, pelaatko enforcerilla ?
Omasta mielestäni taklauksia on heikennetty tossa betassa.Meillä IFK:laisilla tuo taklaaminen jotenkin veressä :D
Puolustava puolustaja (ja yhdessä vitosessa Power Forward) mutta sanotaan näin, että IFK-luonne ei anna olla ajelematta aina kun on tilaisuus. :D Ei tosiaan ole niin helppoa taklata, kuin aiemmassa versiossa, mutta muutaman kerran osui makoisasti.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Joo voi nyt vittu oikeesti! 100 megan (konsolille tulee se 10 - 15) yhteydellä lataa vieläkin tota paskaa. Eipä kerkee paljon betaa pelailemaan. Vielä 14h latausta ja vajaa 3 gigaa.

Se offtopicista, mikä yleinen mielipide tästä eashl - betasta?
 
Jos jollain ihmeen kaupalla onnistun lataamaan tuon pelin PS4:lle myöhemmin tänään (en siis ole vielä koittanut) niin mihin ryhmään kannattaa liittyä. Jos joukkueita tosiaan on jatkiksella jo neljä... :D
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Nyt tullut kymmenisen peliä pelattua. NHL15 jäi välistä, mutta heti ekoissa peleissä tuntui hyvältä, ja melko samalta kuin 14. Maaleja tuli, syötönkatkot osui, kiekko pysyi lavassa. Hyvä tästä tulee!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Se offtopicista, mikä yleinen mielipide tästä eashl - betasta?
Mä oon tykänny. Botit ei oo ihan toivottomia ja jokaisesta maalille ajosta ei enää tule kakkosta. Muutenkaan en hirveästi keksi valittamista.

Plussaa tosta, ettei tarvitse availla kortteja saadakseen kovemman pelaajan. Noissa valmiissa pelaajatyypeissä on riittävästi eroja ja säästyy siltä raastavalta sparrimatsien vääntämiseltä ensimmäisen kuukauden ajan. Eikä tule ensimmisenä päivänä niitä legendakorttien murohokeja vastaan, joita pääsi haastamaan tulokaskorteilla.

Kunhan opittaisiin tekemään maaleja niin olisi vielä hauskempaa. JMV_55 nimimerkillä pelaan tuolla kakkosessa tällä hetkellä.

E: Ja kun pääsen kehumasta, niin koko peli kaatuu ja uutta matsia ei saa haettua. #vaineajutut
 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tarvit plussaa jotta voit pelata onlinessa. Eli tarvit käsittääkseni.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Oliskos missään jatkiksen jengissä porukkaa pelaamaan? Ois nimittäin kiva päästä testaamaan, nyt kun sain asennettua.
 

Donisoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvältä vaikuttaa peli perinteisen järkyttävää viivettä lukuunottamatta. En ole moneen kuukauteen pelannut änäriä, mutta taidot olivat näköjään jääneet lihasmuistiin ja takaraivoon... Selänteen Teemu ensimmäisessä pelissään saavutti kevyet 3+1 tehot 8-).

Jos joku täältä oli samassa matsissa, kun olin maalissa, haluan pahoitella syvästi :D. Näppäinkomennot olivat vaihtuneet 15:sta, eikä niitä kerennyt oikein edes tarkastamaan tauoilla.
 
Ehdin vain vetäistä yhden matsin mutta sinne vaikutti ilmestyvän muita.

On kyllä haastava tuo EASHL. Vaikka perusänärissä olen ainakin omasta mielästäni kelpo pelaaja niin EASHL on pirun vaikea. Sinun täytyy tehdä juuri ne oikeat ratkaisut kun saat kiekon ja kun mokaat niin voi olla että syöttöjä ei heru yhtä helposti jatkossa :) Iso plussa tähän asti pelimuodolle vaikka huonosti on tullut pelattua...
 

JonesJack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Blackhawks, Suomi lajista riippumatta
Pätkii ihan järkyttävästi. Ainakin itellä. Pelaamaan ei pysty kyllä yhtää. Kaiken tekee sekunnin myöhässä yms
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hobitti kiittää seurasta, oli ihan hauskaa vaikka vähän hakemista olikin.
Jep, katotaan lisää tällä viikolla.
On kyllä haastava tuo EASHL. Vaikka perusänärissä olen ainakin omasta mielästäni kelpo pelaaja niin EASHL on pirun vaikea. Sinun täytyy tehdä juuri ne oikeat ratkaisut kun saat kiekon ja kun mokaat niin voi olla että syöttöjä ei heru yhtä helposti jatkossa :) Iso plussa tähän asti pelimuodolle vaikka huonosti on tullut pelattua...
Juuri näin. Kyllähän niille onnistuville pelaajille moni saattaa syötelläkin enemmän. Itse lähden aina siitä että syötän mielummin jos on paikka, ettei peli mene siihen että muutaman sooloilun jälkeen toinen pelaaja ajattelee "no en mäkään sit syöttele". Mutta kyllähän tohon kesti se viitisen peliä päästä paremmin sisään, kun tuli EASHLää hakattua kolmosen puolella joku vajaa pari tuhatta peliä. Mutta joo tosiaan huomaa kun syötellään paljon niin peli sujuu ja on mukava pelailla.

Harmi kun kestää vain viikon tää. Toisinaan pelikin tulee ulos jo pian joten ei se haittaa. Omaan silmään aika onnistuneelta vaikuttaa, jos ei huomioida pelinhakua. Itse pelissä ei ole huomannut oikeastaan mitään joka ärsyttäisi, noi usean pelaajan törmäilyt keskenään ovat suht realistisia ja huvittavia samaan aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös